Lekarzu ulecz się sam...

41. Data: 2007-10-17 18:57:44

Temat: Re: Lekarzu ulecz się sam...
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:ff5loh$dai$1@nemesis.news.tpi.pl...

> To prawda. Mam znajomą - jest siostrą oddziałową od lat. Jest załamana.
> Powiedziała nam ostatnio, że od wielu lat w szpitalach się WCALE nie
> leczy. Leczy się tylko pacjentów chodzących na prywatne wizyty do
> lekarzy zatrudnionych w szpitalach. A i to - nie zawsze, czasem są to
> pozory...

Znacznie częściej niż czasem...

> Inaczej: oni wybierają TE studia, aby wszystko móc.

Oni wybierają TE studia -bo mogą...[stać ich] ;P

42. Data: 2007-10-17 19:13:36

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:

> Normalność jest towarem w najwyższym stopniu deficytowym
> właściwie jest dostępna dopiero tym którzy zanegują
> własne przekonanie o osobistej normalności ;)

Autonegacja czegoś, co sami uznajemy za prawdziwe (czyli własnego
przekonania o czymkolwiek), zakrawa mi na lekki absurdzik :-)
A już autonegacja przekonania o osobistej normalności - to już całkiem
absurdzik spory :-P
Noooooo, chyba że moment nastąpienia tej autonegacji oznacza dokładnie
chwile wejścia w obłęd. A tak, to wtedy dzisiejsza normalność ogólna
staje się osobistą :-DDD

--
XL wiosenna

43. Data: 2007-10-17 19:58:00

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Noooooo, chyba że moment nastąpienia tej autonegacji oznacza dokładnie
> chwile wejścia w obłęd. A tak, to wtedy dzisiejsza normalność ogólna

-> p.s.p.

44. Data: 2007-10-17 20:09:04

Od: criv <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
> pozory...

> Inaczej: oni wybierają TE studia, aby wszystko móc.

Dyskusja między Wami sięgnęła poziomu magla. Tak jak gościa typu Sky
mogłem mieć za przygłupa, to Was mam za baby z targowiska, które plotą
to, co im ślina na język przyniesie, ewentualnie wyczytają w Fakcie albo
Super Expresie. Ciekawe tylko, dlaczego cały czas rosną obiektywne
wskaźniki poprawy poziomu opieki zdrowotnej w Polsce czyli:
1. Spadek umieralności niemowląt.
2. Średnia długość życia.
...ale to pewnie zasługa czosnku, mleka z miodem i magików typu Zbyszek
Nowak.

45. Data: 2007-10-17 20:11:26

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

criv pisze:

> [...]
> 1. Spadek umieralności niemowląt.
> 2. Średnia długość życia.
> ...ale to pewnie zasługa czosnku, mleka z miodem i magików typu Zbyszek

Ty naprawdę bazujesz tylko na wiedzy z mądrych czasopism?

--
XL wiosenna

46. Data: 2007-10-17 20:15:27

Od: "Renata" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "criv" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> 1. Spadek umieralności niemowląt.
> 2. Średnia długość życia.
> ...ale to pewnie zasługa czosnku, mleka z miodem i magików typu Zbyszek

Bronisz sie bo uslyszales slowa prawdy.
Wiem, ze prawda jest ciezka do zniesienia. Dlatego bron sie dalej i wciskaj
swoje farmazony "o maglu targowiskach czosnku i miodzie". Na mnie Twoje
przytyki i porownania nie dzialaja. Ja pisze tylko co mysle i opisuje jaka
jest rzeczywistosc. Nawet taki niby "madry"czlowiek jak ty mi tego nie
zabroni.

47. Data: 2007-10-17 20:23:07

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Ty naprawdę bazujesz tylko na wiedzy z mądrych czasopism?

To powiedz, umieralność dorosłych w wieku produkcyjnym spadła czy wzrosła?

Średnia ma się tak do faktów, jak to, że swego czasu w małej wiejskiej
szkole, w klasie 8 mającej 2 uczniów, dyrektor był zrugany przez władzę,
że w tej kluczowej klasie 50 % uczniów nie zdało. To fakt autentyczny
(mój ojciec w początkach swej kariery nauczycielsko-dyrektorskiej,
dziesiątki lat temu, nie zdał jeden uczeń).
Masz przykład, jakie wnioski można wysnuć na podstawie średniej i jakie
mogą być ich konsekwencje.

--
XL wiosenna

48. Data: 2007-10-17 20:27:00

Od: criv <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Renata pisze:
> [...]
> przytyki i porownania nie dzialaja. Ja pisze tylko co mysle i opisuje jaka
> jest rzeczywistosc. Nawet taki niby "madry"czlowiek jak ty mi tego nie

Przepraszam, ale to nie ma sensu.
EOT.

49. Data: 2007-10-17 20:55:35

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Renata" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> przytyki i porownania nie dzialaja. Ja pisze tylko co mysle i opisuje jaka
> jest rzeczywistosc. Nawet taki niby "madry"czlowiek jak ty mi tego nie

Nie przejmuj się Reniu-
criv to taki "ekspert" inaczej
-ćwiercineligent głosujący na PO
POprawny intelektualnie aż do zaprzeczenia własnemu intelektualizmowi ;)

50. Data: 2007-10-17 21:00:27

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "criv" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

> Dyskusja między Wami sięgnęła poziomu magla. Tak jak gościa typu Sky
> mogłem mieć za przygłupa,

A już nie masz? ;)))
Spokojnie jak tam się nie obrażę
jak sobie coś jakiś ćwierćinteligent
o mnie pomyśli -a nawet to napisze publicznie ;P

> [...]
> 1. Spadek umieralności niemowląt.
> 2. Średnia długość życia.
> ...ale to pewnie zasługa czosnku, mleka z miodem i magików typu Zbyszek

...może zrównoważonego stosowania antybiotyków i tylko antybiotyków...? ;P

migrena
Jakiej firmy szczepionka na grype
brzuch
Przeziębienie - wyższe tętno - czemu?