Lekarzu ulecz się sam...

101. Data: 2007-10-18 14:36:45

Temat: Re: Lekarzu ulecz się sam...
Od: "jerry" <n...@s...xxx> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:ff79bv$5i5$2@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]

no słucham.

> Skala nieważna,

ten przykład, który podałaś jest dowodem na to że chłop z krową mają
średnio 3 nogi i na to że ktoś tego nie zrozumiał, albo zrozumiał, tylko
miał interes w tym aby udawać że nie rozumie. już bardziej
bezsensownego przykładu nie mogłaś podać.

to jak z tą umieralnością? tylko nie wyskakuj już więcej z takimi
bzdetami.

102. Data: 2007-10-18 14:45:31

Od: "jerry" <n...@s...xxx> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jeff" <j...@v...pl> napisał w wiadomości
> Niestety podobne zjawisko wystepuje w kazdym kraju:
> syn czy corka lekarza czesto zostaje lekarzem, mimo ze nierzadko nie
> maja w tym
> kierunku takich predyspozycji intelektualnych jak np. ich ojciec czy
> matka,
> podobnie ma sie sprawa z prawnikami...,problemem jest tylko skala
> zjawiska i
> jego wplyw na ogolna sytuacje kraju.

podobnie jest z bezrobotnymi, sportowcami, muzykami, biznesmenami,
politykami czy dozorcami. mafia dozorców terroryzuje nasz kraj!

103. Data: 2007-10-18 14:55:13

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisal:

> [...]

ups....powyzszy link jest niekopletny, wiec podaje go ponownie:

http://en.wikipedia.org/wiki/Liberal_Party_of_Canada

Chodzilo mi szczegolnie o zapoznanie sie z ta czescia tego linku, cytuje:

"Liberals and the social safety net

In the period just before and after the Second World War, the party became a
champion of 'progressive social policy'. [3]

As Prime Minister for most of the time between 1921 and 1948, King introduced
several measures that led to the creation of Canada's social safety net. Bowing
to popular pressure, he introduced the mother's allowance, a monthly payment to
all mothers with young children. He also reluctantly introduced old age pensions
when J. S. Woodsworth required it in exchange for his Co-operative Commonwealth
Federation party's support of King's minority government. Later, Lester B.
Pearson introduced universal health care, the Canada Pension Plan, Canada
Student Loans, and the Canada Assistance Plan (which provided funding for
provincial welfare programs)."

> Gratulacje Jeff...za obsesje też... ;P

:)).....musimy sie widocznie zaczac "leczyc":)))

pzdr. Jeff

104. Data: 2007-10-18 15:07:56

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jerry pisze:

> [...]
> miał interes w tym aby udawać że nie rozumie. już bardziej
> bezsensownego przykładu nie mogłaś podać.

No to bazuj na średniej, aby się zalapać do tych z górnej granicy.

> to jak z tą umieralnością? tylko nie wyskakuj już więcej z takimi bzdetami.

Ale to ja Ciebie pytałam.

--
XL wiosenna

105. Data: 2007-10-18 15:36:41

Od: "jerry" <n...@s...xxx> szukaj wiadomości tego autora

> No to bazuj na średniej, aby się zalapać do tych z górnej granicy.

zaplątałaś się we własny wywód.

> Ale to ja Ciebie pytałam.

a skąd ja niby mam wiedzieć i po co w ogóle mieszasz, skoro nie wiesz?

106. Data: 2007-10-18 15:37:43

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jerry pisze:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> zaplątałaś się we własny wywód.

Nie. Ja obserwuję w skali mikro, Ty w skali makro.

> a skąd ja niby mam wiedzieć i po co w ogóle mieszasz, skoro nie wiesz?

Jak to, znasz przecież pojęcie średniej, to możesz wykazać, że kondycja
zdrowotna społeczeństwa jest lepsza.

