Lato i ciepłe grzejniki

1. Data: 2012-06-17 19:18:35

Temat: Lato i ciepłe grzejniki
Od: Paweł Muszyński <"pmuch.nospam"@bolinko.wytnijto.org> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Od niedawna jestem właścicielem domu z ogrzewaniem gazowym (piec
Viessmann w piwnicy, żeliwne grzejniki).

Ze zdziwieniem zauważyłem ostatnio, że mino, iż jest lato i piec od
dawna przestawiony na tryb podgrzewania tylko CWU to są dni, kiedy
grzejniki są ciepłe - czy to tak ma być, że piec się załącza?
Jaka jest tego przyczyna?

Paweł

2. Data: 2012-06-17 19:47:58

Temat: Re: Lato i ciepłe grzejniki
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 17 Jun 2012 21:18:35 +0200, Paweł Muszyński napisał(a):

> Ze zdziwieniem zauważyłem ostatnio, że mino, iż jest lato i piec od
> dawna przestawiony na tryb podgrzewania tylko CWU to są dni, kiedy
> grzejniki są ciepłe - czy to tak ma być, że piec się załącza?

"Opinię dodano: 29.10.2010
Nie polecam tego pieca,u mnie to juz kolejna awaria, zawór trójdrozny w
lato uruchamiał wraz z ciepłą wodą grzejniki, potem nie odpalał się , teraz
zapala sie i gasnie praw
http://cokupic.pl/produkt/Viessmann-Vitopend-100-Wh1
XL

3. Data: 2012-06-18 04:51:11

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> [...]
> Nie polecam tego pieca,u mnie to juz kolejna awaria, zawór trójdrozny
> w lato uruchamiał wraz z ciepłą wodą grzejniki, potem nie odpalał się

też mam jak najgorszą opinię o kotłach viessman.

4. Data: 2012-06-18 09:43:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 18 Jun 2012 06:51:11 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

> też mam jak najgorszą opinię o kotłach viessman.

To owszem, tyle że w moim poście było zacytowane wyjaśnienie problemu
Wątkodawcy.
--
XL

5. Data: 2012-06-19 17:57:28

Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie polecam tego pieca,u mnie to juz kolejna awaria, zawór trójdrozny w
> lato uruchamiał wraz z ciepłą wodą grzejniki, potem nie odpalał się ,
> [...]

Jasnowidz? :-)
Skąd wiesz, że autor ma Vitopend 100?

6. Data: 2012-06-19 18:01:11

Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Muszyński" <"pmuch.nospam"@bolinko.wytnijto.org> napisał w
wiadomości news:jrlai9$h5m$1@usenet.news.interia.pl...
> [...]
> przestawiony na tryb podgrzewania tylko CWU to są dni, kiedy grzejniki są
> ciepłe - czy to tak ma być, że piec się załącza?

Nie to żebym się czepiał, ale chyba masz kocioł gazowy a nie piec.
W piecu to można sobie np. chleb upiec. :-)
A w wodę grzeje się w kotle.
Nie wiem jaki masz ten kocioł, bo nie podałeś modelu, ale zapewne zawiesił
się zawór trójdrogowy, normalna sprawa jak masz nieuzdatnioną (tylko
wodociągową) wodę w obiegu CO. Trzeba rozebrać zawór i wyczyścić i będzie
jak nowy. :-)

7. Data: 2012-06-19 18:03:02

Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przestawiony na tryb podgrzewania tylko CWU to są dni, kiedy grzejniki są

Jak masz dobrze zrobioną instalację CO to pewnie masz zawory na obieg CO,
zakręć je po prostu i nie będzie grzało Ci grzejników. Jak naprawisz zawór
trójdrogowy to możesz odkręcić zawory na obiegu CO.

8. Data: 2012-06-19 21:42:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 19 Jun 2012 19:57:28 +0200, nom napisał(a):

> Jasnowidz? :-)
> Skąd wiesz, że autor ma Vitopend 100?

Czy trzeba być jasnowidzem, żeby wiedzieć, że ZAWÓR TRÓJDZIELNY ma na
pewno?
:->
--
XL

Cheap Nike Shox NZ Shoes Shox R4 Shoes Shox TL Shoes wholesale www.BuyGoodGoods.com
[spam] Lajtowa odmiana kolonializmu
MSZYCE - wszędzie i powracajace
Płomyczek w piecyku gazowym ile to wypala
Cheap Nike Air Max 90 shoes max 87 91 95 97 TN LTD 2011 2012 Shoes www.BuyGoodGoods.com