Kurzajka

1. Data: 2003-03-28 16:51:58

Temat: Re: Kurzajka
Od: "Magister" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

IMO Jaskółcze ziele nie jest wystarczająco skuteczne. Polecam od razu udać
się do dermatologa i poprosić o receptę na VERRUMAL (fluorouracyl)

2. Data: 2003-03-29 15:18:35

Temat: Kurzajka
Od: "Ice-Mig" <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak się pozbyć kurzajki z palców u dłoni ?

3. Data: 2003-03-29 15:27:25

Od: "Dorota***" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znaleźć zielsko o nazwie glistnik jaskółcze ziele i sokiem smarować, aż
zejdzie. A jeśli nie zejdzie, udać się do dermatologa.
Dorota

4. Data: 2003-03-29 18:08:32

Od: "Horche Ramirez" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ice-Mig" <i...@h...pl> napisał w wiadomości

> Jak się pozbyć kurzajki z palców u dłoni ?

Sila woli - jak sie mocno skoncentrujesz i bedziesz myslec o tym, zeby
zniknela to zniknie. serio

Horche

5. Data: 2003-03-29 19:32:46

Od: "bombel" <B...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak się pozbyć kurzajki z palców u dłoni ?

Kup sobie takie świństwo na kurzajki (taki płyn, można dostać w aptece),
smarujesz, codzinnie, a zeschłą warstwę zdzierasz i tak do skutku.

pozdrawiam
Andrzej

6. Data: 2003-03-29 20:12:29

Od: "Miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"bombel" <B...@w...pl> wrote in message

> Kup sobie takie świństwo na kurzajki (taki płyn, można dostać w aptece),
> smarujesz, codzinnie, a zeschłą warstwę zdzierasz i tak do skutku.

Szkoda zachodu. Nie działa:( Wypróbowałam na synu. Teraz ćwiczymy
krioterapię. Wynik mierny. Jedne znikają, pojawiają się nowe. Któryś z
lekarzy ostatnio przebąkiwał coś o doustnych lekach uodparniających, ale w
końcu nic nie zapisał. Na zabiegi krioterapii jeździmy z coraz mniejszym
przekonananiem o ich skuteczności. Ja po prostu czekam do wiosny na
jaskółcze ziele.
Anka i zakurzajkowany 11-latek.

7. Data: 2003-03-29 21:08:31

Od: "Ice-Mig" <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję ci za poradę !!!
Pozdrawiam.

8. Data: 2003-03-30 00:24:01

Od: "kakrysa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> końcu nic nie zapisał. Na zabiegi krioterapii jeździmy z coraz mniejszym
> przekonananiem o ich skuteczności. Ja po prostu czekam do wiosny na

Miałem kiedyś 11 lat ;) i tez mialem kurzajkę (moze wcześniej). Ale sprawa
załatwiona w ten sposób, że ćwiartkowałem ją sobie paznokciem, potem
naderwała się przy graniu w kosza, i szybko wyrwałem ją kombinerkami. Z
korzeniem.
Na razie, przez 7 lat, nie odrosła, i chwała Bogu.

9. Data: 2003-03-30 01:52:18

Od: "Miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kakrysa" <k...@w...pl> wrote in message news:b65dd2$rmj$1@news.onet.pl...
> [...]
> korzeniem.
> Na razie, przez 7 lat, nie odrosła, i chwała Bogu.

Szczęściarz jesteś:) Mój syn od dłubania dookoła kurzajki rozniósł sobie to
paskudztwo na sąsiednie palce.
Anka

10. Data: 2003-03-30 22:47:43

Od: "Mrowka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kakrysa" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> załatwiona w ten sposób, że ćwiartkowałem ją sobie paznokciem, potem
> naderwała się przy graniu w kosza, i szybko wyrwałem ją kombinerkami. Z

O matko ,toc to horror :-))

Magda

Pytanie?
RSI czyli "nadgarstek komputerowca"