Re: Kwasniewski o jablkach

From: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Kwasniewski o jablkach
Date: Sun, 29 Feb 2004 22:42:22 +0100

"Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> wrote in message
news:c1tlfn$pkv$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Wiedźma" <w...@t...pl> napisał w wiadomości

> palenie
>
> No tak, i znowu - czarne, albo białe... albo 100% mądry, albo 100% głupi..
> No świetnie... to jak nazwiesz kogoś kto sobie szkodzi? Czy według Ciebie
> jest mądry/inteligentny/rozsądny? No proszę, określ go.

autodestruktor?? pasuje? wg wielu teorii filozoficznych KAZDY czlowiek ma
tendencje autodestrukcyjne
a w jakiej formie sie to przejawia to juz zupelnie inna para kaloszy

> Zdaje mi się, że gdzieś
>
> I znowu wybiórcze spojrzenie, przypomnij sobie kontekst. Powiedziałam, że
> nieważne, na jakiej kto jest diecie, ale ważne co mądrego ma do
powiedzenia,
> czyli nie jestem uprzedzona do ludzi według klucza stosowanej diety.
> Tak trudno to zrozumieć? Nadal niejasne?

tak,tak tak krysiu aducha jako wegetarianka na pewno mysli tak a tak i na
pewno zachowa sie tak a tak bo oni wszyscy [ci wegetarianie- przyp.aut.]
to tacy sa a tacy i mozna ich przewidziec.........

> Od paru lat zwracam uwagę na wiele spraw, zjawisk, zachowań ALE także w
> NOWYM DODATKOWYM KONTEKŚCIE - kontekście DIETY. I zaczynam dostrzegać
> znaczenie tego współczynnika. Powiedz coś mądrego, a chętnie Ci przytaknę
> chętnie będę Cię cytować.

to ja bym chciala poznac znaczenie tego czynnika?
jak dieta wplywa na inteligencje i osobowosc i viceversa??

> Stwierdziłam, że wg mnie ktoś kto kupuje butle słodkiego napoju i słodycze
> jest mało inteligentny. Po prostu człowiek intelignetny nie robi głupich
> rzeczy. Skoro uznałaś, że ja go nazwałam niewłaściwie, to znaczy, że
> potrafisz lepiej, właściwiej go nazwać, niż ja, więc mi teraz napisz, jaki
> on jest? Mądry? Głupi? Inteligentny? Rozsądny? No JAKI?

INNY krysiu, inny nie znaczy glupszy, madrzejszy, gorszy czy

aducha