Laryngolog- potrzebne skierowanie?

1. Data: 2002-08-25 08:20:31

Temat: Laryngolog- potrzebne skierowanie?
Od: "Renka" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie.

2. Data: 2002-08-25 08:27:46

Temat: Re: Laryngolog- potrzebne skierowanie?
Od: "kopek" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj nie trzeba juz od jakiegos czasu skierowania do laryngologa ani tez do
okulisty. Na szczescie Pozdrowienia E.K.

3. Data: 2002-08-25 08:50:09

Od: "Renka" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To super, o okulistach wiedzialam ale o laryngologach nie. Bede mogla sie w
koncu wybrac bez odwiedzania (i stanie w kolejce) mojego 'ukochanego'
lekarza 1. kontaktu.
Pozdrawiam,
Renka

4. Data: 2002-08-25 14:31:58

Od: "KM" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kopek" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> Witaj nie trzeba juz od jakiegos czasu skierowania do laryngologa ani tez
do
> okulisty. Na szczescie Pozdrowienia E.K.

TAK ?

Nie jestem pewien i prosze mnie poprawic ale wg mnie trzeba skierowanie do
laryngologa a do okulisty potrzebne jest skierowanie jesli wizyta dotyczy
innej sprawy niz badania ostrosci wzroku i doboru szkiel korekcyjnych.

Chris

5. Data: 2002-08-25 17:43:50

Od: "Renka" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> laryngologa a do okulisty potrzebne jest skierowanie jesli wizyta dotyczy
> innej sprawy niz badania ostrosci wzroku i doboru szkiel korekcyjnych.

To jak w koncu jest z tym skierowaniem?
Moze udaloby mi sie pojsc na zeszloroczne, jako kontynuacja leczenia :)

Pozdrawiam,
Renka

6. Data: 2002-08-25 19:14:50

Od: Klasyk <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 25 Aug 2002 16:31:58 +0200, "KM" <k...@v...pl> wrote:

> [...]
>laryngologa a do okulisty potrzebne jest skierowanie jesli wizyta dotyczy
>innej sprawy niz badania ostrosci wzroku i doboru szkiel korekcyjnych.

Moim zdaniem na odwrot. Pierwsze slysze ze nie trzeba
do laryngologa.
Nie trzeba do okulisty, psychologa, ginekologa i dermatologa.
(oraz stomatologa)
Ale moze sie zmienilo... ???

Jesli tak to piszcie, chetnie jutro odwiedze laryngologa :)

7. Data: 2002-08-26 01:58:53

Od: Klasyk <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 25 Aug 2002 19:43:50 +0200, "Renka" <s...@p...onet.pl>
wrote:

>To jak w koncu jest z tym skierowaniem?
>Moze udaloby mi sie pojsc na zeszloroczne, jako kontynuacja leczenia :)

To na pewno nie.

8. Data: 2002-08-26 09:53:14

Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Klasyk <k...@f...onet.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:k...@4...com..
.
> [...]
> (oraz stomatologa)
> Ale moze sie zmienilo... ???
>
> Jesli tak to piszcie, chetnie jutro odwiedze laryngologa :)

hmm tylko dlatego ze nie potrzeba skierowania ?? hipochondryk ?? :)

ale spokojnie, bo jezeli ktos przyjmuje bez skierownaia to odpada tylko
wizyta u rodzinnego, a odstac swoje tez trzeba potem...

Adam

9. Data: 2002-08-26 10:00:01

Od: "max" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adam <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:akctn2$rv8$...@n...tpi.pl...

> [...]
>
> ale spokojnie, bo jezeli ktos przyjmuje bez skierownaia to odpada tylko
> wizyta u rodzinnego, a odstac swoje tez trzeba potem...

Witajcie,
Do laryngologa poszedlem ze skierowaniem od lekarza 1 kontaktu, panie w
rejestracji stwierdzily
ze teraz moge przychodzic do laryngologa dozywotnio ( czytaj do kolejnych
zmian w dzialaniu sluzby zdrowia ), natomiast skierowanie do przychodni
otolaryngologicznej przy klinice otolaryngologii dostalem od laryngologa i
jest ono wazne tylko do konca roku, tzn, po 1 stycznia musze do kliniki
zaniesc kolejne skierowanie od laryngologa.
Bez skierowania nie dalo sie, zaznacze ze bylo to w Krakowie w lipcu br.
wiec moze cos sie ostatnio zmienilo.

10. Data: 2002-08-26 12:57:14

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana wszem i wobec jako Klasyk pisująca spod adresu
<k...@f...onet.pl> napisała:

> To na pewno nie.

Nie na pewno nie, tylko wszystko zależy od przychodni. U nas jest tak -
przynosisz skierowanie i potem przez rok kalendarzowy od momnetu
wystawienia skierowania możesz chodzic spokojnie na stare. Chodziłam na
skierowanie z listopada do następnego października. W razie potrzeby
oczywiście.

--
Pozdrówka
Tatiana

Soczewki kontaktowe - pieczenie?
Czeste wytryski
Linie papilarne - jakie geny sa za nie odpowiedzialne - czy mozliwa jest zmiana ?
hipnoza
badanie EEG