Lekarzu - ulecz się sam

21. Data: 2002-08-24 20:42:34

Temat: Re: Lekarzu - ulecz się sam
Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> a mnie  żal ze studiowała Pani bezpłatnie...tyle pieniędzy
> i w błoto...
>
> http://www.optymalni.com/Listy_i_Odpowiedzi/Najwieks
zy_Czlow
> ieku_na_Ziemi/body_najwiekszy_czlowieku_na_ziemi.htm
> imoze sie pani zdecyduje jakiego nazwiska pani uzywa.
>
> Tichy

Ja nie studiowałam, jestem tylko pielęgniarką. Od napisania powyzszego listu do
lek.med. Jana Kwaśniewskiego minęły ponad cztery lata i ZDANIA NIE ZMIENIŁAM,
bo trzeba wielkiej wiedzy, aby zdobyć się na przeciwstawienie się wszystkim
autorytetom medycznych i nie tylko. Zdania nie zmieniłam także dlatego, że
dieta optymalna mnie WYLECZYŁA z bardzo wielu chorób a wręcz wraz z upływem lat
jest coraz lepiej, a nie jak wielu adwersarzy przewidywało, ze będzie coraz
gorzej, bo cholesterol optymalnych zniszczy. Doświadczyłam wiele z tego co
lek.med. Barbara Dąbrowska i ja i wielu innych ciężko chorych ludzi. Na
szczęście poznaliśmy dietę.

Krystyna

22. Data: 2002-08-24 20:58:53

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> No to mamy ja!!!

Co Ty powiesz? Masz mnie!? ;)

Wlasnie chcialam sprawdzic czy ten sam post ktory wypuscila
> na pl.misc.dieta jest tutaj i co sie okazuje-to wlasnie on. niezla komedia.
> Teraz to sie juz nie wywinie;)

No i co mi zrobisz ? Bo ja zupełnie nie mam zamiaru się wywijać! ;)))
Czyżbyś myślała, że ja się bedę bawić w partyzantkę???

Krystyna Tomczak

23. Data: 2002-08-24 21:07:40

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Stary,
> toż to zwykla pielegniarka, która lubi podawac sie za lekarza.

A skąd takie przypuszczenie? Nigdy nigdzie nie napisałam, że jestem lekarzem,
więc chyba masz problem z kojarzeniem.

 Nagania w
> ten sposób do swojej optysekty.

Nazywaj to sobie jak chcesz, boisz się sekt, widocznie Cię skrzywdzili i
wszędzie je ze strachu widzisz.
Większość tutaj za to nagania ludzi do szpitali i aptek. W końcu z czegoś ta
masa lekarzy musi żyć.

Krystyna

24. Data: 2002-08-24 21:18:09

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> O rany, jak czytam, na co była chora ta biedna pani doktor plus cała jej
> rodzina, to wyobraźnia mnie zawodzi. To nieprawdopodobne, że można w sobie
> nosić taki zestaw dolegliwości i chorób, podejrzewam, że mój organizm by
> tego raczej nie zdzierżył.....

Słabą masz jeszcze wyobraźnię, to chyba z racji wieku, zgadłam?

> I proszę - mamy rozwiązanie wszystkich naszych problemów - proste, a
> genialne;) Wystarczy przejść na dietę optymalną.....

A żebyś wiedziała...

> Co Wy tu jeszcze robicie, panie i panowie lekarze, na tej liście? ;)

Jak to co? Gadają sobie. Za to na wiele pytań na tej liście nie ma
merytorycznych odpowiedzi... 8)
Po co maja odpowiadać? W końcu nikt im za to nie płaci. Mają jednak baaardzo
duzo do powiedzenia, kiedy odezwie sie ktoś z optymalnych, w końcu wśród
optymalnych TEŻ są lekarze, pielęgniarki, fizjoterapeuci i dietetycy, więc
niech Wam się nie wydaje, że tylko Wy szanowni lekarze, macie monopol na
mądrość.

> Podejrzewam, że kontaktu z tyloma specjalistami nie będę miała przez całe
> swoje życie.....

