Kwadratowa kabina poszukiwana (90, szkło)

1. Data: 2006-08-09 13:40:55

Temat: Kwadratowa kabina poszukiwana (90, szkło)
Od: "jatu4" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje maksymalnie prostej kabiny jak w temacie. Im mniej bajerów, ozdóbek,
tym lepiej. Niestety to co znalazłem w sieci zaczyna się od 3 tyś w górę. Czy
macie jakieś tańsze propozycje?

Z góry dziękuje za pomoc

2. Data: 2006-08-10 07:43:16

Temat: Re: Kwadratowa kabina poszukiwana (90, szkło)
Od: "Ewa K." <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
> [...]
> ozdóbek,
> tym lepiej. Niestety to co znalazłem w sieci zaczyna się od 3 tyś w górę.

http://www.kolo.com.pl/1857_2459.htm moze ta sie nada
W/g cennika KOLO 2900 zl pewnie da sie jeszcze jakis upust wytargowac.

Pozdrawiam
Ewa K.

3. Data: 2006-08-10 13:02:20

Od: "bombardier" <b...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa K." <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> http://www.kolo.com.pl/1857_2459.htm moze ta sie nada
> W/g cennika KOLO 2900 zl pewnie da sie jeszcze jakis upust wytargowac.

buehehe i to ma byc tania kabina?
bueheheh to ile ty zarabiasz na miesiac?

4. Data: 2006-08-11 06:49:35

Od: "Ewa K." <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

> buehehe i to ma byc tania kabina?
> bueheheh to ile ty zarabiasz na miesiac?

Jatu4 znalazl kabiny powyzej 3 tys, wiec podaje odrobine tansza a to i tak
cena katalogowa.
Poza tym ostatnio kupowalam troche bialego montazu w jednej z wroclawskich
hurtowni - od reki dostalismy 30% upustu.
Jasne ze mozna kupic kabine za 1000 zl w Praktikerze ale chyba nie o to
chodzilo autorowi watku.

Pozdrawiam
Ewa K.

5. Data: 2006-08-11 07:08:59

Od: "jatu4" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewo K.
gdzie dostałaś TAKI rabat?

6. Data: 2006-08-11 07:38:59

Od: "Ewa K." <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> gdzie dostałaś TAKI rabat?
ul. Avicenny 14 hurtownia materiarow budowlanych

Pzdr
Ewa K.

7. Data: 2006-08-14 10:21:33

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Trzy propozycje ode mnie:

http://www.eplytki.pl/oferta.php?op=product&id=38204
&gru=
http://www.eplytki.pl/oferta.php?op=product&id=27292
&gru=
http://www.eplytki.pl/oferta.php?op=product&id=27659
&gru=

Oczywiście są to same kabiny (bez brodzików), więc oto brodzik:

http://www.eplytki.pl/oferta.php?op=product&id=4398&
gru=

8. Data: 2006-08-18 10:35:13

Od: "jatu4" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazłem jeszcze coś takiego.

http://www.platanbis.pl/pages2/S-280A.htm

Co o tym sądzicie? Jakies opinie na temat sklepu?

9. Data: 2006-08-21 07:18:42

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jatu4" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ozdóbek,
> tym lepiej. Niestety to co znalazłem w sieci zaczyna się od 3 tyś w górę.

Proponuję kabinę Huppe:
http://www.huppe.com.pl/index.php?site=121&seria=13&
art=237&typ=&konf=K&kat=K

Kasia