Lek na ospałość?

11. Data: 2005-05-13 08:35:53

Temat: Re: Lek na ospałość?
Od: "Zavrat" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Spróbuj Ginsengin. Jak sobie zrobię serię, to wyraźnie czuję przypływ sił
> witalnych i nie jest to wrażenie subiektywne, bo widzę to po wynikach w
> maratonach.

czy Ginsengin jest dostepny w aptekach?

12. Data: 2005-05-13 14:23:47

Od: Adam Dziendziel <w...@g...o2.gwiazdka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zavrat wrote:

> czy Ginsengin jest dostepny w aptekach?

Jest. W sklepach medycyny niekonwencjonalnej też.

13. Data: 2005-05-13 14:27:24

Od: Adam Dziendziel <w...@g...o2.gwiazdka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zavrat wrote:

> Kawę słodzę i to sporo. Kawa bez cukru to dla mnie ciecz niemożliwa do
> spożycia.
> Ale w drodze eksperymentu spróbuję odstawić cukier. :)

No to lookaj na tekst obok czwartego rysunku:

http://www.dobradieta.pl/dobradieta.php

Może coś w tym jest i czas by zmienić dietę. Ale nie wiem jak odrzucę
owoce, które cały czas pochłaniam.

Pozdr.

14. Data: 2005-05-17 11:54:44

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 13 May 2005 16:27:24 +0200, na pl.sci.medycyna, Adam Dziendziel
napisał(a):

> Może coś w tym jest i czas by zmienić dietę. Ale nie wiem jak odrzucę
> owoce, które cały czas pochłaniam.

Może jesz je tylko w nieodpowiednim momencie, no po posiłku zamiast przed.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

miesniak - operacja :(
Amoxycilinum i grzybica.