Legalizacja prostytucji.

1. Data: 2001-01-04 13:22:25

Temat: Re: Legalizacja prostytucji.
Od: "Yrsa" <a...@j...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik KaKaminska <K...@a...com.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:93jq59$rfn$...@s...man.lublin.pl...
> Witam wszystkich :-)
>
> I zwracam sie do Was z prosba o opinie na ten temat.
> Czy uwazacie, ze mialoby to sensc ? Czy moze nie ?
> Jakie wg Was sa argumenty za tym przemawiajace (jezeli sa?) ?
> Czy istnieje mozliwosc zaakceptowania prostytucji jako zawodu przez
> spoleczenstwo ?
>
> Pisze prace na ten temat i interesuja mnie wszystkie opinie z nim
zwiazane.
> Dzieki za wszystkie.
> --
> Pozdrawiam
> Kaska

Czesc!!!

Moim zdaniem powinna byc zalegalizowana. I tak zawsze prostytucja bedzie a
tak to przynajmniej bedzie troche lepiej kontrolowany pod wzgledem
zdrowia...

Pozdrawiam
Yrsa

1. Data: 2001-01-11 08:28:07

Temat: Legalizacja prostytucji.
Od: "KaKaminska" <K...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich :-)

[...]

begin 666 Katarzyna Kaminska.vcf
M0D5'24XZ5D-!4D0-"E9%4E-)3TXZ,BXQ#0I..DMA;6EN<VMA.TM
A=&%R>GEN
M80T*1DXZ2V%T87)Z>6YA($MA;6EN<VMA#0I%34%)3#M04D5&.TE
.5$523D54
M.DMA=&%R>GEN82Y+86UI;G-K84!A;FEC87-Y<W1E;2YC;VTN<&P
-"D5-04E,
M.TE.5$523D54.DMA=&%R>GEN82Y+86UI;G-K84!A;FEC87-Y<W1
E;2YC;VTN
E<&P-"E)%5CHR,# Q,#$Q,50P.#(X,#9:#0I%3D0Z5D-!4D0-"@``
`
end

1. Data: 2001-01-11 15:58:07

Od: "Zbirkos" <z...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc

Uwazam, ze powinna byc egalna. To jeden z nastarszych zawodow swiata, a kto
z niej korzysta ten sam juz wie w co sie pakuje, to jest jak normalna
usluga, ale powinna byc dozwolona od 18 lat. Zarowno pelnoletnia osoba
powinna byc ta co korzysta jak i ta co swiadczy.

pozdrawiam
Zbirkos

1. Data: 2001-01-11 18:17:09

Od: "Vesemir" <v...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prostytucja ma to do siebie że jest jakby zaprzeczeniem miłości. Ale jest
konieczna. Jak ktoś jest shizem którego kobiety nie chcą to bierze kobietę
która da.... za pieniądze. Albo jeśli nie ma czasu na podryw.... to samo. To
tylko seks. Legalny będzie kontrolowany, nie będzie powiązany z
przestępczością, nie będzie handlu żywym towarem, i jak ktoś zauwazył,
będzie bezpieczny medycznie. Profilaktyka itp.
Od strony humanistycznej jest to oczywiście zawód przykry. No... zależy jak
spojrzeć. Wielkich uczuć w tym nie ma jedynie pożądanie i popęd seksualny.
Redukuje to człowieka do poziomu zwierzęcia... ale czy nie jesteśmy
zwierzętami? Przyzwyczajeni do istnienia uczuć wyższych ignorujemy te
niskie, podstawowe. Ale Agencja jest niepotrzebna tym którzy są normalni i
nie mają problemów z kontaktem w społeczeństwie.

Vesemir

1. Data: 2001-01-11 20:07:59

Od: "Strix" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KaKaminska" <K...@a...com.pl> napisał w
wiadomości news:93jq59$rfn$1@slimek.man.lublin.pl...
> [...]
> spoleczenstwo ?
>
> Pisze prace na ten temat i interesuja mnie wszystkie opinie z nim

