Lakier do paznokci ???

1. Data: 2002-10-09 13:54:52

Temat: Lakier do paznokci ???
Od: "Kasia Kamińska" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam koleżankę której strasznie wolno rosną paznokcie. Chciałabym ją wspomóc
jakimiś niedrogimi odżywkami tylko jakimi ? Ja niestety niewiem bo paznokcie
rosną mi szybciej niż jej. Błagam pomóżcie. Aha, ona nosiła by tipsy gdyby
nie fakt że jest w 3 klasie gimnazjum... Słyszałam o takich lakierach kóre
wydłużają paznokcie ale one chyba są drogie.Liczę na waszą pomoc.

--
Pzdr. Kasia

1. Data: 2002-10-09 20:45:13

Temat: Re: Lakier do paznokci ???
Od: anek <a...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Kasia Kamińska wrote:

> Mam koleżankę której strasznie wolno rosną paznokcie. Chciałabym ją wspomóc
> jakimiś niedrogimi odżywkami tylko jakimi ?

paznokcie nie zaczna rosnac szybciej po zadnej odzywce. raczej moga byc
silniejsze.

> [...]
> nie fakt że jest w 3 klasie gimnazjum... Słyszałam o takich lakierach kóre
> wydłużają paznokcie ale one chyba są drogie.Liczę na waszą pomoc.

cos chyba zle slyszalas. nie ma lakierow wydluzajacych paznokcie, chyba
ze mowisz o optycznym wydluzaniu - a to juz kwestia zdolnosci w manicure.

kolezance polecam raczej jakies witaminy, ale to tez zalezy od
zasobnosci portfela.
i dobrze zrobiony manicure, mozesz jej raz zafundowac z okazji urodzin
albo czegos. ladnie opilowane i pomalowane paznokcie moga wygladac na
dluzsze.

xx.

1. Data: 2002-10-10 04:39:10

Od: "Kaska [Vaire]" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

| kolezance polecam raczej jakies witaminy, ale to tez zalezy od
| zasobnosci portfela.

Moze tabletki ze skrzypu polnego pomoga?

K.

v...@g...pl

1. Data: 2002-10-10 12:12:02

Od: z...@p...onet.pl (Wysoka) szukaj wiadomości tego autora

> Moze tabletki ze skrzypu polnego pomoga?

Mysle, ze najlepsze na paznokcie sa tabletki drozdzowe. dosc tanie - ok.
10 zl i naprawde widac efekty. pazurki sa mocniejsze i zdrowsze.

pozdrawiam,
Wysoka

Internetowe Pismo Kobiece.
www.puella.pl
Licznik kalorii www.puella.pl/tabela.php3
Wyslane z www.puella.pl/newsy

1. Data: 2002-10-10 12:41:16

Od: "Kaska [Vaire]" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

| Mysle, ze najlepsze na paznokcie sa tabletki drozdzowe. dosc tanie - ok.
| 10 zl i naprawde widac efekty. pazurki sa mocniejsze i zdrowsze.

Drozdze na paznokcie? Hmm... no nie wiem, wydawalo mi sie ze bardziej na
cere dzialaja. Poza tym ja nie zauwazylam tego typu efektow podczas brania
tabletek drozdzowych. Ale kto wie, moze dzialaja...

K.

v...@g...pl

1. Data: 2002-10-10 16:33:46

Temat: Odp: Lakier do paznokci ???
Od: "Kasia Kamińska" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki dziewczyny za odp.

--
Pzdr. Kasia

1. Data: 2002-10-10 21:32:22

Od: "Elvira" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia Kamińska wrote:
> Mam koleżankę której strasznie wolno rosną paznokcie.
> Chciałabym ją
> wspomóc jakimiś niedrogimi odżywkami tylko jakimi ?

Mogę polecić odżywkę do paznokci Oriflame z olejkiem migdałowym i cytrynowym
oraz z zawartością witamin E,F.
Bardzo pomaga zniszczonym paznkociom i tym samym przyspiesza ich wzrost, bo
suche i łamliwe raczej nie urosną. Teraz kosztuje tylko 13,90 zł, a
normalnie 20 zł, więc chyba się opłaca. Jak jesteś zainteresowana kupnem,
pisz śmiało.

> [...]
> ona nosiła by tipsy gdyby nie fakt że jest w 3 klasie
> gimnazjum...
> Słyszałam o takich lakierach kóre wydłużają paznokcie

Myślę, że ta odżywka Oriflame spełnia kryteria. :-) Jest tania i bardzo
dobra.

--
pozdrawiam,
Elvira

1. Data: 2002-10-12 08:53:42

Od: "Kasia Kamińska" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Elvira <e...@p...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ao4rcu$15o$...@f...acn.pl...

> [...]
> suche i łamliwe raczej nie urosną. Teraz kosztuje tylko 13,90 zł, a
> normalnie 20 zł, więc chyba się opłaca. Jak jesteś zainteresowana kupnem,

Jasne że tak tylko jestem z Otwocka a ty ???

--
Pzdr. Kasia

1. Data: 2002-10-12 14:43:07

Od: anek <a...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Kasia Kamińska wrote:

> Jasne że tak tylko jestem z Otwocka a ty ???

ale to pewnie i z otwocka da sie napisac maila na priva, nie?

xx.

1. Data: 2002-11-03 20:50:52

Od: "Elvira" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaska [Vaire] wrote:

> Drozdze na paznokcie? Hmm... no nie wiem, wydawalo mi sie ze bardziej
> na cere dzialaja. Poza tym ja nie zauwazylam tego typu efektow
> podczas brania tabletek drozdzowych. Ale kto wie, moze dzialaja...

Raczej. Ja drożdżowe tabletki przyjmuję od kilku miesięcy, a paznokcie mam
cały czas bardzo słabe.

--
pozdrawiam,
Elvira

makijaz wieczorem-nowy czy poprawiony?
"przymiarka u krawcowej"
woreczek do prania bielizny?
kupilam CZERWONE cienie ;))))) (dlugie,dla cierpliwych)
Ciekawe!!!