OPTYMALNI

1. Data: 2000-01-06 17:05:51

Temat: OPTYMALNI
Od: "Basia" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam do Was wielka prosbe .. wiem ze kiedys podawaliscie nazwe grupy na ktora
zostaly przeniesione dyskusje na temat diety Kwasniewskiego - bardzo prosze
o przypomnienie :)

Basia
* * *
UIN : 20184084
http://www.kki.net.pl/bw

* * *

2. Data: 2000-01-08 15:41:23

Temat: Re: OPTYMALNI
Od: "Bazyl" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
na ktora
>zostaly przeniesione dyskusje na temat diety Kwasniewskiego - bardzo

Proszę Cię bardzo:
Niniejszym zawiadamiam, że na malutkim, prywatnym, domowym serwerze
news
została utworzona grupa dyskusyjna do rozmów na temat tłustego życia!
[Hip, Hip, Hurra! ;)]

Pełna nazwa grupy (wraz z nazwą serwera) brzmi tak:

Dla wielu z Was, użytkowników dobrych czytników news (np. Outlook
Express)
aby ustawić odpowiednio program do jej czytania i zassać pierwsze
artykuły
wystarczy kliknąć na powyższym linku w czasie gdy jesteście połączeni.
Konfiguracja nie powinna zatem stanowić dla Was żadnych problemów...
Polskie ogonki należy ustawić według schematu MIME, 8bit (ISO-8859-2
lub
UTF-8). Można też pisać bez "ogonków" ale nie narzekajcie na
ogonkowców ;)

Serwer powinien być czynny całą dobę, 7-dni w tygodniu, słowem
non-stop.
Nie będzie jednak na razie tej grupy nigdzie poza nim... na razie,
chyba że ktoś z adminów zechce udostępniać ta grupą dodatkowo na
swoim.

Od razu uprzedzam, że właściciel nie może pozwolić sobie na zbyt duży
ruch,
(to jego domowy serwer) więc zakazane będą wszelkie binaria w
załącznikach
czy rozdmuchany HTML (przynajmniej do odwołania zakazu od admina).

Mimo tych wszystkich ograniczeń prawdziwa grupa dyskusyjna na serwerze
news
powinna funkcjonować lepiej niż obecnie działająca emailowa lista
dyskusyjna
o...@f...lumena.waw.pl mająca w porównaniu z prawdziwym serwerem
news
naturalne wady... np. niedostępność starych wypowiedzi dla nowych
czytelników.

Zapraszam więc wszystkich zainteresowanych (zwolenników i przeciwników
diety!)
do kulturalnej, rzeczowej i inteligentnej wymiany doświadczeń i
poglądów...
Dozwolone są zarówno przepisy kulinarne (zgodne z tą dietą!) porady
medyczne
i spostrzeżenia zdrowotne związane z tą dietą, ale również dozwolone

polemiki na bazie faktów naukowych z obu stron (przeciwników i
zwolenników).

Chciałbym tu też wyrazić gorące podziękowania dla właściciela i
administratora
serwera eden.koti.pl w jednej osobie, kolegi "SAD"
<s...@e...koti.pl>
[tu oklaski ;)]

Pozdrawiam Was Wszystkich sympatycznie,
Pszemol

p.s.
Kopię tego artykułu news wysyłam również do admina SAD
oraz na listę dyskusyjną "Optymalnych" <o...@f...lumena.waw.pl>
Komentarze do całego powyższego tekstu proszę kierować na
pl.news.nowe-grupy.

Ważność skierowania do specjalisty?
Czy to możliwe? Pomocy!!! - Pytanie do kardiologa
prezydencka zupka
Krwawienie z odbytu
neurologa dziecięcego, najlepszy ośrodeko