L-karnityna - jak uzywac?

1. Data: 2000-08-30 11:05:28

Temat: L-karnityna - jak uzywac?
Od: "Agniszka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej, czy wiecie cos na temat L-karnityny? Jak jej uzywac jako pomoc przy
pozbyciu sie nadwagi? Cwicze 3 razy w tygodniu na silowni, gimnastykuje sie
wieczorami - czy nalezy ja brac tylko przed cwiczeniami, czy codziennie? W
jakiej ilosci?

Bede wdzieczna za odpowiedz. Pozdrawiam

Agnieszka

2. Data: 2000-08-30 13:20:21

Temat: Re: L-karnityna - jak uzywac?
Od: o...@p...com (Jacek) szukaj wiadomości tego autora

"Agniszka" napisał(a):

> [...]
> wieczorami - czy nalezy ja brac tylko przed cwiczeniami, czy codziennie? W

Wcale!

Nie szkoda ci pieniędzy i zdrowia?

Moja kobieta podobnie jak ja zastosowała Żywienie Optymalne i nie musi się męczyć. Ma
śliczną figurę, wąską talię i płaski brzuch :))))).
A do tego na jedzenie wydaje ok 200 zł miesięcznie i żadnych leków, "dopingów" czy
męczarni na siłowni nie stosuje :)

Pozdrawiam
Jacek.

--

Wysłano ze strony http://newsreader.linuxnews.pl/

3. Data: 2000-08-30 14:36:54

Od: Iwa <i...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A do tego na jedzenie wydaje ok 200 zł miesięcznie i żadnych leków,
"dopingów" czy męczarni na siłowni nie stosuje :)

Jakby nie patrzyl - to tez jest wyjscie.
Agnieszka, a Ty tylko sie odchudzasz czy trenujesz? Bo jak sie
odchudzasz to po co tabletki? Cwiczenia, odpowiednia dieta, duzo wody
mineralnej powinno wystarczyc...
Nie jestem optymalna - ide na surowke!

*******************************
Iwa
*******************************

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

4. Data: 2000-08-30 16:28:59

Od: Włodzimierz Senicz <w...@u...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agniszka wrote:

> [...]
> wieczorami - czy nalezy ja brac tylko przed cwiczeniami, czy codziennie? W

To jest syf. Jak zatrujesz organizm to moze stracisz wage.
Jak jestes taka twarda to zrob sobie glodowke tak 5-6 dni
(oczywiscie duzo plynow) a potem przejdz na tydzien na diete
owocowa - najlepiej soki z sokowirowki. Stracisz do 10kg i
cere bedziesz miala jak pupcia niemowlecia. Polecam tez
mieszanke ziolowa 5 czesci nawloci na 1 arniki. Zmielic,
przesiac i zazywac przed jedzeniem jako proszek popijajac
woda. Waga spadnie i cera bedzie super. Pozdrowienia. Stary
Zielarz.

5. Data: 2000-08-30 18:07:06

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agniszka napisał(a):

> Hej, czy wiecie cos na temat L-karnityny? Jak jej uzywac jako pomoc przy
> pozbyciu sie nadwagi? Cwicze 3 razy w tygodniu na silowni

O, to jeszcze dodatkowo muskuły Ci przybedą :-)

Pozdrawiam
Kaja

6. Data: 2000-08-31 14:36:05

Od: "Agniszka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Włodzimierz Senicz <w...@u...org.pl> wrote:
> Jak jestes taka twarda to zrob sobie glodowke tak 5-6 dni

Niemozliwe, juz probowalam. Po jednym dniu kreci mi sie w glowie, jest mi
slabo itp. Mysle, ze glodowka to metoda dla jakichs nadludzi :-)

> (oczywiscie duzo plynow) a potem przejdz na tydzien na diete
> owocowa - najlepiej soki z sokowirowki.

Czyli 5 dni plus 7? Bo same soki to chyba nadal glodowka?

{...}
> mieszanke ziolowa 5 czesci nawloci na 1 arniki. Zmielic,
> przesiac i zazywac przed jedzeniem jako proszek popijajac
> woda. Waga spadnie i cera bedzie super. Pozdrowienia. Stary
> Zielarz.

A gdzie ja takie cuda znajde? Tą... no nawłoć (?) i arnikę.

Rowniez pozdrawiam
Agniszka

7. Data: 2000-08-31 14:51:09

Temat: Jak sie pozbyc nadwagi? Re: L-karnityna - jak uzywac?
Od: "Agniszka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwa <i...@m...com> wrote:
> Agnieszka, a Ty tylko sie odchudzasz czy trenujesz?

Nie, nie trenuje. Po prostu chce pozbyc sie nadwagi. Rano biegam (nieduzo,
ale zawsze), jezdze ok 20 min na rowerku treningowym, wieczorami cwicze tez
jakies 20 min. No i 3 x tyg. silownia. Kurcze, i robie tak od tygodnia, a
tu zamiast schudnac to przybylo mi 2 kg - czy to normalne?

