Lasy państwowe - ile jeszcze można ukraść?

1. Data: 2022-12-07 07:51:06

Temat: Lasy państwowe - ile jeszcze można ukraść?
Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer> szukaj wiadomości tego autora

"Konkurs był ogólnopolski, otwarty dla wszystkich podmiotów, a jego
jasne, obiektywne kryteria zawierał regulamin" - głosi przesłany do
redakcji money.pl komunikat Lasów Państwowych, dotyczący konkursu
"Drewno jest z lasu". Kontrowersje wokół tego konkursu wzbudziła lista
zwycięzców, którzy dostaną pieniądze na "promocję drewna i obiektów
architektury drewnianej". Znaczna większość beneficjentów projektu to
parafie katolickie.

https://www.money.pl/gospodarka/miliony-dla-parafii-
na-promocje-drewna-lasy-panstwowe-otwarty-konkurs-ob
iektywne-kryteria-6826853354920864a.html

--
pzdr
Roman

2. Data: 2022-12-07 08:20:24

Temat: Re: Lasy państwowe - ile jeszcze można ukraść?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Roman Tyczka <r...@h...you.spammer> wrote:
> [...]
>
> https://www.money.pl/gospodarka/miliony-dla-parafii-
na-promocje-drewna-lasy-panstwowe-otwarty-konkurs-ob
iektywne-kryteria-6826853354920864a.html

No i dobrze! Brawo! Miał dostać lewak Trzaskowski na kolejne wypierdolety z
palet? A może zboczeńcy na kije do tęczowych szmat?

--
,,Słowo ,,rozkaz" porusza armie, słowo ,,wolność" - narody." Novalis, ze
zbioru Uczniowie z Sais.

3. Data: 2022-12-07 09:13:47

Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer> szukaj wiadomości tego autora

On 7.12.2022 08:20, XL wrote:

> [...]
>>

> No i dobrze! Brawo! Miał dostać lewak Trzaskowski na kolejne wypierdolety z
> palet? A może zboczeńcy na kije do tęczowych szmat?

I nie widzisz tępa dzido, że to złodziejstwo, ustawka, kolesiostwo i
zwykły przekręt, żeby kupić poparcie czarnych z ambony?

Tak ci ten pusty łeb otumanili obecni "słudzy narodu", że wszystko im a
priori wybaczasz? To jest poziom ciemnoty jak w średniowieczu, zero
refleksji, dramat.

--
pzdr
Roman

4. Data: 2022-12-07 12:40:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> I nie widzisz tępa dzido, że to złodziejstwo, ustawka, kolesiostwo i
> zwykły przekręt, żeby kupić poparcie czarnych z ambony?
???

> Tak ci ten pusty łeb otumanili obecni "słudzy narodu", że wszystko im a
> priori wybaczasz? To jest poziom ciemnoty jak w średniowieczu, zero
> refleksji, dramat.

Im większy ,,dramat" dla lewactwa, żałosny pikolaku, tym lepiej dla Polski i
tym lepiej dla MNIE.

5. Data: 2022-12-07 12:42:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Tak ci ten pusty łeb otumanili obecni "słudzy narodu", że wszystko im a
> priori wybaczasz? To jest poziom ciemnoty jak w średniowieczu, zero

Twoi chcieli OPCHNĄĆ Lasy Państwowe Niemcom i Żydom, a resztówki rozchapać
- nie widać było tu twojego pisku wtedy.

6. Data: 2022-12-07 12:48:56

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> I nie widzisz tępa dzido, że to złodziejstwo, ustawka, kolesiostwo i
> zwykły przekręt, żeby kupić poparcie czarnych z ambony?

Jak i większości Polaków :)

> Tak ci ten pusty łeb otumanili obecni "słudzy narodu", że wszystko im a
> priori wybaczasz? To jest poziom ciemnoty jak w średniowieczu, zero
> refleksji, dramat.

A tam ,,dramat". Tylko dla lewactwa.
Dawaj więcej takich pozytywnych wieści - będę się jeszcze mocniej upewniać
w słuszności głosowania na PiS.
Brawo, PiS ??

