prezydencka zupka

1. Data: 2000-01-06 08:12:02

Temat: prezydencka zupka
Od: "B.R." <b...@t...pan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebuję przepis na zupkę prezydencką bo podobno można się dzieki niej
dobrze odchudzic, macie jakies na ten temat doswiadczenia i uwagi?
BR

2. Data: 2000-01-06 09:51:35

Temat: Re: prezydencka zupka
Od: "Tomasz Bandurski" <t...@a...amg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

B.R. napisał(a) w wiadomości: <851idl$hv7$1@sunsite.icm.edu.pl>...
>Potrzebuję przepis na zupkę prezydencką bo podobno można się dzieki niej
>dobrze odchudzic, macie jakies na ten temat doswiadczenia i uwagi?
>BR

Aaaa... slynna dieta Kwasniewskiego....
T.

3. Data: 2000-01-06 10:25:15

Od: "Andrzej Bienias" <a...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tomasz Bandurski <t...@a...amg.gda.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:851om8$g13$...@k...task.gda.pl...

> B.R. napisał(a) w wiadomości: <851idl$hv7$1@sunsite.icm.edu.pl>...
[...]

> Aaaa... slynna dieta Kwasniewskiego....

Gdyby nie to, ze optymalni wychodza mi nawet z lodowki,
to byloby to nawet smieszne :-)))

> T.

Pozdrawiam,
Andrzej

4. Data: 2000-01-06 11:17:16

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Bienias napisał(a) w wiadomości:
<851qdu$e4s$1@sunsite.icm.edu.pl>...
> [...]
>[...]
>
> Gdyby nie to, ze optymalni wychodza mi nawet z lodowki,

Nienienie. Zupa prezydenta Kwaśniewskiego nie ma nic wspólnego z dietą dr
Kwaśniewskiego. Przypadkowa zbieżność nazwisk. Zupka to takie
niskokaloryczne coś na bazie kapuchy i jarzynek. Dieta optymalna - wręcz
przeciwnie.

JoP

--
j...@u...com.pl j...@m...pl
http://www.sf.magazyn.pl

5. Data: 2000-01-06 12:01:28

Od: "Andrzej Bienias" <a...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jolanta Pers <j...@u...com.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:851tgf$nt3$...@a...webcorp.com.pl...

[...]
> niskokaloryczne coś na bazie kapuchy i jarzynek. Dieta optymalna - wręcz
> przeciwnie.

Wlasnie to pomylenie jarzynek z dieta optymalna
odebralem jako zamierzony dowcip.

> JoP

Pozdrawiam,
Andrzej

6. Data: 2000-01-06 13:02:16

Temat: SV: prezydencka zupka
Od: "Magdalena Busk" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

B.R. <b...@t...pan.pl> skrev i
diskussionsgruppsmeddelandet:851idl$hv7$...@s...ic
m.edu.pl...
> Potrzebuj? przepis na zupk? prezydenck? bo podobno mo?na si?
dzieki niej
> dobrze odchudzic, macie jakies na ten temat doswiadczenia i uwagi?
> BR

HERBA LIFE!

7. Data: 2000-01-06 13:51:25

Temat: Odp: prezydencka zupka
Od: "Resselowie" <r...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik B.R. <b...@t...pan.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:851idl$hv7$...@s...icm.edu.pl...
> Potrzebuję przepis na zupkę prezydencką bo podobno można się dzieki niej
> dobrze odchudzic, macie jakies na ten temat doswiadczenia i uwagi?
> BR

Jest taka mrożonka Hortexu - nazywa się właśnie "Zupa prezydencka". W moich
okolicach (Kraków) jest w każdym sklepie. IMHO okropne świństwo, ale chyba o
to chodzi (jesz mało i chudniesz w oczach ;-)))
Ewa

8. Data: 2000-01-06 15:20:19

Temat: Neuropatomorfolog
Od: "Jaroslaw Golembiewski st. PAM" <b...@r...pam.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani !!!!
Potrzebuje informacji gdzie moge znalec dobrego Neuropatomorfologa w
Polsce lunb na swiecie.
Moj przyjaciel kilka dni temu mial druga operacje na mozgu. Okazuje sie ze
wyniki ktore zostaly otrzymne, nie byly jednoznaczne.
Chcielibysmy teraz skonfrontowac wyniki z autorytetami.
No i oczywiscie po drugie gdzie najlepiej to leczyc.
Prosze o kazde wskazowki!!!!!!!
Pilne!!!!
Z gory za wszelka pomoc dzeikuje!!!!!

9. Data: 2000-01-06 15:28:52

Temat: Re: Neuropatomorfolog
Od: p...@a...gda.pl (Piotr Zielinski) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Moj przyjaciel kilka dni temu mial druga operacje na mozgu. Okazuje sie ze
> wyniki ktore zostaly otrzymne, nie byly jednoznaczne.

Mozna sprobowac u prof. Szymasia w Poznaniu. Ma on tez swoja strone
internetowa.

Piotr Zielinski
p...@a...gda.pl

--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

10. Data: 2000-01-06 16:07:41

Od: "AMK" <a...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Potrzebuję przepis na zupkę prezydencką bo podobno można się dzieki niej
> dobrze odchudzic, macie jakies na ten temat doswiadczenia i uwagi?

wprawdzie nie znam tej diety, ale patrząc na Kwaśniewskiego
trudno uwierzyć w jej skuteczność :-)))

--
Mariuszek
a...@b...gnet.pl

Krwawienie z odbytu
neurologa dziecięcego, najlepszy ośrodeko
Jest tu moze... ?
Prosba o pomoc
Off-Topic: Inzynieria Genetyczna - Pilne!