Lek na zmniejszenie ochoty na sex

11. Data: 2004-01-05 10:43:23

Temat: Re: Lek na zmniejszenie ochoty na sex
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 3 Jan 2004 02:17:06 +0100, Paweł wrote:

> Statyny też, naprawdę?. Nic o tym w dostępnych mi materiałach nie znalazłem?

Nie znalazłeś, ale pewna pani seksuolog mówi o tym na szkoleniach:) A z
tego szkolenia nawet mam certyfikat:):):)
To taka obserwacja praktyka. Na pewno nie jest to EBM, ale takie
sjawisko się zdarza.

> Na marginesie, biore i statyny i betablokery i chwała Bogu, żona nie
> narzeka:). Tak, ze nie ma co ludzi straszyć, to nie reguła.

To ja mogę tylko pogratulować:)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na onet pl)
/Wilder Penfield/

12. Data: 2004-01-07 11:57:55

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Zdrada nie wchodzi w grę. To znaczy, że masz z kim tylko ta osoba tak często
nie ma ochoty?

Przewlekła chlamydia - gdzie w Łodzi się leczyć?
opryszczka narzadow plciowych
przeziebienie juz ponad miesiac:(
nauka chodzenia
zatrucie trutką na szczury - zwierze...