Kwas foliowy

11. Data: 2003-09-12 08:38:12

Temat: Re: Kwas foliowy
Od: "Mubuzia" <m...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "i" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
news:bjmp8l$bbk$1@atlantis.news.tpi.pl...
> pozdrawiam,
> i nie faszerujcie się witaminami bo to też może dziecku zaszkodzić.

W akich dawkach moze zaszkodzic? Ja w tej chwili przyjmuje materne, a od
pietego mniej wiecej tyg. ciazy do trzeciego miesiaca przyjmowalam prenatal.
Przez caly pierwszy trymestr malo jadlam, a to co juz jadlam czesto
zwracalam. To latwo moglo doprowadzic do jakis brakow etc
Czy wiec stosowanie takich preparatow moze byc szkodliwe?

Pozdr
Mubuzia, teraz w 21tyg

12. Data: 2003-09-12 13:12:48

Od: "Mubuzia" <m...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "i" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

mam tylko nadzieję, że materne zażywasz w trakcie
> spożywania największego posiłku w ciągu dnia. pewnie mikroelementy zawarte
> tym "kombajnie" rozpuszczają się jedynie w tłuszczach więc branie tego
> preparatu na czczo mija się z celem...
Na czczo nigdy, ale rownizez nie w trakcie najwiekszego posilku gdyz takich
nie posiadam. Jem raczej malo, ale czesto

> pozdrawiam,
> iza (21 tydzień ciąży)
Czy to znaczy ze obie nosimy malenstwa w tym samym wieku??:))))

Pozdrawiam serdecznie
Mubuzia (21tydzc)

13. Data: 2003-09-12 13:48:29

Od: "i" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mubuzia" <m...@N...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "i" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> Oczywiscie ciesze sie razem z Toba. Tylko dlaczego "na szczescie"?
> Ja mialam robione USG w szpitalu w 18 tyg, to nie bylo mozna jeszcze
> okreslic plci. A teraz caly czas leze w lozku...bo moja ciaza niestety
jest
> zagrozona:((

> No to jestem pod jeszce wiekszym zdziwieniem..bo nasze malenstwo- chociaz
plec nie jest znana - ma wg mojego intuicyjnego przeczucia byc
chlopczykiem...i ma nosic imie Kubus:)))))

> Pozdrawiam serdecznie cala rodzinke
>
> Mubuzia i malenstwo

"nasze szczęście" a nie "na szczęście"... cieszymy się bardzo, z dziewczynki
cieszylibyśmy się równie mocno. uważaj na siebie. jeszcze troszkę i
przytulisz maluszka... ja dowiedziałam się, że choć szyjka macicy jest długa
i nie ma mowy o żadnym rozwarciu to jednak moja macica troszkę się "stawia"
i muszę brać nospę forte i uważać na siebie. ciężko będzie, bo w następnym
tygodniu czeka nas remont mieszkania... trzymaj się cieplutko i wsłuchuj się
w kopniaki swojego maleństwa. mam nadzieję, że jeszcze nie raz spotkamy się
na grupie...

iza z całym inwentarzem :o)

P.S. a na kiedy masz wyznaczony termin? i gdzie rodzisz?

14. Data: 2003-09-12 16:17:26

Od: "i" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 27styczen..i rodze w Białymstoku
> A Ty?
ja 15 styczeń, ale lekarz stwierdził, że skoro zaczęło kopać już w 18
tygodniu to może się urodzić wcześniej...
> Pozdrawiam serdecznie
> Mubuzia i Maluszek
ja również ściskam mocno,
Iza i Kubuś

15. Data: 2003-09-13 08:32:28

Temat: OT , było Re: Kwas foliowy
Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mubuzia" <m...@N...onet.pl> napisał w wiadomości

> 27styczen..i rodze w Białymstoku

hmmmm, Mubuziu, jaki ten świat mały......
Ja też jestem z Białego, i rodziłam niedawno w PSK...
Pozdrawiam ciebie i maleństwo...
--
Jola
Nakarm głodne dziecko

16. Data: 2003-09-13 12:50:11

Od: "Mubuzia" <m...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

17. Data: 2003-09-13 14:11:41

Od: "Mubuzia" <m...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "nasze szczęście" a nie "na szczęście"...
Faktycznie..od tego lezenia juz litery mi sie przestawiaja....

dowiedziałam się, że choć szyjka macicy jest długa
> i nie ma mowy o żadnym rozwarciu to jednak moja macica troszkę się
"stawia"
> i muszę brać nospę forte i uważać na siebie.
Mi nospa wlasciwie nie pomaga..(przyjmuje ja ale rowniez i silniejsze leki,
pupe mam cala pokluta), a macica stawia mi sie niestety mocno i czesto, a
nieraz przylaczaja sie dodatkowo bole:((

ciężko będzie, bo w następnym
> tygodniu czeka nas remont mieszkania...
Jezeli to jest faktyczne takie lekkie, to nie ma czym sie przejmowac.
Niemniej uwazac trzeba...a w koncu remont nie jest najwazniejszy:) Najwyzej
bedzies wspierac pracujacych moralnie:)

trzymaj się cieplutko
Wzajemnie:))

18. Data: 2003-09-13 18:43:32

Od: "Mubuzia" <m...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja 15 styczeń, ale lekarz stwierdził, że skoro zaczęło kopać już w 18
> tygodniu to może się urodzić wcześniej...
Prawde mowiac ja pierwsze ruchy poczulam w 16 tygodniu. Nie kazdy chcial mi
wierzyc, niemniej porownujac to co czulam wowczas i obecnie utwierdza mnie w
przekonaniu, ze bylo to malenstwo:) Pomimo jednak tych wczesnych ruchow nikt
mi nie mowil o mozliwosci wczesniejszego porodu, a malenstwo na USG bylo ze
tak powiem "przepisowe" do wieku.

To ja jeszcze raz tak samo:))

M&M

dermatologia - AZS - Amertil