L-Karnityna ...??

1. Data: 2004-01-15 18:06:11

Temat: L-Karnityna ...??
Od: "Bzyczek_db" <b...@b...vectranet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich.

Ostatnio szukajac czegos wspomagajacego odchudzanie znalazlem preparat zwany
L-karnityna. Zastanawiam sie, czy to cos ma uboczne skutki. Naczytalem sie,
az oczy bolaly, a nic negatywnego nie znalazlem. Jezeli to takie dobre, to
chcialbym tego sprobowac, bo mam "pare" kilo nadwagi, a troche sie boje.
Samo cwiczenie i dieta nie pomagaja. Staram sie dosc intensywnie cwiczyc,
ale jak waga stala tak stoi.

Z gory dziekuje za pomoc

pozdrawiam wszystkich

2. Data: 2004-01-16 09:44:34

Temat: Re: L-Karnityna ...??
Od: "izyrajder" <i...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bzyczek_db" <b...@b...vectranet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Samo cwiczenie i dieta nie pomagaja. Staram sie dosc intensywnie cwiczyc,

cudow nie oczekuj,
karnityna to rodzaj suplementu
pomoze ci podczas cwiczenia
ale go nie zastapi ...
(jesli moge polecic na schudniecie
to skakanka i bieg , na sprawnosc
gimnastyka, przyjemnosc - gry)
intensywnie cwiczysz ? ale jak ?
bo kazdy co innego przez to rozumie
poza tym kiedy przestaniesz do sportu i diety
podchodzic przez pryzmat schudniecia ...
to z czasem [waga (organizm) potrzebuje
lat na dostosowanie sie do nowych warunkow]
zauwazysz roznice ... proponuje cwiczyc czesto
(czy 10-15 min skakanki dziennie to duzo ..?+
2-3 razy trening o wiekszej objetosci ...
acha ...basen nie odchudzi cie ..tu trzeba umiec
sie zmeczyc - nie wystarczy sie moczyc i plywac
zabka 'widokowa' ;-))
zycze przyjemnosci z treningow ... waga
sama przyjdzie na czas i bedzie stabilniejsza
niz po odstawieniu wszelakich cudownych diet
adik

---

3. Data: 2004-01-16 19:49:12

Od: "Bzyczek_db" <b...@b...vectranet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "izyrajder" <i...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
> zycze przyjemnosci z treningow ... waga
> sama przyjdzie na czas i bedzie stabilniejsza
> niz po odstawieniu wszelakich cudownych diet

Plywac nie umiem wiec w "zabki" sie nie bawie:)
Intensywne cwiczenie: mialem na mysli srednio ponad 30 km dziennie na
rowerku (srednia z miesiaca). Ja juz tak od okolo 4 lat ganiam na prawie
maksymalnych obrotach i nic z tego. Taki rodzaj cwiczen tylko uprawiam, bo
ze skakaniem nie zabardzo - kolana odmawiaja. Jezdze kiedy tylko moge.
Zazwyczaj zaczyna sie to wiosna a konczy pozna jesienia. Czasami nawet zima
pedaluje po miescie :) ale waga stoi. Nie to ze idzie to w miesnie, bo widze
jaka mam tkanke tluszczowa, ktora wogole sie nie zmniejsza. No coz zobaczymy
jak bedzie od tej wiosny. Moze wiecej jezdzic? :)

4. Data: 2004-01-16 21:47:23

Od: "Blue Master" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bzyczek_db wrote:
> [...]
> Nie to ze idzie to w miesnie, bo widze jaka mam tkanke tluszczowa,
> ktora wogole sie nie zmniejsza. No coz zobaczymy jak bedzie od tej

Kolego!!
Przede wszystkim zacznij mniej JEŚĆ. Np.żadnych posiłków po godz 20.00 +
wyeliminuj słodycze z menu !!!