--
XL wiosenna

107. Data: 2007-10-18 15:43:52

Od: "jerry" <n...@s...xxx> szukaj wiadomości tego autora

> Nie. Ja obserwuję w skali mikro, Ty w skali makro.

nie. zaobserwowałaś odosobniony i wyrwany z kontekstu przypadek z
kompletnie innej dziedziny i na siłę próbujesz przykleić go do służby
zdrowia. innymi słowy bredzisz.

> Jak to, znasz przecież pojęcie średniej, to możesz wykazać, że
> kondycja zdrowotna społeczeństwa jest lepsza.

"Ciekawe tylko, dlaczego cały czas rosną obiektywne
wskaźniki poprawy poziomu opieki zdrowotnej w Polsce czyli"

widzisz tu jakąś średnią? czytaj ze zrozumieniem.

108. Data: 2007-10-18 15:50:55

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jerry pisze:
> [...]
>
> nie. zaobserwowałaś odosobniony i wyrwany z kontekstu przypadek z
> kompletnie innej dziedziny i na siłę próbujesz przykleić go do służby

Nie. W służbie zdrowia matematyka jest ta sama, co wszędzie. Średnia w
szczególności, bo świadczy o niczym . A przykład dotyczył średniej i jej
interpretacji, a nie "innej dziedziny".

> "Ciekawe tylko, dlaczego cały czas rosną obiektywne
> wskaźniki poprawy poziomu opieki zdrowotnej w Polsce czyli"

Poziom opieki zdrowotnej spada, a nie rośnie. O wzroście wyczytaleś z gazet?
Ja wiem od chorych oraz od personelu medycznego, jak opieka zdrowotna
wygląda naprawdę.
I też sama się napatrzyłam.

--
XL wiosenna

109. Data: 2007-10-18 16:03:06

Od: "jerry" <n...@s...xxx> szukaj wiadomości tego autora

> Nie. W służbie zdrowia matematyka jest ta sama, co wszędzie. Średnia w
> szczególności, bo świadczy o niczym . A przykład dotyczył średniej i
> jej interpretacji, a nie "innej dziedziny".

to może rzucisz wreszcie jakimiś danymi, skoro powołujesz się na tak
ostateczną instancję jak matematyka. no chyba że jesteś wrogiem
matematyki. sam już nie wiem.

> [...]
> gazet?
> Ja wiem od chorych oraz od personelu medycznego, jak opieka zdrowotna

mówimy o jakichś badaniach obiektywnych wskaźników ochrony zdrowia, czy
o plotach przy herbatce? na jakiej próbie przeprowadziłaś te 'badania' i
względem czego je porównujesz?

i nie wkładaj mi. nigdzie nie napisałem że jest dobrze/lepiej czy coś
takiego, tylko próbuję doszukać się jakichś źródeł twojego przekonania,
że jest tak, a nie inaczej.

110. Data: 2007-10-18 16:12:35

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jerry pisze:
> [...]
>
> to może rzucisz wreszcie jakimiś danymi, skoro powołujesz się na tak
> ostateczną instancję jak matematyka. no chyba że jesteś wrogiem

Powala mnie twoja logika: ja po prostu matematykę znam i wiem, kiedy i
do jakich celów można ją wykorzystać.
Tak więc pojęcie średniej krajowej na pewno nie jest przydatne do
zaobserwowania miejscowych stanów faktycznych.

> i nie wkładaj mi. nigdzie nie napisałem że jest dobrze/lepiej czy coś
> takiego, tylko próbuję doszukać się jakichś źródeł twojego przekonania,
> że jest tak, a nie inaczej.

OK. Jak uważasz, czy np. w zakresie chorób nowotworowych nasze
społeczeństwo jest w lepszej kondycji czy w gorszej w stosunku do lat
poprzednich?
A przecież generalnie niby jest lepiej... i służba zdrowia zgodnie ze
średnia działa świetnie.

--
XL wiosenna

migrena