Re: Lek na niesmialosc - kto zna?

Data: 2000-12-17 12:21:35
Temat: Re: Lek na niesmialosc - kto zna?
Od: "Kasia" <z...@p...fm>

Mam podobny do Ciebie problem. Dawniej moje czerwienienie sie potegowalo
zauwazanie tego przez ludzi. Wystarczylo, ze sie odezwalam, wyrazilam swoje
zdanie i poczulam jak plone na twarzy. To bylo okropne uczucie, szczegolnie,
ze kazdy kto to zauwazyl mowil "cos tak spalila cegle". No i stawalam sie
coraz bardziej niesmiala, balam sie odezwac, a tak naprawde mialam duzo do
powiedzenia. Teraz zauwazylam, ze zdarza mi sie to , ale rzadziej. I wiem
dlaczego. Kiedy bylam mlodsza balam sie, ze to co powiem bedzie krytykowane.
Teraz jestem troche dojrzalsza i pogodzilam sie z tym , ze kazdy ma prawo do
krytyki, a jeszcze lepsza sztuka jest umiejetnosc jej odbierania. Moze w tym
tkwi Twoj problem? Jezeli nie, to zastanow sie jakie sytuacje najczesciej
powoduja u Ciebie czerwienienie sie [fajna dziewczyna:)), odpowiedz, rozmowa
z kims, rozmowa na Twoj temat...] a byc moze poradzisz sobie z tym. Mi bylo
o tyle trudno, ze kazdy reagowal na to smiechem, ale chlopak mojej kumpeli
powiedzial, ze to jest slodkie i szczere. Glowa do gory i powodzenia. Kasia