Lekarz od penisa - jaka nazwa specjalności

11. Data: 2005-02-15 23:01:42

Temat: Re: Lekarz od penisa - jaka nazwa specjalności
Od: "PaulinaW" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "taugusty" <t...@n...onet.pl> napisał w
wiadomości news:cutukh$ppp$1@news.onet.pl
> "PaulinaW" napisała:
> ---ciach---

> polemizowalbym...
> nazwa "pindolologia" sugeruje nauke o pindololu, ktory jako zywo
> wystepuje na swiecie, ale jest... beta-blokerem
> ROTFL

OMG! :D Nici z patentu i wkładu w rozwój nauki ;)

Paulina (załamana)

12. Data: 2005-02-16 00:02:21

Od: Michał <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak to było w pewnym poście?
> Pindolog ?? ;-) ;-)

Nie prościej: KOBIETA ?

13. Data: 2005-02-16 02:10:38

Od: "taugusty" <t...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"PaulinaW" napisała:

---ciach---

> OMG! :D Nici z patentu i wkładu w rozwój nauki ;)
>
> Paulina (załamana)

Ale trop mialas dobry :-) i nie zalamuj sie ;-)

taugusty

14. Data: 2005-02-16 02:38:16

Od: "L&N lab" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie prościej: KOBIETA ?

Ech shovinista :)

pzdr
LN

15. Data: 2005-02-16 07:40:26

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

cutuu8$apb$...@n...onet.pl,
PaulinaW <e...@o...pl>:
> Użytkownik "taugusty" <t...@n...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:cutukh$ppp$1@news.onet.pl

> OMG! :D Nici z patentu i wkładu w rozwój nauki ;)
>
> Paulina (załamana)

Spiesze Cie pocieszyc, ale wlasnie Twoje derywacje sa prawidlowe.
Por. humor -> humorolog (NIE: *humorog)

--
Robert (jezykoznawca)

16. Data: 2005-02-16 07:45:38

Od: "Mała Mi" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RobertSA" napisał ...

> Spiesze Cie pocieszyc, ale wlasnie Twoje derywacje sa prawidlowe.
> Por. humor -> humorolog (NIE: *humorog)

Zgadza się ! :-)

pinda --> pindolog
pindol --> pindololog

Pozdrawiam !
Mała Mi

17. Data: 2005-02-16 07:48:41

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

cuutn6$7h6$...@k...task.gda.pl,
Mała Mi <p...@t...pl>:
> Użytkownik "RobertSA" napisał ...

> Zgadza się ! :-)
>
> pinda --> pindolog
> pindol --> pindololog

Potwierdzam tez, ze pindolog to specjalista od pindy :)

Oczywiscie hipotetycznie moze byc pindolog-pindololog :P

--
Robert

18. Data: 2005-02-16 09:49:14

Od: "PaulinaW" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
wiadomości news:cuute0$ojc$1@opal.icpnet.pl
> Spiesze Cie pocieszyc, ale wlasnie Twoje derywacje sa prawidlowe.
> Por. humor -> humorolog (NIE: *humorog)

No! A już myślałam, że mnie filologiczny umysł zawiódł :)) Dzięki za
podbudowanie z rana :)

Paulina (pocieszona)

19. Data: 2005-02-16 10:48:33

Od: "taugusty" <t...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RobertSA" napisal:

<ciach>

> Potwierdzam tez, ze pindolog to specjalista od pindy :)
>
> Oczywiscie hipotetycznie moze byc pindolog-pindololog :P

Hmm, faktycznie zwracam honor, ale zostaje jeszcze problem pindololu...
Pindolollogia czy pindololologia? Chyba ta pierwsza wersja, choc niewygodna
do wypowiedzenia ;-)

pozdr.
taugusty

20. Data: 2005-02-16 11:17:38

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

cuv8g5$onq$...@n...onet.pl,
taugusty <t...@n...onet.pl>:
> [...]
> pindololu... Pindolollogia czy pindololologia? Chyba ta pierwsza
> wersja, choc niewygodna do wypowiedzenia ;-)

Druga, choc tez niewygodna.

--
Robert

skad sie bierze brzuch? :-)