Legitymacje

1. Data: 2002-04-30 07:51:59

Temat: Legitymacje
Od: "kesser" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!!!
Wlasnie dowiedzialem sie ze zmieniaja sie legitymacje la osob
niepelnosprawnych prowadzacych pojazdy.(zwolnienie z parkingu)
pomijam fakt ze jest ochrona danych osobowych a taka legitymacja ma wiele
takich danych.
Ponioslem koszta wyrobienia tej legitymacji(lekarz oplata za wyrobienie)
Teraz znowu bede musial zaplacic 30,50 za ta legitymacje plus pewnie jakis
lekarz.
Odnosze wrazenie ze znowusz rencisci,emeryci i inwalidzi to worek do bicia
po kieszeni.
Malo tego legtymacja ta bedzie opatrzona zdjeciem znaczy sie ze ochrona
danych osobowych mozna sobie....
Nie wiem moze czepiam sie szczegolow ale pewnie za pol roku znowusz cos beda
zmieniac. Jestem i bede niepelnosprawny wiec co za roznica czy mam taka czy
inna legitymacje.
k...@w...pl

2. Data: 2002-04-30 12:08:27

Temat: Re: Legitymacje
Od: "Tomek-Tw." <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wlasnie dowiedzialem sie ze zmieniaja sie legitymacje la osob....
> niepelnosprawnych prowadzacych pojazdy.(zwolnienie z parkingu)
Rychlo w czas, zostalo ci 2 miesiace. Jak cie komisja orzeknie w tym czasie
to cud!!

> Ponioslem koszta wyrobienia tej legitymacji(lekarz oplata za wyrobienie)
Jakie koszta!!!!!!!
Stare legitymacje wystawiano za darmo!!!!. Lekarz (nowa nazwa domowy) tez
nigdy cic nie bral, chyba, ze ktos dawal

> Teraz znowu bede musial zaplacic 30,50 za ta legitymacje plus pewnie jakis
> lekarz.
Jedyna oplata to 25 zl za wydanie (koszty produkcji) w wydziale komunikacji

> Odnosze wrazenie ze znowusz rencisci,emeryci i inwalidzi to worek do bicia
> po kieszeni.
Co prawda to prawda!!

> [...]
beda
> zmieniac. Jestem i bede niepelnosprawny wiec co za roznica czy mam taka

Bardzo dobrze, ze beda dane osobowe i zdjecie!!!!
Skonczy sie wreszcie oszustwo. Branie legitymacji od kogos z rodziny,
znajomych sasiadow (niepotrzebne skreslic) i uzywanie jej jako swojej.
A wg. nowych przepisow nowe legitymacje maja byc wydawane tylko osobom o
ograniczonej sprawnosci ruchowej i to jest jedeyne kryterium wymagane przez
komisje orzekajace - reszta odpada

Tomek-Tw.
e-mail: t...@b...pl; t...@p...fm
icq: 62660490; gg: 81195

3. Data: 2002-04-30 12:16:52

Od: "kesser" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie koszta!!!!!!!
> Stare legitymacje wystawiano za darmo!!!!. Lekarz (nowa nazwa domowy) tez
Co miasto to inaczej przepisy interpretuja!?
> Jedyna oplata to 25 zl za wydanie (koszty produkcji) w wydziale
komunikacji
25+oplata skarbowa 5.50zl dzisiaj pytalem
Co fakt to fakt
k...@w...pl

4. Data: 2002-04-30 19:01:17

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomek-Tw." napisał(a):

> Rychlo w czas, zostalo ci 2 miesiace. Jak cie komisja orzeknie w tym czasie
> to cud!!

