Re: Laserowa korekta wzroku

następny post »
From: "Janusz" <J...@p...com>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Laserowa korekta wzroku
Date: Fri, 07 Jan 2000 07:13:10 GMT

titan marcolphus <m...@k...com.pl> w artykule
news:38750981.BA9A57B3@kompit.com.pl pisze...
> Witam!!
>
> Mam pytanie. W ostatnim "Wprost" czytalem o laserowej korekcie wzroku
> (metoda PRK), ktora podobno jest bardzo skuteczna i dosc bezpieczna.
> Jako, ze odznaczam sie dosc powazna wada (-7 + astygmatyzm),

Witaj

Mam podobną wadę. Ja niestety nie kwalifikuję się do zabiegu - bo mam tzw.
"oko leniwe" - zabieg nic by nie pomógł.
Zadzwoń do Wojskowej Akademii Medycznej,
(0-22) 682 50 47 Centralny Szpital Kliniczny
Wojskowej Akademii Medycznej
(0-22) 621 48 02 Recepcja

04-349 Warszawa, ul. Szaserów 128

umów się z panią doktor - niestety nie pamiętam nazwiska - na badania
kwalifikacyjne.

Jest jeszcze szpital w Gdańsku, który przeprowadza takie zabiegi - nie znam
numeru

i w Warszawie klinika "Laser" - nie polecam

Wspomniana pani doktor ma odejść do nowego gabinetu zabiegowego/kliniki bo
ma mieć nowy - nowoczesny sprzęt do zabiegów laserowych - to ma być trzeci
punkt gdzie w Warszawie można będzie wykonać zabieg laserowej korekty,

Pozdrawiam
Janusz