Świetny podkład wreszcie znalazłam!

1. Data: 2003-12-06 17:37:39

Temat: Świetny podkład wreszcie znalazłam!
Od: "Bam" <N...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałam się pochwalić odkryciem.
Mam skórę tłustą, świecącą po krótkim czasie od nałożenia wszelkich
matujących cudów.
Od kilku lat używam pudrów w kamieniu Manhattan bo są najlepsze.
Wszelkie próby zmian mnie w tym utwierdzają.
Świetnie kryją, nie zmieniają koloru.
Ale jakoś nie próbowałam podkładów.
Dostałam ostatnio próbkę Manhattan Clearface Active make up.
Zrobiłam sobie makijaż 5 godzin temu, ten podkład i na to puder w kamieniu.
Efekt dla mnie cudowny.
Skóra aksamitna w dotyku, nic się nie świecę i nie muszę nic poprawiać!!
A swoją drogą czemu produkty tej firmy są tak mało popularne??

1. Data: 2003-12-06 18:09:02

Temat: Re: Świetny podkład wreszcie znalazłam!
Od: "Nicki" <majka'usuntoprosze'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Efekt dla mnie cudowny.
> Skóra aksamitna w dotyku, nic się nie świecę i nie muszę nic poprawiać!!
> A swoją drogą czemu produkty tej firmy są tak mało popularne??

moje gratulecje ;)
swoja droga siostra ostatnio kupila szminke tej firmy, nie dosc ze cene ma
calkiem znosna to siostra jest bardzo zadowolona. A faktem jest ze firma ani
nie prowadzi agresywnej kampanii rekalmowej i jakos tak cichutko, w katku
stoja w sklepie... tez sie zastanawiam dlaczego?
pozdr

1. Data: 2003-12-06 18:49:10

Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bam" <N...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Skóra aksamitna w dotyku, nic się nie świecę i nie muszę nic poprawiać!!
> A swoją drogą czemu produkty tej firmy są tak mało popularne??

Hmm stop;) Manhattan Clearface Active make up to fluid tak? może w takiej
białej tubce?;)
A jaki puder w kamieniu [nie używałam Manhattanu... i nie wiem czy mają
tylko jedne]?
Pozdrawiam,

Sadia

1. Data: 2003-12-06 20:21:40

Od: "Asia Witek" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nicki" <majka'usuntoprosze'@klub.chip.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> nie prowadzi agresywnej kampanii rekalmowej i jakos tak cichutko, w katku
> stoja w sklepie... tez sie zastanawiam dlaczego?

moze tak jak Inglot, wychodza z zalozenia ze poczta pantoflowa robi wiecej
niz dziesiatki reklam w prasie ;)
Manhattan ma niezle kredki do oczu, tusze (kiedys byl taki fajny
baklazanowy, ale ze 3 lata juz go nie widzialam) no i ciekawskie kolory
lakierow do pazurkow ;) Za podkladem Manhattanu nie przepadam, jakos raz sie
nacielam i pozostaje od dobrych kilku opakowan wierna Rimmelowi.

Asiek

1. Data: 2003-12-06 20:38:58

Od: "Bam" <N...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sadia" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> białej tubce?;)
> A jaki puder w kamieniu [nie używałam Manhattanu... i nie wiem czy mają

Nie wiem w jakiej tubce bo to próbka w przeźroczystej.
Z tego co pamiętam mają conajmniej dwa rodzaje fluidów i na pewno pamiętam,
że w niebieskiej jest wodoodporny bo kiedyś koleżanka mi to udowadniała na
basenie.
Faktycznie od wody z chlorem jej makijaż nie zszedł.
Jeśli chodzi o puder to są trzy czy cztery rodzaje.
Antybakteryjny w okrągłej puderniczce, Soft compact z przeźroczystym
wieczkiem (z witaminą E) i takie kompakty z czarnym chyba wieczkiem droższe
bo z wodą tworzą podkład.
Wszystkie używałam na sucho i świetnie się rozprowadzają, świetnie kryją i
nie zmieniają koloru po czasie.
I mają nawet bardzo jasne odcienie, takie prawie białe a jednak nie białe.
Za to do ciemnej cery pasują tylko fluidy.
A może nie ma u nas pełnej oferty?

A kiedyś dostałam pomadkę bezbarwną pielęgnującą do pudru jako prezent i
miałam niesamowicie długo i była najlepsza..
Skończyła mi się a jakoś w sprzedaży jej nie widziałam.;(((((((
Wystarczyło posmarować usteczka na noc i rano były jak nowe.
Pomadki też ładne mają tylko z niektórych serii kompletnie koloru sobie
dobrać nie mogę.
Nie, no teraz to już mi powinni zapłacić za reklamę ;)))

okulary -wawa
Operacja plastyczna uszu - prośba o poradę
szampon po basenie
Żel do włosów:(
De Noyle's - uzywal ktos ?