Jak jesteś tylkopasażerem, i tak z legitymacji nici :(
dotyczą one tylko kierowców. Przynajmniej tak mi pwiedziano w
Gliwickim Urzędzie Miejskim, okazuje się że jest mały gniot prawny,
który pominął soby wożone :(

i to jest prawidłowe

--
Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

5. Data: 2002-05-02 11:46:48

Od: "BTR" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dotyczą one tylko kierowców. Przynajmniej tak mi pwiedziano w
> Gliwickim Urzędzie Miejskim, okazuje się że jest mały gniot prawny,
A możesz podać jakieś konkrety tego "małego gniotu prawnego", jakiś link z
jego treścią, bo ja jestem właśnie wożony.

Bartosz T. Rudź
<======================>
b...@p...onet.pl
http://bartoszr.republika.pl
<======================>

6. Data: 2002-05-02 12:10:32

Od: "giza" <i...@w...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Na stronie:
http://star.infor.pl/cgi-bin/starfinder/0?path=fasta
kt.txt&id=w1&pass=w1&sea
rch=dzu.2002.013.0000126??&format=CALYAKTOZP
jest m.in. wzór takiej legitymacji i jest na niej napisane:

-----------
Karta parkingowa potwierdza uprawnienie:
a) właściciela karty;
b) kierowcy przewożącego właściciela karty
do korzystania z ulg i przywilejów określonych w przepisach ruchu drogowego.
----------

Pozdrawiam
Giza

7. Data: 2002-05-02 12:22:10

Od: "giza" <i...@w...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

i jeszcze:

http://star.infor.pl/cgi-bin/starfinder/0?path=fasta
kt.txt&id=w1&pass=w1&sea
rch=dzu.2001.129.0001444??&format=CALYAKTOZP

Dz.U. z 2001r. Nr 129 poz. 1444

"Art. 8. 1. Osoba niepełnosprawna o obniżonej sprawności ruchowej, kierująca
pojazdem samochodowym zaopatrzonym w kartę parkingową, może nie stosować się
do niektórych znaków drogowych dotyczących zakazu ruchu lub postoju, w
zakresie określonym przepisami, o których mowa w art. 7 ust. 2.
2. Przepis ust. 1 stosuje się również do kierującego pojazdem przewożącego
osobę o obniżonej sprawności ruchowej.
3. Karta parkingowa powinna być umieszczona za przednią szybą pojazdu
samochodowego w sposób umożliwiający jej odczytanie.
4. Kartę parkingową wydaje osobie niepełnosprawnej starosta. Za wydanie
karty parkingowej pobiera się opłatę w wysokości ustalonej przez ministra
właściwego do spraw transportu.
5. Kartę parkingową wydaje się na podstawie orzeczenia i opinii wydanych
przez zespół do spraw orzekania o stopniu niepełnosprawności przy powiatowym
centrum pomocy rodzinie działającym na podstawie odrębnych przepisów.
6. Przepis ust. 1 stosuje się odpowiednio w stosunku do kierujących
pojazdami zaopatrzonymi w kartę parkingową wydaną za granicą.
7. Minister właściwy do spraw transportu określi, w drodze rozporządzenia:
1) wzór karty parkingowej, uwzględniając w szczególności konieczność
ujednolicenia wzoru karty parkingowej z rozwiązaniami przyjętymi w krajach
europejskich, w celu umożliwienia korzystania osobom niepełnosprawnym z ulg
i przywilejów w ruchu drogowym, określonych w przepisach prawa krajowego,
2) wysokość opłat za wydanie karty parkingowej, uwzględniając koszty
związane z jej wydaniem i dystrybucją.";

Art. 4. 1. Osoba niepełnosprawna posiadająca legitymację potwierdzającą
uprawnienie do niestosowania się do niektórych znaków drogowych może używać,
od dnia wejścia w życie ustawy do dnia 1 lipca 2002 r., tego dokumentu
zamiast karty parkingowej, o której mowa w art. 8 ustawy z dnia 20 czerwca
1997 r.

Giza

Flash dla niewidomych
Register domains at only $14.50
A moze?
szukam latajacych ON na paralotni
Jak PFRON wspiera aktywnych niepełnosprawnych?.