Laboratorium

1. Data: 2003-02-24 13:05:46

Temat: Laboratorium
Od: "roblop" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mojej znajomej pobrano krew w laboratorium. 3 minuty po wyciągnięciu igły,
wokół miejsca wkłucia pojawiła sie lekka, sina opuchlizna. W miejscu kłucia
był odczuwalny i niestały ból (tzn . raz był a raz go nie bylo) Po 3
godzinach sytuacja sie nie poprawiła.
W czym moze być problem ?

2. Data: 2003-02-24 13:40:08

Temat: Re: Laboratorium
Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawdop. krwiak. Nie ucisnęła miejsca wkłucia dość długo. Można 3x dzinnie
na 1 minute przykładać kostke lodu. Wchłonie sie po w ciągu kilku tygodni
tzn najpierw przejdzie w 'siniak' a potem bedzie bledło.
pozdr

3. Data: 2003-02-24 17:22:15

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Pamiętnego dnia Mon, 24 Feb 2003 14:05:46 +0100, "roblop"
<r...@f...onet.pl> wystukał/a złowieszcze słowa:

>W czym moze być problem ?

Najczesciej - w niedostatecznym lub zbyt krotkim uciskaniu wacikiem
miejsca po pobraniu krwi. Po wyciagnieciu igly z zyly - jest w niej
otwor przez ktory krew sie wydostaje. gdy wycieknie na zewnatrz - to
po prostu krew cieknie po rece. Gdy wylew bedzie podskorny - powstanie
opuchlizna i siniak ktory dosyc dlugo schodzi, niestety.

Mozna to przeczekac, choc nie jest estetyczne, ale mozna tez kupic w
aptece ktorys z zeli przyspieszajacych wchlanianie krwiakow.

Pozdrawiam
Agnieszka Mockałło
http://www.zwierzeta.cisza.pl/

4. Data: 2003-02-27 20:54:13

Temat: Odp: Laboratorium
Od: "Monika Glinka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik roblop <r...@f...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b3d517$2mu7$...@n...ipartners.pl...
> [...]
> W czym moze być problem ?
>
> Pozdrawiam
> wylew podskórny w m-cu wkłucia: gruba igła, gorsze parametry krzepniecia
krwi, mała elastyczność naczynia zylnego. Przejdzie, minie, do wesela sie
zagoi!

poszukuje osob z "wrodzonym przerostem nadnerczy"
poszukuje osob z "wrodzonym przerostem nadnerczy"
Jak nazywa si
Potrzebna krew
Artykuły medyczne