L'Oreal ReFinish i Renoviste

21. Data: 2007-11-23 15:34:59

Temat: Re: L'Oreal ReFinish i Renoviste
Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> że się wetnę. zna ktoś peeling enzymatyczny czy inny chemiczny, który
> DZIAŁA jakkolwiek?

z polki sklepowej cudow sie nie spodziewaj. Nie mozna walnac duzego stezenia
tlumowi, bo sie to zle pokonczy. Idz do kosmetyczki na taki peeling, a nawet
do dermatologa- oni maja pozwolenie na wieksze stezenia. Ja chodze do
kosmetyczki. Na efekt czeka sie nieco dluzej niz po np mikrodermabrazji, ale
jest widoczny. Ja mam tlusta cere i widze, ze mi sie reguluje wydzielania
tluszczu po takich kwasach. Na wiosne mialam seryjke kwasowa (5 wizyt) teraz
jestem juz po 2 i buzke mam sliczna ;)

i.

22. Data: 2007-11-23 16:28:30

Od: Marta Góra <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Nov 2007 15:52:54 +0100, Katarzyna Kulpa napisał(a):

> ten.

Ja go używam i abrdzos obie chwalę.

Pozdrawiam,
Marta

23. Data: 2007-11-23 17:32:39

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra pisze:

> Ja go używam i abrdzos obie chwalę.

i on Ci coś robi? bo mnie nic, jak miałam nierówną łuszczącą się
cerę, tak mam. dopiero ścieracz drobinkowy wyrównuje wszystko na
gładko.

-- kasica

24. Data: 2007-11-23 18:23:14

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra pisze:

> Ja go używam i abrdzos obie chwalę.

Dawno nie uzywałam, ale pamietam,że kiedyś byłam z niego własnie bardzo
zadowolona
--

Gosia

25. Data: 2007-11-23 18:38:54

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> napisał w wiadomości

> brzmi interesująco. ja mam skrajnie tłustą ze skłonnością do
> suszenia się, głównie w sezonie grzewczym. takie dwa w jednym...

Ja mam teraz taka mieszana cere, kiedys mialam bardzo sucha, pozniej
dostalam jakiegos zapalenia lojotokowego i bez lekow sie nie obeszlo
naturalnie, ale z calej serii kosmetykow, ktore wtedy mi polecano to seria
Aknicare byla najlepsza. Tego zelu uzywam do dzis, krem tez sobie chwale,
ale na upalne lato, bo bardzo matuje wiec nadaje sie na typowo tlusta cere
lub ew. w sezonie letnim. Czasem sobie zapodam jakas mikrodermabrazje, kwas
migdalowy, ale widze ze dzieki temu zelowi twarz dluzej zachowuje te
wlasciwosci. Peeling l'oreala refinish tez polecam, bradzo ostry, minutke
masujesz i czujesz od razu rozniece.

--
pozdr,
ewka

26. Data: 2007-11-23 19:21:50

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna Kulpa napisał:

> i on Ci coś robi? bo mnie nic, jak miałam nierówną łuszczącą się
> cerę, tak mam. dopiero ścieracz drobinkowy wyrównuje wszystko na
> gładko.

To się ciesz, że nic nie robi. Mnie robi. Swędzącą wysypkę.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

27. Data: 2007-11-23 22:41:18

Od: Asia Jedrychowska <a...@w...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

> że się wetnę. zna ktoś peeling enzymatyczny czy inny chemiczny, który

Idealist. Przez jakieś półtora dnia po użyciu skórę mam gładziuchną.
Niestety nie zalecają robić częściej niż 2x w tygodniu. Do tego mam bardzo
wrażliwą skórę, a mimo to nie podrażnia, chociaż przy nakładaniu jest efekt
zajzajera (jakaś reakcja egzotermiczna z wodą).

a.

28. Data: 2007-11-28 16:18:22

Od: "Karolina Kozłowska" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ogólnie powiem, że kosmetyki l`Oreal do ciała są denne, nie polecam.
Zdecydowanie lepsze, ale trochę droższe są kosmetyki Vichi!- są rewelacyjne-
polecam!
Użytkownik "Carrie" <c...@g...com> napisał w wiadomości
c.googlegroups.com...
Witam,
zachwalano tu kiedyś zestaw do mikrodermabrazji l'Oreal. Nabrałam na
to ochoty, ale znalazłam w internecie informacje o dwóch różnych
zestawach: Refinish i Renoviste. Czy wiecie może, czym one się różnią?
To, co wyczytałam, brzmi bardzo podobnie - wygładzanie, odmładzanie,
kwas glikolowy i tak dalej, a po składzie nie potrafię ocenić, który
byłby dla mnie lepszy. Może któraś z pań się w tym orientuje lepiej
ode mnie i pomoże - z góry dziękuję :)

Pozdrawiam, Carrie

29. Data: 2007-12-04 19:14:10

Od: "misiczka" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina Kozłowska" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> ogólnie powiem, że kosmetyki l`Oreal do ciała są denne, nie polecam.
> Zdecydowanie lepsze, ale trochę droższe są kosmetyki Vichi!- są rewelacyjne-
> polecam!

Zabawne, bo to ten sam producent, o czym mało kto wie.

--
Lesława Jaworowska
www.zdrowa-dusza.com

pasemka