Re: Leczenie homoseksualist?w

From: "Chiron" <i...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Leczenie homoseksualist?w
Date: Sat, 17 Mar 2012 22:46:00 +0100
<jjvd88$8de$2@inews.gazeta.pl> <jjvemh$c0t$1@node2.news.atman.pl>
<jjvfqg$8de$5@inews.gazeta.pl> <jjvh6r$esp$1@node2.news.atman.pl>
<jjvhh3$376$2@news.task.gda.pl> <jjvhq2$fhg$1@node2.news.atman.pl>
<jjvi6e$4ed$1@news.task.gda.pl> <jjvisk$gnn$1@node2.news.atman.pl>
<jjvjit$6o5$1@news.task.gda.pl> <jjvla2$kl8$1@inews.gazeta.pl>
<jjvltd$9ol$2@news.task.gda.pl> <jjvqf8$ou3$1@node2.news.atman.pl>
<jjvqjj$hp1$1@news.task.gda.pl> <jjvtm9$sd7$1@node2.news.atman.pl>
<jk01b8$sch$1@news.task.gda.pl> <jk0773$71b$1@node2.news.atman.pl>
<jk0hcr$od9$1@news.task.gda.pl> <jk0hqb$i6e$1@node2.news.atman.pl>
<jk0k4p$kop$1@node2.news.atman.pl> <jk1tn4$j6p$4@node2.news.atman.pl>
<jk2b2f$bnp$1@node2.news.atman.pl> <jk2gdo$gg3$2@node2.news.atman.pl>
<jk2rb9$sn3$1@node2.news.atman.pl> <jk2rsu$nha$2@node2.news.atman.pl>
<jk2ukl$cp$1@node2.news.atman.pl> <jk2vel$nha$4@node2.news.atman.pl>

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:jk2vel$nha$4@node2.news.atman.pl...

> Czyli o to chodzi. Krytykę przyjmujesz, jako całkowity brak akceptacji
> swojej osoby. Znowu przypisujesz mi nieprawdziwe intencje.

> Bardzo wygodny wybieg. Ty sobie przeczesz pół Usenetu w poszukiwaniu
> cytatów, a ja spokojnie poczekam, a potem ci napiszę, że źle mnie
> zrozumiałaś - tak to działa?
> Szukać cytatów nie będę, wystarczy, że dzisiaj dość precyzyjnie
> określiłeś, co sądzisz o GW.

> A mnie przeszkadza, bo to co robisz aż nazbyt dosadnie świadczy o
> lekceważeniu rozmówcy.

> W tej dyskusji! Chociaż przez Ciebie wprost niewypowiedziane.

Dobrze- Paulinko. Jeśli cokolwiek pożytecznego z naszego pisania ma
wyniknąć- dlaczego z takim uporem (dotyczy to wielu naszych wątków) nie
chcesz do siebie dopuścić, że coś może być tylko Twoim wrażeniem, czyli:
czymś_co_dzieje_się_wyłącznie_w_Tobie? To grupa o psychologii. Naprawdę, to
bardzo ważne.
Napisałaś prawdę:
"Mam wrażenie, że pisząc do mnie w ten sposób, chcesz we mnie wzbudzić
poczucie winy, że jestem agresywna,
konfliktowa i nie potrafię dyskutować. To nieprawda."
To jest prawda- opisałaś swoje wrażenie. Przez to pozostawiłas miejsce do
dyskusji. Praktycznie wszystkie Twoje wypowiedzi w tym wątku są fałszywe:
nie piszesz o swoim wrażeniu, tylko wyrokujesz. Nie dopuszczasz, że może
byćinaczej, że to Twoje wrażenie- i czy rzeczywiście i w jakim stopmiu
odpowiada rzeczywistości- już Cię nie interesuje. Wydałas wyrok- nie
pozostawiłaś miejsca na dyskusję. Czy możesz nie szukać tego, czego nie
napisałem, tylko odnieść się do moich tekstów?

Poza tym- jeśli mi coś konkretnie zarzucasz- a ja twierdzę, że to nie miało
miejsca- jak reagujesz? Każesz mi udowadniaćswoją niewinność?!

OK- Paulinko, dlaczego często nazywasz swoich rozmówców skończonymi
bydlakami? Zaznaczam- nie będę przeszukiwał pół usenetu w poszukiwaniu
cytatów, bo z całą pewnością jak taki znajde, to Ty napiszesz, że źle
zrozumiałem
:-)

--

Chiron