--
Blue Master

5. Data: 2004-01-17 12:32:48

Od: "Piotr ne" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bzyczek_db napisał:

> [...]
> Samo cwiczenie i dieta nie pomagaja. Staram sie dosc intensywnie cwiczyc,

Na początek wystarczy założyć zeszycik i notować wszystkie
posiłki (ale naprawdę wszystkie, łącznie z np. pojedynczymi cukierkami
i orzechami), tzn. rodzaj, masę, godzinę i wynikową kaloryczność.
Ważna jest precyzja - wszystko trzeba przed jedzeniem dokładnie zważyć.
Pod koniec dnia - dodać zjedzone kilokalorie i porównać z normami.
Jeśli będzie wychodziło za dużo, to po kilku dniach sama konieczność
zapisania kolejnego posiłku w zeszycie i doliczenia go do pozostałych
spowoduje głębokie zastanowienie, czy na pewno warto to zjadać :)

Zapisywanie stosować przez co najmniej dwa miesiące i dodatkowo
ważyć się codziennie dokładną wagą - elektroniczną, z rozdzielczością
0,1 kg, w tych samych warunkach (np. krótko przed obiadem)
i też notować wyniki pomiarów. Co jakiś czas przeanalizować wszystko :)

Piotr

--
Zabezpieczenie antyspamowe: w moim adresie nie ma cyfr

6. Data: 2004-01-18 21:40:29

Od: "ukasz " <u...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bzyczek_db <b...@b...vectranet.pl> napisał(a):

> [...]
> Samo cwiczenie i dieta nie pomagaja. Staram sie dosc intensywnie cwiczyc,

witaj!!!

karnityna nie ma zadnych skutkow ubocznych ale tez niezbyt dziala (wiem z
wlasnego doswiadczenia)... jest droga i nieskuteczna...
lepiej zmien diete.... jest tyle poradnikow cenie karnityny ze napewno
wybierzesz cos dla siebie

pozdrawiam

7. Data: 2004-01-19 16:15:21

Od: "izyrajder" <i...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zobaczymy
> jak bedzie od tej wiosny. Moze wiecej jezdzic? :)

czesc,
30 km dziennie ..hmmm .to musisz byc szczegolnym przypadkiem ...
wydaje sie ze gro naszego spoleczenstwa
robi tyle w miesiacu ...
moim zdaniem prowadzisz aktywny tryb zycia ...
kolana ci odmawiaja - przybliz problem ?
miesnie od rowerku nie rosna ..
rower aktywizuje niewielka ilosc miesni ...
to takie deptanie kapusty ... szczegolnie
kiedy jezdzi sie na siodelku ...
caly czas bez wstawania
(ja kiedys sobie robilem po 10 km z 30
dajmy na to na stojaco (mam kolarzowe)
-acha rower to u mnie margines sportu , taki bonus :)
acha jak jesz ? it is very important ;-)
napisz na e-mail...
to chetnie pogadam i podziele sie swoim kilkunastoletnim
doswiadczeniem ze sportem i obserwacja organizmu ...
adik

---

8. Data: 2004-01-19 16:17:05

Od: "izyrajder" <i...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ukasz " <u...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> Bzyczek_db <b...@b...vectranet.pl> napisał(a):
>

> karnityna nie ma zadnych skutkow ubocznych ale tez niezbyt dziala (wiem
> wlasnego doswiadczenia)... jest droga i nieskuteczna...

sama nie jest skuteczna chlopie
to nie tak ze bedziesz sie obzeral lub jadl normalnie
a l-karni. cie odchudzi ...
to brednie

> lepiej zmien diete.... jest tyle poradnikow cenie karnityny ze napewno
> wybierzesz cos dla siebie

dieta ZP
ZP=zryj polowe to 90% kazdej diety ...

> pozdrawiam

adik

---

9. Data: 2004-01-19 17:27:51

Od: "izyrajder" <i...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2004-03-15 18:56:10

Od: "M" <...@h...spam> szukaj wiadomości tego autora

ZWIAZKI POCHODNE KARNITYNY SA NIEABĘDNE DO TEGO ABY KW. TŁUSZCZOWE ZOSTAŁY
PRZETRANSPORTOWANE DO KOM. (TYLKO W TEJ POSTACI SA TRANSPORTOWANE JAKO
POCHODNE KARNITYNY)W CELU ICH DALSZEJ DEGRADACJI. JAKO PREPARAT PONOĆ MAŁO
SKUTECZNY ALE WIARA CZYNI CUDA .PA

Zatrucie???
tradzik
potrzebuje wiadomosci !!!