Laserowa korekta wzroku

1. Data: 2003-04-10 08:49:53

Temat: Laserowa korekta wzroku
Od: "Tropis^" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam wade wzroku: krotkowzrocznosc, astygmatyzm.
Wiem ze mozna to wyleczyc udajac sie na laserowa korekte wzroku. Podobno
takie zabiegi wykonuje ktos w Warszawie i bodajze gdzies na Ślasku.
Ale czy jest to bezpieczne? Jakie moga byc skutki uboczne?

2. Data: 2003-04-10 09:14:20

Temat: Re: Laserowa korekta wzroku
Od: "Bogo" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
Tak naprawdę to niewiadomo. Jest to metoda na tyle nowa, że nie można się
wypowiedzieć co do ilości powikłań odległych w czasie. Jeśli chodzi o
powikłania krótkoterminowe, to są wyjątkowo. W zasadzie zdania są
podzielone, niektórzy twierdzą, że szlifowanie laserem rogówki (i tak już
cieniutkiej) może w późniejszym okresie predysponować do łatwiejszych
infekcji wewnątrzgałkowych i powikłań z tym związanych; ponadto osłabiona
rogówka jest bardziej podatna na uraz, łatwiej może dochodzić do jej
uszkodzenia. Spotkasz też zapewne gro zwolenników tej metody. Sam
zdecydujesz. Powiem tak, gdybym ja miał dużą wadę wzroku, pewnie bym się
zdecydował, ale to moje prywatne zdanie. Pozdrawiam.
z...@t...pl

3. Data: 2003-04-10 13:03:16

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogo" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zdecydujesz. Powiem tak, gdybym ja miał dużą wadę wzroku, pewnie bym się
> zdecydował, ale to moje prywatne zdanie. Pozdrawiam.

O laserowej korekcji wzroku bylo tu mowione juz wiele - zajrzyj do archiwum

casus
spec. ch.oczu

4. Data: 2003-04-16 16:58:44

Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "casus" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
[...]
> O laserowej korekcji wzroku bylo tu mowione juz wiele - zajrzyj do archiwum
> casus
> spec. ch.oczu

Dodam tylko, ze nalezy zaczac od wyszukania postow podpisanych 'casus' :-)

A poniej w ramach rozrywki poczytaj co nieco na mojej stronie:
www.cs.put.poznan.pl/mmasewicz/?x=ulubione.php

Pozdro

Maseł

P.S. Przepraszam casus'a, ze poszlo najpierw do niego na priv (hmmm - moze
jednak warto czasami sypiac wiecej niz 3 godzinki :-)

--
www: http://www.cs.put.poznan.pl/mmasewicz WAP: http://wapgate.pl/masel
ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962

5. Data: 2003-04-16 19:40:39

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Maseł
>
> P.S. Przepraszam casus'a, ze poszlo najpierw do niego na priv (hmmm - moze
> jednak warto czasami sypiac wiecej niz 3 godzinki :-)

A wlasciwie to po co wogole do mnie poszlo na priv?

casus

6. Data: 2003-04-17 08:10:57

Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A wlasciwie to po co wogole do mnie poszlo na priv?

Odpowienie przyciski sa u mnie zbyt blisko i nichcacy wcisnelo mi sie
"odpowiedz nadawcy" zamiast "grupie" - po kilkudziesiaciu godzinach z kompem
siada u mnie koordynacja mysl<->myszka, a ze niestety nie potrafie
kancelowac mejli ktore poszly na priv, wiec musiales to przeczytac.
Przy okazji chyle czola przed Twoja dzialalnoscia na grupie....

Pozdro

Maseł

--
www: http://www.cs.put.poznan.pl/mmasewicz WAP: http://wapgate.pl/masel
ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962
Jedynie miłość rozumie tajemnicę:
innych obdarowywać i samemu przy tym stać się bogatym.
Clemens von Brentato

7. Data: 2003-04-17 18:45:07

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przy okazji chyle czola przed Twoja dzialalnoscia na grupie....
> Pozdro
> Maseł

;-))) thks....podbudowywujace slowa, dodaja poweru:-)))

pozrawiam

casus

czy zażywając sumamed rzeczywiście należy leżeć?
Hej Stomatolodzy...
w sprawie sexsu ..poradzcie coś mi
Objawy ciazy
Poziom cukru