Re: Lekarzu ulecz się sam...

From: "Sky" <s...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna,pl.sci.psychologia,pl.soc.polityka
Subject: Re: Lekarzu ulecz się sam...
Date: Thu, 18 Oct 2007 15:34:05 +0200

--------------

> Najpierw byś zrozumiał, a potem komentował. Nie jest ważne, w czyich
rękach
> są szpitale - ważne kto i w jaki sposób finansuje leczenie.

To ma być twoja dogłębna analiza? To płyciutko -płyciutko... ;P
A ja myślę że pazerny na kasę zarządca [a tym bardziej właściciel] szpitala
[traktowanego jak fabryka dochodów] zawsze będzie robił co tylko mu inwencja
podpowie byle kasa trafiła do jego kieszeni -nawet kosztem pacjentów...
Głupiec mówi: nie ważne kto i z jakich pobudek działa -grunt żeby
skonstruować
dobre mechanizmy kontrolne dystrybucji środków. To jest główny błąd ludzi o
mentalności jurydystów -prawem i jego egzekwowaniem wszystko załatwimy...
nawet z wilka zrobimy kundelka...tyle że właściwie nikt w to realnie nie
wierzy
nawet owi jurydyści -oni po prostu sami pchają sprawy w kierunku w którym
czują kasę...na swój młyn ;)