Lekarze na grupie

21. Data: 2002-12-05 00:35:49

Temat: Re: Lekarze na grupie
Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 5 Dec 2002 00:22:29 +0100,Andrzej Glowacki
<t...@4...com> <askh5p$fbn$1@news.onet.pl>
<M...@n...cyf-kr.edu.pl>
<askvcr$mus$1@news.onet.pl>
<1nljusx45fx03.18t8lwp7onrxq$.dlg@40tude.net>
<aslc7r$9la$1@news.onet.pl> <d...@4...net>
<X...@2...180.128.20> <aslr20$jau$1@news.onet.pl>
<X...@2...180.128.20> <aslvf4$ckj$1@news.onet.pl>
<X...@2...180.128.20>,<asm2o3$kbm$
1@news.onet.pl>
wrote:

> Dobranoc, andrzej

Mam do Ciebie prośbę.Wycinaj sygnaturki,a szczególnie taki spam jak
wyżej.
Można było się spodziewać,że ten osobnik będzie wreszcie dziadował o
pieniądze na grupach...Rydzyka chce podbić,czy co?

--
Kaja

22. Data: 2002-12-05 07:27:49

Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1@news.onet.pl>

> [...]
> Można było się spodziewać,że ten osobnik będzie wreszcie dziadował o
> pieniądze na grupach...Rydzyka chce podbić,czy co?

Nie wiem skąd to sie wzięło. Ja u siebie tego w żadnym poście nie widzę. To
chyba zależy od czytnika grupy. Generalnie, staram się z jednej strony
wycinać zbędne rzeczy, z drugiej, nie ingerować zbytnio w orginalny post.
Trudna sztuka ;-).

Pozdrawiam, andrzej

23. Data: 2002-12-05 08:05:34

Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chyba zależy od czytnika grupy. Generalnie, staram się z jednej strony
> wycinać zbędne rzeczy, z drugiej, nie ingerować zbytnio w orginalny post.
Masz to w naglowku. Referencje do poprzednich postow. A Ty, Kaju, wylacz sobie
po prostu wyswietlanie pelnych naglowkow. Mozliwosci ich edycji w _wiekszosci_
programow sa ograniczone.
--
Krzysiek, EBP
Jezeli nie wiesz co robic rob to dobrze.

24. Data: 2002-12-05 09:42:01

Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> --
> Krzysiek, EBP
> Jezeli nie wiesz co robic rob to dobrze.

Tak przypuszczałem. Taka edycja jest nie tyle ograniczona co niemożliwa.
Dotyczyto to chyba większości użytkowników, a dokładnie tych, którzy używają
przeglądarek oraz prostych czytników grup dyskusyjnych.

Pozdrawiam, andrzej

25. Data: 2002-12-05 10:40:25

Od: Marek Bieniek <mbieniek@poczta_nospam_onet.pl_invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 5 Dec 2002 10:42:01 +0100, Andrzej Glowacki wrote:

> Tak przypuszczałem. Taka edycja jest nie tyle ograniczona co niemożliwa.
> Dotyczyto to chyba większości użytkowników, a dokładnie tych, którzy używają
> przeglądarek oraz prostych czytników grup dyskusyjnych.

Przedprzedpisca miał na myśli to, że NIE TNIESZ SYGNATUREK.
Ten 'spam', który cytowałeś, to sygnaturka 'proroka', w której jest
napisane 'wspieraj finansowo'.
A że nie tniesz - masz czarno na białym powyżej.
Outlook nie tnie sam sygnaturek, a cytowanie ich jest niewłaściwe, bo
bez sensu i zabiera miejsce.
Zainstaluj sobie OE QuoteFix - będzie ciął sygnaturki za ciebie (o ile
będą miały prawidłowy delimiter).

Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta onet pl)
"Fenytoina może powodować zaburzenia proarytmogenne..."
(dr A. O.)

