Re: Kwarantanna!!! :)

Data: 2020-03-18 15:04:03
Temat: Re: Kwarantanna!!! :)
Od: Kviat

W dniu 18.03.2020 o 09:00, XL pisze:

> Ja wiem, że ludzie ograniczeni i niedokształceni oraz nieobyci z książką
> wyraz PODNIECENIE (reakcję organizmu w odpowiedzi na wyrzut adrenaliny)
> utożsamiają jedynie z podnieceniem seksualnym.
>
> https://sjp.pwn.pl/slowniki/podniecenie.html

I czego znowu nie zrozumiałaś?
Nawet nie chcę wnikać jakim cudem doszłaś do wniosku, że miałem na myśli
podniecenie seksualne. Jak ty to skojarzyłaś? Nie odpowiadaj, nie chcę
wiedzieć.
Z drugiej strony... ciekawe masz skojarzenia z brudnymi gaciami i
bekaniem przy stole. Ja bym na to nie wpadł. Najwyraźniej nie tylko cię
podniecają, ale również podniecają cię seksualnie. To nie moja sprawa,
ale po co się tym chwalisz publicznie?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr