LEKARZE TO MORDERCY BO MORDUJĄ LUDZI PSYCHICZNIE CHORYCH!!

1. Data: 2001-03-22 19:02:52

Temat: LEKARZE TO MORDERCY BO MORDUJĄ LUDZI PSYCHICZNIE CHORYCH!!
Od: "kamil" <k...@p...e.pl> szukaj wiadomości tego autora

WIEM TO NA 100% !!!!!!!

2. Data: 2001-03-22 19:59:09

Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kamil" <k...@p...e.pl> napisał w wiadomości
news:99diqp$9sr$1@news.tpi.pl...
> WIEM TO NA 100% !!!!!!!

Sam sobie przeczysz!

Dowód:
Jeszcze żyjesz

Pozdro

Maseł

--
www: http://masel.adm.put.poznan.pl/ ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962
Dobrze jest być sławnym. Ale pewniejsze jest mieć pieniądze.
Seneka

3. Data: 2001-03-22 20:12:45

Od: "Pati" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pieprzysz, mi życie uratowali

4. Data: 2001-03-22 21:05:55

Od: "Blade Runner" <B...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"...dwie sa rzeczy nieskonczone: wszechswiat i ludzka glupota, co do
wszechswiata nie jestem pewien..." A. Einstein

PS: Proponuje zwiekszyc dawki lekow

5. Data: 2001-03-23 07:20:00

Od: "doctore" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szkda gadać- myślę że już nie ma na ciebie lekarstwa.

Doctore

Doctore
"Szkoda śliny żeby rozmawiać bezproduktywnie"-
prof dr.hab. med. Kazimierz Ostrowski

6. Data: 2001-03-23 12:58:39

Od: fEnIo <f...@k...jest.spoko.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 22 Mar 2001 20:02:52 +0100, "kamil" <k...@p...e.pl>
wrote:
>WIEM TO NA 100% !!!!!!!
przeciez jeszcze zyjesz...

pozdr,
fEnIo

--
## # Bartosz Feński
# ### ## ### mailto:f...@k...jest.spoko.pl

7. Data: 2001-03-23 20:38:51

Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

>przeciez jeszcze zyjesz...

Moze nie chodzi do lekarza.. :)
Tak pozatym Ty rowniez, zyjesz co nie znaczy, ze nie ma mordercow na
swiecie.. :)
Nie mowie, ze popieram to co napisal Kamil.. bo w/g mnie nigdy nie mozna
obeniac grupy osob, po indywidualnym bledzie pojedynczej jednostki.. Pozatym
niektorzy napewno aborcje uznaja za morderstwo.. albo eutanazje... wiem, ze
w polsce jest niedopouszczalna.. ale w innych krajach na swiecie istnieje
taka mozliwosc.. tak wiec to co napisal Kamil jest w jakims stopniu
uzasadnione.. Osobiscie jestem za eutanazja, a za aborcja nie..
To tyle..
Pozdrawiam Argon

8. Data: 2001-03-24 11:38:07

Od: "kamil" <k...@p...e.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fEnIo" <f...@k...jest.spoko.pl> napisał w wiadomości
> przeciez jeszcze zyjesz...

TAK !
JESZCZE ZYJE, JESZCZE.......

9. Data: 2001-03-24 11:39:32

Od: "kamil" <k...@p...e.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Argon" <a...@a...net> napisał w wiadomości

> [...]
> taka mozliwosc.. tak wiec to co napisal Kamil jest w jakims stopniu
> uzasadnione.. Osobiscie jestem za eutanazja, a za aborcja nie..

NIE CHODZI MI O ABORCJE CZY EUTANAZJE.
DO LEKARZY CHODZE I NIC MI TO NIE DAJE.
NIC OPROCZ ZBLIZANIA SIE DO GROBU......

10. Data: 2001-03-24 11:41:53

Od: "kamil" <k...@p...e.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Blade Runner" <B...@w...pl> napisał w wiadomości
> "...dwie sa rzeczy nieskonczone: wszechswiat i ludzka glupota, co do
> wszechswiata nie jestem pewien..." A. Einstein
>
> PS: Proponuje zwiekszyc dawki lekow

TO JE SOBIE ZWIEKSZ!

kiedy i jak leczyc przepukline?
badanie na okreslenie poziomu fluoru w organizmie.
Pobudzenie
choroba lokomocyjna
melanoza - pomocy!