Laserowa korekta wzroku

1. Data: 2000-01-06 21:30:41

Temat: Laserowa korekta wzroku
Od: titan marcolphus <m...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!

Mam pytanie. W ostatnim "Wprost" czytalem o laserowej korekcie wzroku
(metoda PRK), ktora podobno jest bardzo skuteczna i dosc bezpieczna.
Jako, ze odznaczam sie dosc powazna wada (-7 + astygmatyzm), stale
pogarszajaca sie, zaczalem sie nad tym zastanawiac. Czy ktorys z
grupowiczow mial doczynienia z tym (tzn. sie poddal temu zabiegowi)??
Albo moze ktos znajomy??
--
== titan marcolphus ========= http://members.tripod.com/markolf ==

2. Data: 2000-01-06 23:28:02

Temat: Re: Laserowa korekta wzroku
Od: "Masel" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

titan marcolphus <m...@k...com.pl> wrote in message
> [...]
> pogarszajaca sie, zaczalem sie nad tym zastanawiac. Czy ktorys z
> grupowiczow mial doczynienia z tym (tzn. sie poddal temu zabiegowi)??

Jeszcze nie - ale mam w planach.

Maseł

--
http://www.newsgate.pl/ - wszystko o "NEWS'ach"

3. Data: 2000-01-07 05:41:44

Od: Janusz Chmielewski <u...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

titan marcolphus wrote:

> [...]
> pogarszajaca sie, zaczalem sie nad tym zastanawiac. Czy ktorys z
> grupowiczow mial doczynienia z tym (tzn. sie poddal temu zabiegowi)??

Moja zona miała taki zabieg w czerwcu'99. Jak chcesz wiecej informacji
to daj znac na priv.

"Swiat jest pelen kobiet, ktorych nie ma"
posterunkowy Cezary C.

Pozdrawiam

Janusz Chmielewski

4. Data: 2000-01-07 07:13:10

Od: "Janusz" <J...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

titan marcolphus <m...@k...com.pl> w artykule
news:38750981.BA9A57B3@kompit.com.pl pisze...
> [...]
> (metoda PRK), ktora podobno jest bardzo skuteczna i dosc bezpieczna.
> Jako, ze odznaczam sie dosc powazna wada (-7 + astygmatyzm),

Witaj

Mam podobną wadę. Ja niestety nie kwalifikuję się do zabiegu - bo mam tzw.
"oko leniwe" - zabieg nic by nie pomógł.
Zadzwoń do Wojskowej Akademii Medycznej,
(0-22) 682 50 47 Centralny Szpital Kliniczny
Wojskowej Akademii Medycznej
(0-22) 621 48 02 Recepcja

04-349 Warszawa, ul. Szaserów 128

umów się z panią doktor - niestety nie pamiętam nazwiska - na badania
kwalifikacyjne.

Jest jeszcze szpital w Gdańsku, który przeprowadza takie zabiegi - nie znam
numeru

i w Warszawie klinika "Laser" - nie polecam

Wspomniana pani doktor ma odejść do nowego gabinetu zabiegowego/kliniki bo
ma mieć nowy - nowoczesny sprzęt do zabiegów laserowych - to ma być trzeci
punkt gdzie w Warszawie można będzie wykonać zabieg laserowej korekty,

Pozdrawiam
Janusz

5. Data: 2000-01-07 22:27:58

Od: titan marcolphus <m...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz wrote:

> [...]
> ma mieć nowy - nowoczesny sprzęt do zabiegów laserowych - to ma być trzeci
> punkt gdzie w Warszawie można będzie wykonać zabieg laserowej korekty,

To troche za daleko dla mnie - jakies 400 km ;-)
Niemniej dzieki za info.
--
== titan marcolphus ========= http://members.tripod.com/markolf ==

Odp: Ostroga kosci pietowej