L-karnityna - jak uzywac?

12. Data: 2000-09-01 12:58:56

Temat: Re: L-karnityna - jak uzywac?
Od: b...@k...net.pl (Monika Bujak) szukaj wiadomości tego autora

From: Agniszka <a...@p...onet.pl>

> Niemozliwe, juz probowalam. Po jednym dniu kreci mi sie w glowie, jest mi
> slabo itp. Mysle, ze glodowka to metoda dla jakichs nadludzi :-)

Jak masz zbędną kasiorkę (około 300 zeta niestety), to porozmawiaj z
lekarzem żeby przepisał ci Meridię. To takie cudo, które pomaga nie jeść.
Sprawdzone. Te pieniądze są na miesięczną kurację i po prostu pomogą ruszyć
w dół kilogramom.
Ale najpierw zapytaj lekarza czy w twoim przypadku to można stosować!
Pozdrawiam serdecznie
Monia

!!! Najlepszy ZEWNETRZNY modem w Polsce !!!
Modem ZyXEL Omni 56K za 272,95 zl http://www.promocja.kki.pl

--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

11. Data: 2000-09-01 12:58:56

Temat: Re: Jak sie pozbyc nadwagi? Re: L-karnityna - jak uzywac?
Od: b...@k...net.pl (Monika Bujak) szukaj wiadomości tego autora

From: Agniszka <a...@p...onet.pl>

> Nie, nie trenuje. Po prostu chce pozbyc sie nadwagi. Rano biegam (nieduzo,
> ale zawsze), jezdze ok 20 min na rowerku treningowym, wieczorami cwicze
tez
> jakies 20 min. No i 3 x tyg. silownia. Kurcze, i robie tak od tygodnia, a
> tu zamiast schudnac to przybylo mi 2 kg - czy to normalne?

Z początku to normalne. Nie martw się i zważ się dopiero za jakieś dwa
tygodnie. Nie ruszaj karnityny bo choroba wie jakie są uboczne skutki. Kup
sobie albo sama zrób ocet jabłkowy. Tylko nie może być żaden inny!!!!
Wypijaj 2 łyżki octu na szklankę z sokiem z cytryny - dwa razy dziennie.
Pomaga schudnąć i pozbyć się toksyn.

13. Data: 2000-09-02 15:53:47

Od: "Agniszka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Bienias <a...@u...net> wrote:

> Normalne. Przyrastaja Ci troche miesnie i zwieksza sie w nich
> zawartosc wody potrzebnej do intensywniejszej produkcji energii.
>
> Nie przejmuj sie, niedlugo waga powinna zaczac spadac.

Dziekuje za pociesznie, od razu mi lepiej :-) Tym bardziej, ze te 2 kg juz
ucieklo :-)

(...)
> Kiedy podczas odchudzania tkanka tluszczowa jest spalana, to te
> substancje sa uwalniane do krwi. I duza ilosc plynow pomaga je
> usunac, w wiadomy Ci sposob ;-)

Rozumiem. Dziekuje za wyjasnienie :-)

> Owoce sa dosc energetyczne, wiec raczej glownie warzywa.
> Unikac kupnych sokow owocowych. Maja sporo cukru wiec i
> energii.

hmm... trzeba bedzie sobie sprawic jakas sokowirowke...

> Chleb jest OK, dobrze zmienic tylko na razowy.

A np pumpernikiel (ja to "swinstwo nawet lubie)? Jem tez taki chleb zytni,
ciemny, pakowany jak pumpernikiel (wiecie o ktory chodzi?), niby polecany
dla dbajacych o linie - czy to jest ok?

> Ziemniaki to warzywo, wiec jak nie przesadzasz, to OK.

Czesto gotuje ziemniaki (albo marchewke), i jem je (tylko) z kwasnym
mlekiem. Mam nadzieje, ze to jest dobry pomysl.

> Tluszcze maja dwa razy wiecej energi z jednostki masy, niz
> bialka i cukry. Wiec pa, pa maslo, smietana, smalec i margaryna.
> Odrobina oleju roslinnego do surowek i do smazenia.

Oczywiscie :-)

> Miodu, czekolady, slodyczy, ciastek i tortow unikac jak diabel
> swieconej wody :-)

Unikam skutecznie od tygodnia. Wczesniej to zyc bez tego nie moglam, a
teraz nawet specjalnie mnie nie kusi.

> Powodzenia,
> (lzejszy o 22 kg, niz przed 5 laty) Andrzej

Musiales calkowicie zmienic nawyki zywieniowe, prawda? Ale gratuluje i
dziekuje za rady :-)

Agnieszka

14. Data: 2000-09-02 15:57:43

Od: "Agniszka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika Bujak <b...@k...net.pl> wrote:
>Kup
> sobie albo sama zrób ocet jabłkowy. Tylko nie może być żaden inny!!!!
(...)

A mozesz mi podpowiedziec, gdzie taki ocet mozna kupic? Czy to jest ocent
spozywczy, do kupienia np w sklepie spozywczym?

> Pozdrawiam serdecznie

Dziekuje za wsparcie. To mile, ze sa tu tacy zyczliwi ludzie :-)

Agnieszka

15. Data: 2000-09-03 05:24:52

Od: "Agniszka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika Bujak <b...@k...net.pl> wrote:
> Jak masz zbędną kasiorkę (około 300 zeta niestety), to porozmawiaj z
> lekarzem żeby przepisał ci Meridię. To takie cudo, które pomaga nie jeść.

Heh, raczej niestety sobie na to nie pozwole. A L-kanityne juz mam -
dostalam prezencie od wspierajacej moje boje kolezanki.

