RE: Larwy komarów.Help!

1. Data: 2000-07-03 17:57:33

Temat: RE: Larwy komarów.Help!
Od: b...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Ja mam ten sam problem z komarami w akwarium zolwia wodnego (mieszkamy
blisko lasku). Ryby raczej odpadają. Może wiec znacie inne wyjscie? Moj maz
stosowal jakis srodek owadobojczy, lecz niestety jest to srodek dorazny i
trzeba powtarzać. Zolw jak na razie sie nie skarzy, ale boje sie, ze do
czasu...
Pozdrawiam - Basia P.

2. Data: 2000-07-05 05:50:06

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@b...pl> napisał w wiadomości
S1...
> Ja mam ten sam problem z komarami w akwarium zolwia wodnego (mieszkamy
> blisko lasku). Ryby raczej odpadają. Może wiec znacie inne wyjscie

Innym wyjściem są małe ryby.
Nie powinny przeszkadzać żółwiowi. Kilka mini-karasi nikomu jeszcze nie
zaszkodziło :-).
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

3. Data: 2000-07-06 07:54:14

Od: Grzegorz Szutka <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Marusiński" wrote:

> [...]
S1...

> Innym wyjściem są małe ryby.
> Nie powinny przeszkadzać żółwiowi. Kilka mini-karasi nikomu jeszcze nie

No tak tylko ze rybki dlugo z zolwiem nie pozyja (on lubi sobie
popolowac...)

4. Data: 2000-07-08 05:29:05

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Szutka" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> No tak tylko ze rybki dlugo z zolwiem nie pozyja (on lubi sobie
> popolowac...)

...o świntuch

Natrętne osy - co robić?
Przenawożenie