26. Data: 2002-12-05 11:10:22

Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

O miejsce bym się tak bardzo nie martwił. W końcu nośniki pamięci są coraz
to pojemniejsze ;-). Są grupy, gdzie do postu można dołączać spore
załączniki i nikt tym za bardzo się nie przejmuje. Przesyłanie czy
archiwizacja samego tekstu to żaden problem. Dla przykładu podam, że Twój
cały post to niecałe 1KB. Nie ma na czym tutaj oszczędzaj. W tym wszystkich
chodzi raczej o przejrzystość dyskusji. Tutaj przyznaję, że czasami
"puszczam" za dużo z oryginalnego postu. Generalnie, jestem zwolennikiem
ostrożnego podchodzenia do "modyfikowania" poprzednich postów. Oczywiście
to, co wydaje się całkowicie zbędne staram się usuwać. Nie zawsze jednak mi
się chce, albo po prostu nie mam czasu, aby analizować, którą część mogę
wyciąć, a której nie powinienem. Wtedy puszczam całość, za co z dołu i z
góry wszystkich przepraszam ;-).

Pozdrawiam, Andrzej

27. Data: 2002-12-05 11:52:28

Od: "Albert Jacher, MD ChosenByGod" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 05 gru 2002 from pl.sci.medycyna message-id=
news:1df4xy6g2n682$.1ninnu9shp0j$.dlg@40tude.net :

> Można było się spodziewać,że ten osobnik będzie wreszcie dziadował o
> pieniądze na grupach...Rydzyka chce podbić,czy co?

Co powoduje taka nienawisc do mnie?
Czy to ze żebram do ludzi o pomoc? Czy gardzisz zebrakami?

A jakby mnie nazwać "kwestarz" tak jak ks. Robak? Byłoby już milej dla
twoich emocji?

Dlaczego gardzisz mną Wybranym Boga a nie gardzisz ks. Rydzykiem albo
papieżem, ktory też dostaje od ludzi z Polski swoje "świętopietrze"?

A z czego maja sie utrzymywać osoby duchowne?
Z handlu? Grabieży? Czy może powinienem zostać urzędnikiem panstwowym?
Pomoż mi znaleść przedsiębiorstwo w Polsce, ktore by chciało zatrudnić
nowego PrzezBogaWybranego...

Motto:
"Wszystko jest religijne albo jakąś religią."

Z dobrymi życzeniami,

albertan calendar: 0002.6.29

Nie przejmujmy się impertynenckimi, złośliwymi reakcjami niektórych ludzi
wobec Założyciela-Religii.

28. Data: 2002-12-05 20:07:21

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 5 Dec 2002 09:05:34 +0100,suzuki nakai
<M...@n...cyf-kr.edu.pl>, napisał/a:

> A Ty, Kaju, wylacz sobie
> po prostu wyswietlanie pelnych naglowkow. Mozliwosci ich edycji w _wiekszosci_
> programow sa ograniczone.

Już skasowałam wyświetlanie references,bo to było denerwujące.:-)

Kaja

29. Data: 2002-12-05 20:29:40

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 5 Dec 2002 11:40:25 +0100,Marek Bieniek
<f8z3pzh43md3.8u7vhbcia018$.dlg@40tude.net>, napisał/a:

> [...]
> bez sensu i zabiera miejsce.
> Zainstaluj sobie OE QuoteFix - będzie ciął sygnaturki za ciebie (o ile

OE Quote Fix to świetny programik-proteza dla OE i warto go
zainstalować.Ponadto jest już uaktualnienie do Outlooka.Usunięte są
jakieś błędy,błąd sygnaturki to na pewno.Nie znam linka,ale dla chcącego
nic trudnego w znalezieniu sobie w sieci.
Polecam bardzo dobry program (za free) jakiego ja teraz używam:"40tude
Dialog".
Można go pobrać z tej strony:
http://www.40tude.com/dialog/download.htm

Kaja

30. Data: 2002-12-05 20:43:43

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 5 Dec 2002 12:10:22 +0100,Andrzej Glowacki
<asnc7f$g18$1@news.onet.pl>, napisał/a:

> [...]
> się chce, albo po prostu nie mam czasu, aby analizować, którą część mogę
> wyciąć, a której nie powinienem. Wtedy puszczam całość, za co z dołu i z

Powinieneś postarać się pisać pod cytatem,a nie nad i nie puszczać
(szczególnie na dole)całych postów osób,którym odpowiadasz.:-(

Kaja

IRS-19 a ciąża
Informatyczne programy wspomagające medycyne
Niepokój
FIZJOTERAPIA - praca w europie
Gdzie znajde wykres EKG?