Kurs języka migowego w Warszawie

11. Data: 2004-06-06 15:38:57

Temat: Re: Kurs języka migowego w Warszawie
Od: "Kalinka" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Właściwie, reklamowanie nauki języka migowego może służyć i tej grupie.
Nauczenie się JM przez osoby słyszące (na grupę zaglądają nie tylko osoby
niepełnosprawne) z pewnością służy osobom głuchym.

Ja miałam duże problemy ze znalezeniem nauczyciela.
Uważam jednak, że z niczym przesadzać nie można, z ilością reklam też nie.

Pozdrawiam
M.

12. Data: 2004-06-06 16:53:07

Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kalinka napisał:

> Właściwie, reklamowanie nauki języka migowego może służyć i tej grupie.
(...)
> Uważam jednak, że z niczym przesadzać nie można, z ilością reklam też nie.

W tym sęk - ta sama firma już kolejny raz na tej grupie w przeciągu
bodaj tygodnia zamieszcza takie samo ogłoszenie.

Z poważaniem
PWZ

--
O tempora, o mores!

13. Data: 2004-06-06 17:10:29

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W niedzielę 06-czerwca-2004 o godzinie 17:38:57 Kalinka napisał/a

> [...]

>Ja miałam duże problemy ze znalezeniem nauczyciela.
>Uważam jednak, że z niczym przesadzać nie można, z ilością reklam też nie.

Z tego, co wiem, to ta szkoła tylko MÓWI, że uczy języka migowego.

Adam Pietrasiewicz

14. Data: 2004-06-06 17:51:29

Od: "kalinka" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z tego, co wiem, to ta szkoła tylko MÓWI, że uczy języka migowego.

Niestety, we Wrocławiu też takie są... "Mają w ofercie"...
A potem się okazuje, że albo NIC nie oferują albo oferują migany, a nie migowy.

Jest pełno ogłoszeń ludzi, którzy chcą się uczyć migowego, tylko nie ma kto
uczyć. Nie każdy ma ochotę na kurs w PZG. Bardzo się dziwię, że sami głusi nie
odpowiadają na takie ogłoszenia...

Pozdr.
M.

15. Data: 2004-06-06 19:36:02

Od: "Sylwi@" <eskape@_dziwny.jest.ten.swiat_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kalinka" <k...@a...pl> napisał w wiadomości

> Jest pełno ogłoszeń ludzi, którzy chcą się uczyć migowego, tylko nie ma
> kto uczyć. Nie każdy ma ochotę na kurs w PZG.

Jak się chcesz nauczyć to obojętne jest czy to jest PZG czy ESSK czy
prywatne korepetycje. Jak sie chce to się znajdzie.
Tego języka uczysz się raczej z potrzebny a nie dla przyjemności.

> Bardzo się dziwię, że sami głusi nie odpowiadają na takie ogłoszenia...

Bo tu raczej nie ma osób niesłyszących, tu więcej jest osób niedosłyszących.
No i co mają Ci odpowiedzieć?
Co chciałabyś od nich usłyszeć ?

--
Do usłyszenia
Sylwi@

16. Data: 2004-06-06 19:47:52

Od: "Kalinka" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak się chcesz nauczyć to obojętne jest czy to jest PZG czy ESSK czy
> prywatne korepetycje. Jak sie chce to się znajdzie.

Owszem, jest różnica.

> Tego języka uczysz się raczej z potrzebny a nie dla przyjemności.

Też dla przyjemności.

> Bo tu raczej nie ma osób niesłyszących, tu więcej jest osób niedosłyszących.

Ja się TU akurat wcale NIE ogłaszałam...

> No i co mają Ci odpowiedzieć?
> Co chciałabyś od nich usłyszeć ?

Przeczytać. Że ktoś miałby mnie ochotę pouczyć.

>   Do usłyszenia

Proszę bez złośliwości.
M.

17. Data: 2004-06-06 20:36:53

Od: "Sylwi@" <eskape@_dziwny.jest.ten.swiat_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kalinka" <k...@a...pl> napisał w wiadomości

Dobry wieczór,

> Owszem, jest różnica.

A jaka ?

> Też dla przyjemności.

Jeśłi nie będziesz się obracała w środowisku osób niesłyszących i nie
rozmawiała migając wszystko to co się z mozołem nauczysz teoretycznie
szybciutko zapomnisz. Uczyłam się.

> Ja się TU akurat wcale NIE ogłaszałam...

ale ja nic nie wspominałam o ....... ogłaszaniu.

> Przeczytać. Że ktoś miałby mnie ochotę pouczyć.

Nie nie nie ........
jeżeli chcesz sie w ten sposób nauczyć tego języka to poszukaj kontaktu z
osobami niesłyszącymi,
chciej się z nimi porozumieć, włóż serce w rozmowę a nie czekaj aż
niesłyszący Ci zaproponuje, że może chciałabyś sie nauczyć,

> Proszę bez złośliwości.
> M.

.... złośliwości ??????????

--
Do usłyszenia
Sylwi@
Gdy uda Ci się swoją rzeczywistość potraktować jak marzenia,
To wszystkie Twoje marzenia staną się rzeczywistością.

opieka dlugoterminowa w domu!
Język migowy we Wrocławiu
Re: Odp: Polskie wybory
Re: Odp: Polskie wybory