L'Oreal Double Extension

1. Data: 2003-12-06 18:28:43

Temat: L'Oreal Double Extension
Od: "Agutek" <k...@z...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mam szybkie pytanko do Pań używających tego tuszu.
Czy tusz ten można używać w ten sposób, że czarny (bez białego podkładu) da
się stosować na codzień -spodziewałabym się delikatnego efektu, a biały z
czarnym na wyjścia - dając efekt olśniewający :) ?

czy to w ogóle mija się z celem?

Chodzi mi o pomysł na tusz dla mamy, która ma raczej cienkie rzęsy, ale nie
sądzę, żeby efekt "teatralny" przypadł jej do gustu. A może ten podwójnie
nałożony tusz wcale nie daje przerysowanego efektu?

Ewentualnie czy możecie polecić jakiś tusz, mniej kłopotliwy w nakładaniu,
pogrubiający, ale raczej wygladający naturalnie w cenie tak ok. 60zł?

Będę bardzo wdzięczna za pomoc.

Pozdrawiam. Agutek

1. Data: 2003-12-06 18:37:10

Temat: Re: L'Oreal Double Extension
Od: "Bam" <N...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agutek" <k...@z...interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Ewentualnie czy możecie polecić jakiś tusz, mniej kłopotliwy w nakładaniu,
> pogrubiający, ale raczej wygladający naturalnie w cenie tak ok. 60zł?

Tego Loreal nie używałam, ale ostatnio lubuję się w JADE-MAYBELLINE lash
expansion mascara.
Mam już dwa kolory, brązowy i niebieski.
Dobrze się nakłada, wydłuża i pogrubia a dramatyczność na cienkich rzęsach
nadaje się po dwóch pomalowaniach.
Cena w sklepie nie wiem, kupuję na allegro, a tam do 20 zł.

Pozdrawiam
Barbara

1. Data: 2003-12-06 18:43:10

Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sądzę, żeby efekt "teatralny" przypadł jej do gustu. A może ten podwójnie
> nałożony tusz wcale nie daje przerysowanego efektu?

Chyba mija się z celem... wiesz nie próbowałam, ale nie tworzy on tak
mocnego efektu jak Burżuj La Coupe De Theatre więc myślę, że możesz z
powodzeniem go kupić:)
chociaż ja wolę Burżuja, ale on daje mocniejszy efekt.

Pozdrawiam,

Sadia

1. Data: 2003-12-07 11:19:09

Od: "Agalay" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agutek" <k...@z...interia.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
>
> Mam szybkie pytanko do Pań używających tego tuszu.
Ja rowniez mam pytanie dotyczace tego tuszu.
Czy tusze dwustronne, zarowno L'oreal jaki i bourjois sa suche???
Widzialam sytuacje jak facet kupil dla zony double ex. i za chwile wracal
(sephora) ze ten tusz jest kompletnie suchy, a pan sprzedwaca mu
odpowiedzial, ze wszystkie takie sa?! Tak ma byc?
Pozdrawiam:)

1. Data: 2003-12-07 15:46:26

Od: "ifonek" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (sephora) ze ten tusz jest kompletnie suchy, a pan sprzedwaca mu
> odpowiedzial, ze wszystkie takie sa?! Tak ma byc?

Niestety nie wiem, czy tak ma być jeśli chodzi dokładnie o ten tusz. Ale skoro
mowa o Sephorze to wcale się nie zdziwię, że tam "wszystkie takie są". Ostatnio
oglądałam u nich kosmetyki, a ponieważ można, to z reguły biorę sobie kosmetyk
z półki i oglądam dokładniej. Większość kosmetyków stoi na podświetlonych
rozgrzanymi niemal do czerwoności żarówkami. Zawsze zdawało mi się, że wysokie
temperatury szkodzą kremom i perfumkom. Lubię Sephorę, ale prawdę mówiąc nie
wiem, czy z tego powodu nie zrezygnuję z robienia z zakupów u nich na rzecz
mniejszych (czytaj: mniej podświetlonych) perfumerii.
I na marginesie: w sklepie kosmetycznym w mojej miejscowości ten dwukolorowy
tusz Bourjois jest o 20 złotych tańszy :-)

pzdr
Iw.

