L'Occitane

1. Data: 2003-06-06 08:12:17

Temat: L'Occitane
Od: botwinka <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ktoś to stosował?
jakie są te kosmetyki?
Bo że drogie jak *.* to się domyślam (a może ktoś poda przykładowe
ceny?). Głównie chodzi mi o balsamy do ciała.
--
Pozdrawiam Botwinka

1. Data: 2003-06-07 10:41:53

Temat: Re: L'Occitane
Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

heh sa super
ja je uwielbiam
cen nei pamietam
zobacz sobie na www.loccitane.com
ale w Polsce i tak nie do dostania :-)
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2003-06-07 14:43:39

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

KaRoLa <c...@t...pl> napisał(a):

> heh sa super
> ja je uwielbiam
> cen nei pamietam
> zobacz sobie na www.loccitane.com
> ale w Polsce i tak nie do dostania :-)

O, sklep w Galerii Mokotów zrobił "puff" i rozpłynął się w niebycie?

JoP

1. Data: 2003-06-07 14:46:55

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

botwinka <b...@o...pl> napisał(a):

> ktoś to stosował?
> jakie są te kosmetyki?
> Bo że drogie jak *.* to się domyślam (a może ktoś poda przykładowe
> ceny?). Głównie chodzi mi o balsamy do ciała.

Balsam do ciała kosztuje jakieś 70 zł za 250 ml - mam lipowy (Tilleul) i bez
odrobiny przesadyzmu muszę stwierdzić, że to najlepszy balsam do ciała jaki w
życiu miałam - świetnie się wchłania, oszałamiająco pachnie i doskonale
nawilża. Ale od razu mówię, że nie mam i nigdy nie miałam jakiś szczególnych
problemów typu łuszcząca się skóra etc.

JoP

1. Data: 2003-06-07 15:19:31

Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

o a jest ??
ja z KRK
niewiedzialam
zawsze robilam zakupy zagranica :-)
heh teraz mam blizej
pozdrawiam
K.

1. Data: 2003-06-07 16:31:47

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

KaRoLa <c...@t...pl> napisał(a):

> o a jest ??

Jak ostatnio robiłam tam zakupy, jeszcze był.

Info na temat sklepów zresztą jest na stronie L'Occitane (nawiasem mówiąc
beznadziejnej, nie ma tam nic o samych produktach):

Galeria Mokotow
Ul. Woloska 12 lok. 275
02-675 Warszawa

Wraz z info o drugim sklepie, ale tego nie znam.

L'OCCITANE
Aleja Jana Pawla II, 27
Varsovie 00867
Tel: (48) 22.620.0393

> ja z KRK

Ja też.

Słuchaj. Wielkie litery, interpunkcja i spacje we właściwych miejscach to
naprawdę fajoska rzecz. Może jednak poświęcisz 15 s więcej na poprawienie
czytelności każdego posta, żeby straszni Warszawiacy i pedantyczni Poznaniacy
nie marudzili, że w tym Krakowie to straszne lamy siedzą? ;->>

JoP

1. Data: 2003-06-07 16:46:41

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 7 Jun 2003, Jolanta Pers wrote:

> [...]
> czytelności każdego posta, żeby straszni Warszawiacy i pedantyczni Poznaniacy
> nie marudzili, że w tym Krakowie to straszne lamy siedzą? ;->>

Jeśli straszni i pedantyczni to zauważą, że warszawiacy i poznaniacy
piszemy małą literą... :-)

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2003-06-07 17:23:13

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers wrote:

> Wraz z info o drugim sklepie, ale tego nie znam.
>
> L'OCCITANE
> Aleja Jana Pawla II, 27
> Varsovie 00867
> Tel: (48) 22.620.0393

myhym. w atrium otworzyli dosc niedawno. tak moze ze dwa miesiace temu.
zaraz przy Dessange'u, o ile pamietam.

xx.

1. Data: 2003-06-07 17:34:34

Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

coz moze mi to wejdzie w nawyk
ale jak dasz zakladke -France- to masz caly opis asortymentu :-)
pozdrawiam
K.

1. Data: 2003-06-07 18:10:21

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz W. Fedorynski <a...@z...mimuw.edu.pl> napisał(a):

> Jeśli straszni i pedantyczni to zauważą, że warszawiacy i poznaniacy
> piszemy małą literą... :-)

Jakbyś Od 12 Godzin Siedział Nad Umową, Gdzie Co Się Da Jest Z Dużej Litery,
To Też By Ci Się Wszystko Myliło.

JoP

Silny filr przeciwsloneczny z kolorem
no to ja też będę chwalić :))