Osobiście jestem przeciw prostyucji, pornografii, itp. Uważam jednak, że
prostytucja powinna być legalna, gdyż i tak istnieje (władze na to nic nie
poradzą), więc jej zalegalizowanie sprawiłoby tylko polepszenie się "usług".
Myślę, że i klienci i prostytutki uczestniczą w tym procederze z własnej
woli, a żyjąc w demokratycz\nym państwie powinni robić "co chcą", tylko tak,
żeby nie szkodzić innym. Prostytucja nie szkodzi nikomu, bo jeśli ktoś nie
chce mieć z nią styczniości - nie musi. Powinno się jednak "ścigać" i karać
prostytucję nieletnich i handel "żywym towarem" (lub inne formy gwałtu,
napastowania seksualnego i prostytucji wbew woli) i inne tego typu
zboczenia. Należałoby sie jednak zastanowić, czy po legalizacji i uznaniu
prostytucji jako zawodu, panie oferujące swoje "usługi" nie powinny płacić
podatku - w końcu prawnie byłoby to "prowadzenie działalności gospodarczej"!

--
Strix [s...@p...com]

1. Data: 2001-01-11 21:03:19

Od: "testosteron" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Vesemir napisał:

Ale Agencja jest niepotrzebna tym którzy są normalni i
>nie mają problemów z kontaktem w społeczeństwie.

Więc czemu cieszą się taką popularnością ? Aż tylu nienormalnych na tym
świecie ?

testosteron

1. Data: 2001-01-12 09:28:54

Od: "Nemo" <n...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Witam wszystkich :-)
>
> I zwracam sie do Was z prosba o opinie na ten temat.
> Czy uwazacie, ze mialoby to sensc ? Czy moze nie ?

No coz... prostytucja zawsze byla i zawsze bedzie. Uwazam, ze powinno sie ja
zalegalizowac, gdyz to pozwoli na chociazby opieke medyczna nad tymi
kobietami.
Ale powinno byc pare ograniczen, np.:
- zarowno osoby korzystajace z uslug jak i swiadczace powinny byc
pelnoletnie
- powinno sie zabronic reklamowania takich instytucji jak domy
publiczne/agencje towarzyskie, bo nie kazdy moze to akceptowac i nie powinno
mu sie narzucac czegos sprzecznego z jego moralnoscia
Druga strona medalu w przypadku legalizacji ma raczej aspekt psychologiczny,
gdyz prostytucja jest chyba szkodliwa "psychicznie" tzn wyzbywa ludzi z
wyzszych uczuc, redukuje ich jedynie to zaslepionych popedem zwierzat. Nie
zmienia to tego, ze niektorzy najwyrazniej tego potrzebuja...
Mysle, ze glownym dylematem przy legalizacji jest to, zeby tego nie
rozreklamowac i nie sklaniac ludzi do korzystania z uslug, to chyba jedyne
zagrozenie legalizacji.

--
Pozdrawiam:
Nemo

-------------------------------------
e-mail: n...@u...pl
tel. 0 603 667586
WWW: http://www.nemo.utopia.pl
WWW: http://www.utopia.pl

1. Data: 2001-01-12 11:34:21

Od: "DeStroyer" <z...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik KaKaminska <K...@a...com.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:93jq59$rfn$...@s...man.lublin.pl...

> Jakie wg Was sa argumenty za tym przemawiajace (jezeli sa?) ?

Istnieje grozba, ze zalegalizowanie prostytucji i daleko idaca akceptacja
spoleczna tego zawodu spowoduje nagly wzrost ilosci prostytutek i osob
uwazajacych prostytucje za "wspanialy zawod". To jest troche niebezpieczne,
bo po prostu wplynie niekorzystnie na i tak dosc niski poziom moralny ludzi.
Poza tym wplynie tez na poziom intelektualny - po co sie czegokolwiek
uczyc, jesli najprosciej dac d...y? Itd.

Ogolnie rzecz biorac wydaje mi sie ze zanadto nie powinno sie legalizowac
prostytucji, a jesli juz to raczej na zasadzie "kurtyzan" czy "heter", co w
zasadzie ma miejsce. Wystarczy obejrzec TV - tam panie wystepujace w
filmach porno (co przeciez jest perwersyjna forma prostytucji) sa
przedstawiane jako "artystki". Sa tym niejako nobilitowane - uliczne
prostytutki moga im tylko pozazdroscic. Nie mowiac o tym, ze prymitywni
odbiorcy moga dojsc do wniosku ze to doskonala forma zarobkowania
(i o to pewnie chodzi - zeby sciagnac frajerow do tego biznesu).

