Lampki do salonu - proszę o pomoc

1. Data: 2006-05-25 21:32:55

Temat: Lampki do salonu - proszę o pomoc
Od: "Max Wolf" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Muszę w salonie (około 25 metrów) w części telewizyjnej zrobić na
ścianie oświetlenie które będzie świecić rozproszonym światłem. Planuje
w najbliższym czasie zakup płaskiego tv (jeszcze nie wiem czy lcd czy
plazma) i bedę chciał nad tv dać jakieś delikatne lampki które bedą
świeciły delikatnie tak aby można było spokojnie oglądać tv tylko przy
tych lapkach.
Mogę dowolnie przerobić oświetlenie na tej ścianie na której będzie
lcd/plazma, dać jakąś belkę pod supit i tak dać lamki, dać małe
kinkiety itp itd. Jeśli ktoś może mi coś doradzić lub przedstawić swoją
ciekawą realizację to bedę bardzo wdzięczny.

--
Pozdr.
M.Wolf

2. Data: 2006-05-25 23:34:19

Temat: Re: Lampki do salonu - prosze o pomoc
Od: "bynio" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kilka linijek z diodami LED (moga byc rózne kolory, swiatlo
puscic po scianie, z dolu do góry lub odwrotnie. Tanio i ciekawie.
Ja oferuje, pólprodukty (linijki +zasilacz). Reszte wymyslaja
klienci. Kazdy ma inny, ciekawy pomysl.

3. Data: 2006-05-26 08:30:35

Od: "Max Wolf" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

bynio wrote:

> [...]
> puscic po scianie, z dolu do góry lub odwrotnie. Tanio i ciekawie.
> Ja oferuje, pólprodukty (linijki +zasilacz). Reszte wymyslaja

A mozna prosic o wiecej szczególów/zdjecia ?

--
M.Wolf

Piec Viessmann Vitopend 100
Odstąpię materiały budowlane - Zabrze