Lampa ogrodowa - jak zamontować na trawie

1. Data: 2004-04-14 09:51:22

Temat: Lampa ogrodowa - jak zamontować na trawie
Od: "Robert" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Planuję instalację kilku lamp w ogrodze. Mam już podciągniete kabelki. Teraz
przyglądam się dostępnym lampom.
Niestety mają one od spodu otwory na śruby, czyli są przeznaczone do
przykręcenia do czegoś solidnego (beton, kostka).
Jak sobie poradzić z ich montażem na szczerej trawie?
Chciałbym raczej uniknąć wylewania betonowego "fundamentu" pod głupia lampę.

Robert

2. Data: 2004-04-14 10:32:23

Temat: Re: Lampa ogrodowa - jak zamontować na trawie
Od: "bobee" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ostatnio to samo robile i :
a) do pienka
b) porobilem otwory w kamieniach i do nich przykrecilem

pozdr.

w Twoim przypadku to zaimpregnowalbym kawal drewna (albo najlepij klocki ze
szpalow kolejowych) i zakopac w ziemie,

3. Data: 2004-04-14 11:15:36

Od: "Daniel" <d...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Planuję instalację kilku lamp w ogrodze. Mam już podciągniete kabelki.
Teraz
> przyglądam się dostępnym lampom.

Mam nadzieję, że w tym roku i mnie się uda :)

> Niestety mają one od spodu otwory na śruby, czyli są przeznaczone do
> przykręcenia do czegoś solidnego (beton, kostka).

Czyli na zmarzniętą ziemię jak znalazł, polecam syberię...

> Jak sobie poradzić z ich montażem na szczerej trawie?
> Chciałbym raczej uniknąć wylewania betonowego "fundamentu" pod głupia
lampę.

A tak na serio to są takie śrubo-druty, nie wiem jak dokładnie to nazwać,
taki drut gwintowany, na przykład szóstka, o długości 1m, w zupełności
wystarczający, no chyba, że kolega kretowy olbrzym zrobi coś niecoś pod
spodem.

pozdrawiam

Daniel

4. Data: 2004-04-14 11:30:09

Od: "Slawek Styk" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Daniel" <d...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> Teraz
>
> Mam nadzieję, że w tym roku i mnie się uda :)

Ja bym kupił gotowe elementy betonowe np. bloczki fundamentowe (do dostania
w skladach budowlanych) wkopal i do tego przykrecil lampy. Doklaldnie nie
pamietam ale taki bloczek ma wym. 24x24x40 albo cos kolo tego. Wkopany na
sztorc powinien spokojnie wystarczyc.
Pozdrawiam
Slawek S
PS. Bloczki maja tez inne wymiary.

5. Data: 2004-04-14 11:48:09

Temat: Odp: Lampa ogrodowa - jak zamontować na trawie
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Daniel <d...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:c5j6s3$f18$...@n...news.tpi.pl...

> Teraz > > przyglądam się dostępnym lampom.
>
> Mam nadzieję, że w tym roku i mnie się uda :)

A co? W ubiegłym roku miałeś zakaz przyglądania sie lampom?? :-)
Pozdrawiam ;-)
Janusz

6. Data: 2004-04-14 11:53:17

Od: "Daniel" <d...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co? W ubiegłym roku miałeś zakaz przyglądania sie lampom?? :-)

Braki w okularach przeciwsłonecznych trzeba nadrabiać niepatrzeniem...

Daniel

7. Data: 2004-04-14 12:54:30

Od: "e-adam" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <r...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:c5j1bl$220$1@news.onet.pl...
> [...]
> Jak sobie poradzić z ich montażem na szczerej trawie?
> Chciałbym raczej uniknąć wylewania betonowego "fundamentu" pod głupia

Witam!
Ja mam lampy zamontowane(przykręcone)na starych trelinkach.Stabilnie i
trwale.Lub w małym wiaderku wylewasz cement,a przez środek wkładasz rurke
na kabelek gdy stwardnieje można na tym też umocować lampe.
Pozdrawiam
e-adam

8. Data: 2004-04-14 21:07:33

Od: "pak" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiesz, lampa moze i głupia ale stabilnie musi sie trzymać :-)
jesli potrzebujesz mały fundamencik to zrób najprościej szalunek z butelki po
jakimś napoju - obcinając dno i zalej betonem . Butelki są w róznych
rozmiarach wiec jakoś to sobie dopasujesz.

Re: szalotka
Re: milin
Pęknięty bez
borowka kanadyjska