Re: L-KARNITYNA - czy to bezpieczne? skuteczne?

Data: 2005-09-23 06:03:36
Temat: Re: L-KARNITYNA - czy to bezpieczne? skuteczne?
Od: Jarosław Rzeszótko <s...@e...pl>

On Fri, 23 Sep 2005 00:32:15 +0200, Rokes wrote:
> Tak zadam krotki temat bo mam mieszane odczucia... Patrze jak ludzie biora
> i wsuwaja kupujac z allegro ta cala L-KARNITYNE i mi sie caly czas
> nasuwaja pytania , czy to wogle po pierwsze jest bezpieczne dla organizmu
> (ten caly suplement) ? Druga sprawa czy wogle dziala ? ktos probowal ?
> albo ktos naukowo udowodnil ? A moze ten popularny srodek tylko dziala jak
> "zapychacz" bo trzeba go duza iloscia wody popijac i chudnie sie z
> niedoboru kalorycznego , a pozniej efekcik jojo i spowrotem a organizm juz
> zszarpany? Jak to wyglada pod wzgledem medycznym/anatomicznym jesli to
> [...]
Działa, jest udowodnione, ale pamiętaj że to tylko suplement, da ci
coś tylko przy odpowiedniej ilości ruchu i diecie, inaczej na cuda nie
licz.

Więcej tu: http://www.rozanski.henryk.gower.pl/carnitine.htm

No i nie wiem czy kupowanie takich rzeczy na allegro to najlepsze wyjście
:S

--
Jarosław "sztywny" Rzeszótko
sztywny(at)epf.pl // sztywny(at)gmail.com