Laryngitis ar. (??)

1. Data: 2006-08-28 14:32:23

Temat: Laryngitis ar. (??)
Od: "atupaj" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ponownie,

usiłuję rozszyfrować lekarskie odręczne hieroglify w karcie inf. leczenia
szpitalnego - jestem pewna, że to zapalenie krtani, ale później mam jeszcze
dopisek ar. ewent. or. - lub coś podobnego. Nie znam się na tym niestety na
tyle, żeby sama wpaść na ten przymiotnik (jak sądzę) - będę wdzięczna za pomoc.

Pozdrawiam serdecznie
Anna Tupaj

2. Data: 2006-08-28 14:38:46

Temat: Re: Laryngitis ar. (??)
Od: Piotr <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

atupaj napisał(a):
> [...]
> tyle, żeby sama wpaść na ten przymiotnik (jak sądzę) - będę wdzięczna za pomoc.

A co powiesz na Laryngitis vir.? Wirusowe zapalenie krtani.

Pozdrawiam
Piotr

3. Data: 2006-08-28 15:00:27

Od: "Zbig" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <e...@t...pl> napisał w wiadomości

> A co powiesz na Laryngitis vir.? Wirusowe zapalenie krtani.
>
> Pozdrawiam
> Piotr

A może laryngitis ac. ? ostre?

4. Data: 2006-08-28 21:13:48

Od: "atupaj" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Piotr" <e...@t...pl> napisał w wiadomości

> A może laryngitis ac. ? ostre?
słuchajcie, prawie na pewno jest tam "r" przed kropką - i to skrót raczej
dwuliterowy (ja przynajmniej interpretuję jedno kółeczko ze szlaczkiem jako
jedną literę - chociaż kto wie...). Może napiszę jeszcze, jakie leki chłopiec
dostał (rozszyfrować nazwy - to też była sztuka!):
- stodal 2 x 1,5 łyż.
- ospamox 2 x 1 łyż.
- diphergan 1 x 1 łyż. na noc
W związku z tym wydaje mi się, że wirusowe zapalenie krtani to chyba nie było
(ze względu na ospamox).

pozdrawiam
Anka Tupaj

okulista i ??gradówka??
neurolog-zielona góra
Jestem alkoholikiem, narkomanem i lekomanem.
Odzież ciążowa MAMAfashion - NOWA KOLEKCJA!!!!!!!!!!!!
Starzeje się w przyśpieszonym tempie