Lekarz ogólny

1. Data: 2003-08-08 17:28:34

Temat: Lekarz ogólny
Od: "Viena" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od wczoraj mam temperaturę ok.39 st. Dzisiaj rano byłam u lekarz ogólnego i
przepisał mi antybiotyk Doxycyclinum. 100mg. Wzięłam ok.12 godz. 2 tabletki,
ale nadal mam temperaturę 39 st. Muszę zaznaczyć, że mam chory żołądek. Nie
wiem, czy mam nadal brać ten antybiotyk i czekać na poprawę, czy też zgłosić
się na pogotwie po inny lek.
Jeżeli brak na tej grupie lekarza, to czy są jakieś czaty z lekarzem? Proszę
o odpowiedź.

2. Data: 2003-08-08 17:42:11

Temat: Re: Lekarz ogólny
Od: "m" <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Weź sobie jedną Pyralginę (najlepiej czopek, jeśli masz chory żołądek, a jak
nie to tabletkę) temperatura powinna ci spaść, zdrowia życzę "m"

3. Data: 2003-08-08 22:02:11

Od: "Kamil S." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Nie
> wiem, czy mam nadal brać ten antybiotyk i czekać na poprawę, czy też

Antybiotyk nie działa od razu - potrzebne są ze 3 dni by odgorączkować.

pozdr.

kamil

4. Data: 2003-08-09 19:43:36

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 8 Aug 2003, Viena wrote:

> Jeżeli brak na tej grupie lekarza, to czy są jakieś czaty z lekarzem? Proszę
> o odpowiedź.

chyba zartujesz, nikt powazny nie bedzie Cie leczyk poprzez chat!

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

5. Data: 2003-08-10 20:22:39

Od: "Adam" <s...@o...no.spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:Pine.GSO.4.50.0308092143090.24528-100000@
dorota.am.torun.pl,
Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> zostało napisane:

> chyba zartujesz, nikt powazny nie bedzie Cie leczyk poprzez chat!

no, a Nowak i jego rece ktore lecza? on przez tivi leczy... a internet
przecie lepsiejszy od zwyklego telewizora... tylko jak przystawiac butelke z
woda (do monitora czy do komputera?), zeby naenergetyzowac wode????

--
Adam gg# 402495
_________

okres-pigulki
Operacja plastyczana we Wroclawiu
czy to jest problem z penise,ze zdrowiem??
Słownik medyczny
kto leczy hemoroidy?