1. Data: 2003-12-07 16:57:48

Od: klaudia <c...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostalam ten tusz akurat na mikolaja i jestem swiezo po wyprobowaniu ;)
Mam rzesy cienkie i delikatne. Normalnie stosowalam Max Factor 2000
calorie. W porownaniu do tego tuszu Double Extension znacznie bardziej
wydluza rzesy, lecz pogrubienie jest raczej takie same. I nie jest to
jakis efekt teatralny, albo taki jakbym miala sztuczne rzesy. Sam tusz
na pewno nie jest suchy o co pytala sie Agalay. Trzeba sie tylko nauczyc
nakladania. Mi za pierwszym razem kompletnie nie wyszlo (jakos sie za
bardzo posklejaly), ale dzisiaj, przy drugiej probie jestem w miare
zadowolona ;-) Rzesy sa o wiele dlusze, grubsze, ladnie zaznaczone i
podkreslone. Tusz bardzo mi sie podoba, nie czuje zadnego pieczenia, nie
widac zeby sie osypywal (w poludnie przysnelam przypakiem na 'ciekawym
filmie') a i przy deszczu nie widac bylo zeby sie rozmazal. Wiec jak na
razie same plusy :)

pozdrawiam
klaudia

1. Data: 2003-12-07 17:05:19

Od: "Iris" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

klaudia <c...@p...gazeta.pl> napisał(a):
> Dostalam ten tusz akurat na mikolaja i jestem swiezo
po
> wyprobowaniu ;)
[...]
> Trzeba sie tylko nauczyc nakladania. Mi za
> pierwszym razem kompletnie nie wyszlo (jakos sie za
> bardzo posklejaly), ale dzisiaj, przy drugiej probie
> jestem w miare zadowolona ;-)

Klaudio, co to znaczy "nauczyc nakladania"? :)
Czy ten tusz naklada sie odmiennie (w innym kierunku)
niz inne tusze? Czy moze trzeba ograniczyc ilosc
warstw, badz wydluzyc czas miedzy nakladaniem pierwszej
i kolejnej warstwy?

Pozdrawiam
Nina

1. Data: 2003-12-07 17:21:57

Od: "Shent" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze "Agutek" :

Kupilam ten tusz i jestem bardzo zadowolona.
Rzesy sa troche wydluzone, nieposklejane.
Ogolnie rewela.
I efekt jest imho zupelnie normalny. Ja uzywam na codzien :)

Z pozdrowieniami,
Shnet

1. Data: 2003-12-07 23:17:53

Od: "Joasia" <j...@u...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agalay" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> (sephora) ze ten tusz jest kompletnie suchy, a pan sprzedwaca mu
> odpowiedzial, ze wszystkie takie sa?! Tak ma byc?

Moj Double Extension nie jest suchy, czarny tusz jest nawet bardzo mokry ;)
Joasia

1. Data: 2003-12-08 17:25:19

Od: klaudia <c...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iris napisał:

> [...]
> niz inne tusze? Czy moze trzeba ograniczyc ilosc
> warstw, badz wydluzyc czas miedzy nakladaniem pierwszej

kierunek jest ten sam ;) chodzi tylko o to ze trzeba tak dopasowac ilosc
nalozonej bazy - bialej, zeby potem po pociagnieciu czarnym tuszem nie
robily sie grudki czy nie sklejaly rzesy. za pierwszym razem mi wyszlo
strasznie, bo wydawalo sie ze tego tuszu to mam tone na rzesach.. drugi
raz byl lepszy, dzisiaj za to udalo mi sie nalozyc tak ze rzesy byly
ladnie rodzielone :) jak nic bazy trzeba nakladac mniej, a tuszem
czarnym pociagac maksymalnie 2 razy, ewentualnie trzeci raz to juz tylko
same koncowki.

pozdrawiam
klaudia

Henna Treatment Wax
Świetny podkład wreszcie znalazłam!
okulary -wawa
Operacja plastyczna uszu - prośba o poradę
szampon po basenie