Kurzajki

1. Data: 2002-04-10 08:04:05

Temat: Kurzajki
Od: "Kuba" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy ktos z grupowiczów zna jakis skuteczny srodek na kurzajki ?
Chce sie tego pozbyc mozliwie szybko i bezbolesnie :))

Pozdrawiam
Kuba

2. Data: 2002-04-10 12:50:57

Temat: Re: Kurzajki
Od: Digit <d...@p...no.spam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kuba" <y...@p...onet.pl> wrote in news:a90ric$28h$1@news.tpi.pl:

> Czy ktos z grupowiczów zna jakis skuteczny srodek na kurzajki ?
> Chce sie tego pozbyc mozliwie szybko i bezbolesnie :))

Mnie lekarz zalecil wypalanie cieklym azotem - szybkie, troche boli
(ale da sie wytrzymac) i z tego co wiem to jedyna obok
elektrokoagulacji skuteczna metoda. Odradzil mi inne srodki jako
nieskuteczne.
Pozdrawiam
Darek

3. Data: 2002-04-10 20:29:20

Od: <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam sprawdzoną,bezbolesną metodę leczenia jaskółczym zielem. Właśnie
niedługo powinno kwitnąć. Początkowo nie bardzo w to wierzyłem,gdyż próbowałem
różnych metod łącznie z wypalanien,po którym zostały mi blizny.Trzykrotne
posmarowanie białym sokiem z łodyżki tego ziela spowodowało zniknięcie
kurzajek. Syn miał na stopach tak wiele i tak duże,że lekarz proponował
chirurgiczny zabieg w czasie wakacji,gdyż miałby kłopoty z chodzeniem co
najmniej przez miesiąc. Spróbowaliśmy ziela i pomogło.Po sześciu tygodniach po
brodawkach nie było śladu.
Zyczę udanej kuracji.
WITO

4. Data: 2002-04-10 20:30:24

Od: <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2002-04-10 20:37:29

Od: <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2002-04-11 12:54:33

Od: Paweł Muszyński <p...@b...int.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> najmniej przez miesiąc. Spróbowaliśmy ziela i pomogło.Po sześciu tygodniach po

A jaskółcze ziele nie ma przez przypadek pomarańczowego soku??

--
Paweł Muszyński
mailto:p...@b...int.pl

7. Data: 2002-04-11 13:01:01

Od: Digit <d...@p...no.spam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<e...@p...onet.pl> wrote in
> [...]
> najmniej przez miesiąc. Spróbowaliśmy ziela i pomogło.Po sześciu
> tygodniach po brodawkach nie było śladu.

Owszem czasem to dziala, mojemu znajomemu pomoglo, mnie jednak nie.
Brodawki mialem wymrazane cieklym azotem na wszystkich prawie palcach
u rak, nie bylo to az tak bardzo bolesne jak sie spodziewalem, przez
jakis tydziem mialem pecherze na rekach, pozniej nie zostaly mi
blizny.

Darek

8. Data: 2002-04-11 15:20:58

Od: "Kuba" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> u rak, nie bylo to az tak bardzo bolesne jak sie spodziewalem, przez
> jakis tydziem mialem pecherze na rekach, pozniej nie zostaly mi

Kuba

9. Data: 2002-04-11 18:14:35

Od: Digit <d...@p...no.spam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kuba" <y...@p...onet.pl> wrote in

> Czy taki zabieg jest bezplatny ?
> Kuba

Ja nie placilem :-) (ale robilem to kilka lat temu - rok przed
powstaniem kas chorych. Wydaje mi sie ze nadal jest bezplatne -
wiekszosc przychodni dermatologicznych to robi.
Pozdrawiam
Darek

Lista leków refundowanych
skaza bialkowa