Nie zyczę Ci, ale nigdy nie wiadomo, co nas może spotkać...

A mam nadzieję jeszcze trochę pożyć, choć na zgoła innej
> diecie niż wspomniana pani doktor.

Taa... masz nadzieję... ;)

Krystyna

25. Data: 2002-08-24 21:34:32

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> e tan=m zaraz sie nie wywinie:))) w poniedziałek wysmazy nowy stek bzdur

e tam w poniedziałek, mogę już dziś ;)
> zapomni o dzisiejszej wpadce:))

Z moją pamięcią nie jest janku tak źle, a o jakiej wpadce mówisz?

> ale taka to jkest praca optymisjonarza

Ze też Ci się nie znudzi powtarzac ciagle te same frazesy
czy poza nimi potrafisz coś ciekawszego napisać?

jak ci
> pluja w twarz to sie usmiechasz i mowisz ze deszcz pada i robisz swoje

Lepiej nie pluj, bo to nieładnie, przecież nie jesteś chamem i prostakiem.

Krystyna

26. Data: 2002-08-24 21:47:12

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> OK, ja też już luzuje.  Faktycznie, późna pora nie sprzyja kontaktom
> międzyludzkim (oczywiście przez internet ;-) ).

O, już zmęczony? Czyżby temat Krystyny Tomczak tak Was zmęczył??? ;)

 A tak miedzy nami, to Pani
> TomczAk Krystyna JEST pielegniarką (oczywiscie tylko z wyksztalcenia)

A skąd Ty wiesz? A może ja udaję pielęgniarkę?

i do

A Ty? Czego Ty szukasz na grupach?

Krystyna

27. Data: 2002-08-24 21:56:28

Od: "McKwack" <m...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

w końcu wśród
> optymalnych TEŻ są lekarze, pielęgniarki, fizjoterapeuci i dietetycy,

posrod lekarzy jest taki sam odsetek idiotow jak w kazdej innej grupie
spolecznej...
mckwack

28. Data: 2002-08-24 22:09:16

Od: "McKwack" <m...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

> OPTYMALNI sierpień '02
>
> "NIC NA SIŁĘ,
wez wiekszy mlotek ;)

> Najpierw najstarszy syn,
> po przeczytaniu książki "Tłuste życie" oświadczył: Będę jadł tak jak ty,
> mamo i wyleczę się ze swoich chorób. I tak się istotnie stało. Pozostało
> tylko skrzywienie kręgosłupa.

w tym akapicie brakuje jedynie :"zaprawde, powiadam wam" na poczatku ;)
i niech mi ktos powie ze optymalni to nie jakas sekta...

a jak podkreśla nasz doktor - tam, gdzie działa
> instynkt, rozum dostępu mieć nie może.

dobry pasterz sypiacy z rekawa aforyzmami - jak slodko sie robi na duszy ;)
niestety do mnie przemawia jedynie "szkielko i oko", i smiem przypuszczac ze
podobnie do wielu innych grupowiczow. bez konkretnych danych niewiele tu
pani osiagnie. proponuje napisac do jakiegos pisemka plotkarskiego. moze tam
sie znajdzie bardziej bezkrytyczne audytorium...
mckwack

29. Data: 2002-08-25 09:11:04

Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> .
>
> Krystyna

no daruj sobie juz:)) w tym watku i na tej grupie osmieszyłaś sie nieżle moze
wystarczy juz bo to zaczyna byc nudne a nie zabawne
twój limit humoru sie wyczerpał nastepne posty pisz na grupe .paranoja

30. Data: 2002-08-25 09:46:58

Od: "Kinga" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A to dlatego, że to była jedna golonka i nie pływała w smalczyku.
> :)
>
> Pozdrawiam
> Ryszard

No właśnie ,chyba zapomniałam o smalcu.
:-)
Pozdr.Kinga

problem z kolanami
paranoia vera
Bolerioza.
przestrzenie okolonaczyniowe Virchowa-Robina
Mammografia w Poznaniu