Lekarz na wakacjach

1. Data: 2008-05-01 16:50:41

Temat: Lekarz na wakacjach
Od: "Przemolo" <p...@g...zmyla> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś może mi wyjaśnić jak wygląda w naszym kraju możliwość skorzystania
z porady lekarza w ramach NFZ poza miejscem zamieszkania? (chodzi np. o
konieczność wizyty w przychodni podczas wakacji)
Czy bywają z tym kłopoty? Czy karta chipowa NFZ jest wystarczającym
dokumentem, który będzie potrzebny? (szczerze mówiąc nawet nie wiem czy w
całej Polsce są już karty, które np. na Śląsku funkcjonują od wielu lat).

--
Odpowiadając na priv zamień końcówkę adresu e-mailowego "zmyla" na "pl"

2. Data: 2008-05-06 07:20:06

Temat: Re: Lekarz na wakacjach
Od: "gREG" <niema_nic@i_juz.lp> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> całej Polsce są już karty, które np. na Śląsku funkcjonują od wielu lat).

wszędzie dostaniesz się bez problemu.
Śląska Karta chipowa jest dowodem ubezpieczenia tylko
na śląsku, dlatego istanieje koniecznośc zaopatrzenia się
w podbitą legitymację ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający
posiadane ubezpieczenie.

pytanie do dentystow/protetykow
zlamane biodro - bol w kostce
strzelanie we wszystkich stawach