Dzieki za rade!

Agniszka

16. Data: 2000-09-03 18:50:44

Od: b...@k...net.pl (Monika Bujak) szukaj wiadomości tego autora

From: Agniszka <a...@p...onet.pl>
> (...)
>
> A mozesz mi podpowiedziec, gdzie taki ocet mozna kupic? Czy to jest ocent
> spozywczy, do kupienia np w sklepie spozywczym?

Najpewniej w sklepach ze zdrową żywnością ale ostatnio pojawił się w moim
warzywniaku.

17. Data: 2000-09-04 08:48:47

Od: "Agniszka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika Bujak <b...@k...net.pl> wrote:
> Najpewniej w sklepach ze zdrową żywnością ale ostatnio pojawił się w moim
> warzywniaku.

Serdecznie dziekuje za odpowiedz :-)

Agniszka

18. Data: 2000-09-06 10:35:26

Od: "Gandalf" <a...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

"Agniszka" <a...@p...onet.pl> wrote in message

> Dziekuje za pociesznie, od razu mi lepiej :-) Tym bardziej, ze te 2 kg juz
> ucieklo :-)

Gratulacje, teraz tylko trzymac tak dalej :-)

> hmm... trzeba bedzie sobie sprawic jakas sokowirowke...

Mozna tez rozcienczac pol na pol mineralna.

> A np pumpernikiel (ja to "swinstwo nawet lubie)? Jem tez taki chleb zytni,
> ciemny, pakowany jak pumpernikiel (wiecie o ktory chodzi?), niby polecany
> dla dbajacych o linie - czy to jest ok?

Nie znam tego chleba. Niektore ciemne sa oszukiwane. Robione
ze zwyklej, nie razowej maki i przyciemniane karmelem.

> Czesto gotuje ziemniaki (albo marchewke), i jem je (tylko) z kwasnym
> mlekiem. Mam nadzieje, ze to jest dobry pomysl.

Kalorii w tym niewiele. Tez lubie. A jak marchewka, to
_tylko_ z zielonym groszkiem ;-)

[...]

> Unikam skutecznie od tygodnia. Wczesniej to zyc bez tego nie moglam, a
> teraz nawet specjalnie mnie nie kusi.

Mysle, ze owoce i warzywa zmniejszaja apetyt na slodycze.
Ale to taka moja prywatna teoria, niekoniecznie prawdziwa.

> Musiales calkowicie zmienic nawyki zywieniowe, prawda? Ale gratuluje i
> dziekuje za rady :-)

Dzieki. Tak, wlasciwie przewrocilem swoj jadlospis do gory nogami.
Ale nie zaluje :-)

Pozdrawiam,
Andrzej

19. Data: 2000-09-06 18:25:02

Od: Leszek Serdyński <l...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Heh, raczej niestety sobie na to nie pozwole. A L-kanityne juz mam -
> dostalam prezencie od wspierajacej moje boje kolezanki.

Będziesz ją brała w zastrzykach?
Karnityna jest enzymem transportującym kwasy tłuszczowe do wnętrza komórki. W
organiźmie jest jej
dosyć. Podawanie dużej ilości karnityny w postaci zastrzyków zwiększało poziom o 2-3%
w organiźmie,
czyli nic.
Karnityna jak każdy enzym jest białkiem, więc brana doustnie staje się w przewodzie
pokarmowym breją
aminokwasową nie niosącą żadnej informacji.
Tak dzieje się ze wszystkimi "cudownymi" enzymami z ananasa, czy czegoś tam co
jeszcze wymyślą
specjaliści od odchudzania portfeli.

Smacznego

Pozdrawiam
Leszek

20. Data: 2000-09-06 21:42:36

Od: "Szymon Ziętkiewicz" <s...@a...amg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie,

Leszek Serdyński napisał(a) w wiadomości: <8p61t4$iek$1@h1.uw.edu.pl>...

> [...]
W organiźmie jest >jej dosyć. Podawanie dużej ilości karnityny w postaci

No, to tak sie czytalo Harpera?
Pieknie, pieknie...
Gdyby karnityna byla enzymem, to ja stracilbym nastepne 500 lat na reczne
wpisywanie do kompa wspolrzednych wszystkich jej atomow, co wlasnie robie (i
to po kilka razy) :-))))

>Karnityna jak każdy enzym jest białkiem, więc brana doustnie staje się w
przewodzie pokarmowym >breją aminokwasową nie niosącą żadnej informacji.

No wlasnie...
Ladne mi bialko...

Chemicznie, to jest ona wlasnie AMINOKWASEM! I juz. Wiem co pisze.
Tyle, ze aminokwasem niebialkowym, z IV-rz. amina na jednym koncu i
karboksylem na drugim.
Doustnie podana wchlania sie, i to niezle. W ten sposob zaspokajana jest
jakas czesc dziennego zapotrzebowania. Totez u skrajnych wegetarian, czy
ludzi zywionych pozajelitowo, moze byc potrzebna suplementacja L-car.

Ale u zdrowych jest ona zbedna. Poza tym transport k.tluszcz. do
mitochondriow nie musi byc ogniwem ograniczajacym szybkosc ich spalania -
podaz karnityny u zdrowego (bez niedoboru) czlowieka nie musi wcale
czegokolwiek poprawiac.

>Tak dzieje się ze wszystkimi "cudownymi" enzymami z ananasa, czy czegoś tam
co jeszcze wymyślą
>specjaliści od odchudzania portfeli.

A, tutaj to zgoda! Tak jakos to sie dzieje.

Pozdrawiam
- Szymon

EPO
jaka masc zastosowac?