>Bo jak sie
> odchudzasz to po co tabletki?

Dla wspomozenia :-) Tam na opakowaniu pisza, ze L-karnityna wystepuje w
tkance miesniowej i pelni role w metabolizmie tluszczow - transportuje
kwasy tluszczowe do mitochondriow, w ktorych sa przetwarzane w zw.
energetyczne. Mowi Wam to cos? Bo mi (na chlopski rozum) by wychodzilo, ze
im wiecej tkanki miesniowej, tym szybciej mozna sie pozbyc tluszczu, czy to
prawda? I jeszcze jedno pytanie - czy chodzi o tluszcz, ktory juz sie ma,
tj tkanke tluszczowa, czy np ten, ktory sie zjada?

>Cwiczenia, odpowiednia dieta, duzo wody
> mineralnej powinno wystarczyc...

Na pewno tak, ale jesli mozna to wspomoc, to czemu nie? A jeszcze tak sie
spytam - dlaczego trzeba pic duzo wody i plynow? Co to daje oprocz
napelniania zoladka? No i moze, dobrzy ludkowie, poradzicie mi jak sie
odzywiac, co to znaczy "odpowiadnia dieta"? Co jest wskazane, a co nie? Tzn
ogole zasady znam - jesc w ogole mniej, mniej slodyczy, tlustych i macznych
rzeczy, a wiecej warzyw i owocow. Dobrze mowie?

> Nie jestem optymalna - ide na surowke!

Smacznego :-)

Agnieszka

8. Data: 2000-08-31 14:55:14

Od: "Agniszka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek <o...@p...com> wrote:

> Nie szkoda ci pieniędzy i zdrowia?

A dlaczego uwazasz, ze to szkodzi na zdrowie?

> [...]
> A do tego na jedzenie wydaje ok 200 zł miesięcznie i żadnych leków,
"dopingów" czy męczarni na siłowni nie stosuje :)

To wspaniale. Ale pewnie ona i przed stosowaniem tej diety miala sliczna
figure, co? :-) Wiesz, jakos nie mam zaufania do tej diety, a poza tym jest
dla mnie zbyt skomplikowana - trzeba ciagle uwazac, zeby czegos z czym tam
nie polaczyc itp. Ja wole cos, czego nie bede musiala sie uczyc na pamiec
;-)

Agnieszka

9. Data: 2000-09-01 09:33:40

Od: "Andrzej Bienias" <a...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

"Agniszka" <a...@p...onet.pl> wrote in message

[...]
> jakies 20 min. No i 3 x tyg. silownia. Kurcze, i robie tak od tygodnia, a
> tu zamiast schudnac to przybylo mi 2 kg - czy to normalne?

Normalne. Przyrastaja Ci troche miesnie i zwieksza sie w nich
zawartosc wody potrzebnej do intensywniejszej produkcji energii.

Nie przejmuj sie, niedlugo waga powinna zaczac spadac.

[...]

> Na pewno tak, ale jesli mozna to wspomoc, to czemu nie? A jeszcze tak sie
> spytam - dlaczego trzeba pic duzo wody i plynow? Co to daje oprocz
> napelniania zoladka? No i moze, dobrzy ludkowie, poradzicie mi jak sie

W organizmie tluszcz oprocz funkcji zapasowych, pelni role "smietnika",
w ktorym organizm skladuje te substancje toksyczne, ktorych nie moze
w danej chwili usunac, bo np jest ich za duzo.

Kiedy podczas odchudzania tkanka tluszczowa jest spalana, to te
substancje sa uwalniane do krwi. I duza ilosc plynow pomaga je
usunac, w wiadomy Ci sposob ;-)

> [...]
macznych
> rzeczy, a wiecej warzyw i owocow. Dobrze mowie?

Jest to mniej wiecej jak napisalas, choc niedokladnie ;-)

Owoce sa dosc energetyczne, wiec raczej glownie warzywa.

Unikac kupnych sokow owocowych. Maja sporo cukru wiec i
energii.

Chleb jest OK, dobrze zmienic tylko na razowy.

Ziemniaki to warzywo, wiec jak nie przesadzasz, to OK.

Tluszcze maja dwa razy wiecej energi z jednostki masy, niz
bialka i cukry. Wiec pa, pa maslo, smietana, smalec i margaryna.
Odrobina oleju roslinnego do surowek i do smazenia.

Miodu, czekolady, slodyczy, ciastek i tortow unikac jak diabel
swieconej wody :-)

Powodzenia,
(lzejszy o 22 kg, niz przed 5 laty) Andrzej

10. Data: 2000-09-01 10:20:48

Od: "Andrzej Bienias" <a...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

"Andrzej Bienias" <a...@u...net> wrote in message

[...]
> Ziemniaki to warzywo, wiec jak nie przesadzasz, to OK.
[...]

Aha, frytki i chipsy oczywiscie odpadaja, bo tluszcz.
Podobnie zolty ser - AFAIK ma do 35% tluszczu.

Andrzej

EPO
jaka masc zastosowac?
Jęczmień