"Kwitnienie" paznokci - białe plamki

1. Data: 2001-04-21 11:49:29

Temat: "Kwitnienie" paznokci - białe plamki
Od: "Tomacz" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Mam - od zawsze - białe mleczne plamki na paznokciach.
Przesuwają się wraz z rosnącym paznokciem.

Podobno nazywa się to Kwitnienie paznokci.

Co jest tego przyczyną i jak się można tego pozbyć?

2. Data: 2001-04-21 13:12:27

Temat: Odp: "Kwitnienie" paznokci - białe plamki
Od: "Olga" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Często przyczyną jest brak witamin w organizmie.

Użytkownik Tomacz <t...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9brs7u$a5e$...@n...tpi.pl...

3. Data: 2001-04-23 13:31:47

Temat: Re: "Kwitnienie" paznokci - białe plamki
Od: "Sebastian" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Brak cynku.

4. Data: 2001-04-23 18:51:22

Od: <j...@u...at> szukaj wiadomości tego autora

> Mam - od zawsze - białe mleczne plamki na paznokciach.
> Przesuwają się wraz z rosnącym paznokciem.
>
> Podobno nazywa się to Kwitnienie paznokci.
>
> Co jest tego przyczyną i jak się można tego pozbyć?

brak magnezu
zazawaj tabletki zawierajace magnez - dostepne w kazdej aptece bez recepty.

5. Data: 2001-04-25 10:28:38

Od: "Asia Bugla" <f...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@u...at> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:4...@n...onet.pl...

> brak magnezu
> zazawaj tabletki zawierajace magnez - dostepne w kazdej aptece bez
recepty.

Nie dziala. Przerobilam.
Asia

bol klatki piers...