> Czy istnieje mozliwosc zaakceptowania prostytucji jako zawodu przez
> spoleczenstwo ?

Na pewno nie jest to do zaakceptowania przez wszystkich. Przynajmniej
dopoty, dopoki nie nastapi calkowita wymiana pokoleniowa.

JGrabowski

--
Nie klikaj! Możesz dostawać SMS-y! http://rubikon.pl/rubikon/oferta/

1. Data: 2001-01-12 12:30:45

Od: "Duch" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moim zdaniem powinna byc zalegalizowana. I tak zawsze prostytucja bedzie a
> tak to przynajmniej bedzie troche lepiej kontrolowany pod wzgledem
> zdrowia...

Sam nie wiem czy "ma byc legalna, czy nie"...
Troche odpowiadam tez tym co juz napisali.

To ze prostytuacja byla zawsze (moment, a w czasach gdy nie bylo pieniedzy?
:-)) ),
to nie znaczy od razu, ze ma byc legalna.
Tak jak morderstwa (abel -> kaina a moze odwrotnie?;-) ) .
To ze morderstwa byly zawsze to nie znaczy ze od razu maja byc legalne.
Legelna powinna byc wtedy jak ludzie (wiekszosc?) zgodza sie na prostytucje,
zaakceptuja ja, a czy zona zaakceptuje ze maz chodzi na dziwki?
Jesli sie czesc nie zgodzi to moze i lepiej jak bedzie w sferze
nielegalnosci.

Czy bedzie zdrowiej? Tak sie mowi, ale to nie jest powiedziane, nie sadze
zeby bylo zdrowiej.:-))
Prostytutka ktora dostanie wynik HIV pozytywny w wyniku "opieki medycznej",
nie sadze zeby zaprzestala "zawodu" :-))
A jak bedzie miala syfa, teraz bedzie mogla sie leczyc, to co? Czy na okres
leczenia (ile dni?)
zaprzestanie zawodu, jak do tej pory nie zaprzestawala?
Po legalizacji, prostytutki beda musialy placic podatki, ZUS i ubezpieczenie
zdrowotne :-))),
co zdrozy "uslugi" okolo 70%, a wiec malo ktora prostytutka sie
"zarejestruje" (alfo nie pozwoli),
chyba ze juz babcia i ma w perspektywie emeryture,
rente inwalidzka za prace w szkodliwych warunkach :-)))
Wlasnie dlatego prostytucja sila rzeczy jest w sferze nielegalnosci.

A czy skonczy sie handel zywym towarem?
Dlaczego mialby sie skonczyc porywanie dziewczat do burdelow?

Wiekszosc co pisze, zeby zalegalizowac prostytucje mysli,
ze bedzie wiecej "wolnosci spolecznej" :-)))
A po legalizacji moze byc wrecz przeciwnie. Teraz, jak policja staje w lasku
i pyta "ciemnuliki" co robi, ona mowi "zbieram grzyby i macham turystom"
:-))
Po legalizacji, prostytutki beda *musialy* byc zarejestrwane i policja
bedzie musiala
lapac takowe, niezarejestrowane, ze wzgledu na "nielegalnosc tej
niezarejestrowanej uslugi".
Wiec bedzie wielkie polowanie na dziwki, do rejestracji.
A jak nie bedzie wylapywac, to bedzie tez glupio, bo prostytuacja bedzie
legalna prawnie,
ale "przestepczyn" :-))) bedzie wiele.
Czy o czyms jeszcze zapomnialem?
Duch

1. Data: 2001-01-12 13:08:23

Od: "Diana" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Duch <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:93mtaa$2j3$...@n...tpi.pl...

> Legelna powinna byc wtedy jak ludzie (wiekszosc?) zgodza sie na
prostytucje,
> zaakceptuja ja, a czy zona zaakceptuje ze maz chodzi na dziwki?

A jakie znaczenie ma tu zgoda zony? Legalnosc prostytucji tyczy sie
uslugodawcow, a nie klientow. A mezowie chodzili, chodza i beda chodzic "na
dziwki" bez wzgledu na to, czy prostytucja zostanie zalegalizowana czy nie.
Bez popytu nie ma podazy.

Pozdrawiam,
Diana

prośba
"Za dobry"
test
Prace dyplomowe
Dynamiczna teoria osobowości (uzupełnienie)