7. Data: 2022-12-07 19:34:03

Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer> szukaj wiadomości tego autora

On 7.12.2022 12:42, XL wrote:
na-promocje-drewna-lasy-panstwowe-otwarty-konkurs-ob
iektywne-kryteria-6826853354920864a.html

> Twoi chcieli OPCHNĄĆ Lasy Państwowe Niemcom i Żydom, a resztówki rozchapać
> - nie widać było tu twojego pisku wtedy.

Wiem przygłupia naziolko, że w twojej makówce są tylko oni i my, dobrzy
i źli, a świat dzieli się na czarne i białe, etc.
Ale wyobraź sobie, choć taki wysiłek może grozić w twoim przypadku
wylewem, że moim to są ci inni, i nigdy nie byli jeszcze u władzy.

--
pzdr
Roman

8. Data: 2022-12-07 20:41:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Wiem przygłupia naziolko, że w twojej makówce są tylko oni i my, dobrzy
> i źli, a świat dzieli się na czarne i białe, etc.

Projektujesz, pikolo - vide wyżej, bo to u ciebie są ,,naziole" i reszta.

> Ale wyobraź sobie, choć taki wysiłek może grozić w twoim przypadku
> wylewem, że moim to są ci inni, i nigdy nie byli jeszcze u władzy.

Ach, ,,jeszcze nie byli u władzy"? A to pomyśl, pikolo, dlaczego tak ich
brzydko i niesprawiedliwie potraktowano?
Bo są za ciency w uszach i dlatego się do władzy nie nadają, a widać polski
naród nie jest głupi w ich przypadku.
To ma być jakiś argument za tym, aby im wreszcie tę władzę zapakować
w ozdobny kartonik i DAĆ na urodziny, bo ,,nie byli jeszcze"? A to ci powód!
He he he he he ?

9. Data: 2022-12-07 20:56:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Roman Tyczka <r...@h...you.spammer> wrote:

> (...)Ale wyobraź sobie, choć taki wysiłek może grozić w twoim przypadku
> wylewem, że moim to są ci inni, i nigdy nie byli jeszcze u władzy.

A poza tym wrednie kłamiesz, pikolo: owi ,,twoi" BYLI u władzy przez bite 50
lat po 2WŚ. I starczy aż nadto tej ich ,,władzy". Przez tę ich 50letnią
,,władzę"
Polska do dziś nie może dojść do siebie i jeszcze ze sto lat nie dorówna
bogatym krajom Europy, które normalnie mogłaby dziś nawet prześcignąć?

10. Data: 2022-12-07 21:52:03

Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer> szukaj wiadomości tego autora

On 7.12.2022 20:56, XL wrote:

> [...]
> Polska do dziś nie może dojść do siebie i jeszcze ze sto lat nie dorówna
> bogatym krajom Europy, które normalnie mogłaby dziś nawet prześcignąć?

Widzisz dzida, z tak ciasnym umysłem jak twój trudno się żyje.
Wytrzymałaś kwadrans i jednak pustostan nie dał za wygraną i przekonał
cię, że skoro nie jestem za peło i nie jestem za spiżdżonymi to na bank
muszę kurwa być za lewicą! No ni chuja nie ma innej opcji w tępym,
ciasnym deklu gospodyni z plebanii. To z jednej strony smutne, a z
drugiej zabawne... żart, kurwa to jest tylko zabawne :-D

Dodatkowo, wiesz dzida, robisz kolejny (w swym marnym żywocie nie
ostatni) błąd pisząc:

"Bo są za ciency w uszach i dlatego się do władzy nie nadają, a widać
polski naród nie jest głupi w ich przypadku."

To jest dokładnie jak z twoim rozumem, nie dlatego nie masz doktoratu że
on jest niegodny ciebie, tylko ty jesteś na niego zwyczajnie za durna.
Kumasz analogię czy ci narysować?

--
pzdr
Roman