Lekarzu ulecz się sam...

51. Data: 2007-10-17 21:14:14

Temat: Re: Lekarzu ulecz się sam...
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "criv" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
news:ff5r6l$9ui$1@news.onet.pl...
> [...]
Super

> Przepraszam, ale to nie ma sensu.

Tylko dlatego bo podważa twój ogląd rzeczywistości? ;P

52. Data: 2007-10-18 05:05:44

Od: Krzysztof Rudnik <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Renata wrote:

> Bronisz sie bo uslyszales slowa prawdy.

Czy sadzisz, ze jak kto uslyszy nieprawde to sie nie broni?

Krzysiek Rudnik

53. Data: 2007-10-18 06:29:54

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Rudnik" <r...@k...net.pl> napisał w wiadomości

> Czy sadzisz, ze jak kto uslyszy nieprawde to sie nie broni?

Są tacy co mają to w dupie...
[jak się o nich mówi
byle się mówiło ;P ]

54. Data: 2007-10-18 07:07:24

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:ff4sag$evf$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

> Biję się w piersi! Widać za mało politykę obserwuję, nie przywykłem.
> Jeśli zdanie "lekarze to obok prawników i jeszcze kilku profesji to
> zawód strategiczny pozwalający trzymać naród za mordę, a do takich
> dopuszczano tylko ludzi 'dyspozycyjnych' wobec 'układu'..." ma być
> kulturalnym i merytorycznym prezentowaniem poglądów politycznych na
> polskich grupach internetowych - to musieli się Polacy bardzo narazić
> Panu Bogu.

Zapewne ty mu się naraziłeś
skoro robisz to samo co ci
wadzi u innych...i jeszcze
bijesz się w nieswoje piersi
zamiast dyskutować o meritum
treści czyjejś wypowiedzi...

pasuje ci więc przypomnieć:

jaki pan
taki kram ;P

czyli typowy przedstawiciel Tuskolandu ;P

55. Data: 2007-10-18 07:09:18

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jeff" <j...@v...pl> napisał w wiadomości

> A ci lowcy skor z tego lodzkiego pogotowia tez moga byc???

Muszą...są immanentnie wpisani w mentalność środowiska które ich spłodziło
;P

56. Data: 2007-10-18 08:47:21

Od: "Kasia M." <k...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Renata" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> Lekarze przyjmuja prywatnie, nie placa zadnych podatkow

Jak można sprawdzić (zwykły szary człowiek) czy lekarz płaci podatki?
Kasia

57. Data: 2007-10-18 08:56:05

Od: "jerry" <n...@s...xxx> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> To powiedz, umieralność dorosłych w wieku produkcyjnym spadła czy
> wzrosła?

podziel się tą wiedzą, podaj źródło i powiedz, co twoim zdaniem z tego
wynika.

> Średnia ma się tak do faktów, jak to, że swego czasu w małej wiejskiej
> szkole

nie ta skala.

58. Data: 2007-10-18 09:27:35

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jerry pisze:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> podziel się tą wiedzą, podaj źródło i powiedz, co twoim zdaniem z tego
> wynika.

> nie ta skala.

Skala nieważna, skoro ukrywa zdarzenia jednostkowe (w sensie:
pojedyncze, osobne), a tak sie dzieje w każdej skali... średniej.
W tej skali, o którą Tobie chodzi, grupa zdarzeń "ukrytych" jest na tyle
duża, że stanowi ten problem, o którym rozmawiamy, a który dla Ciebie
nie istnieje.

--
XL wiosenna

59. Data: 2007-10-18 09:30:03

Od: kuba <k...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia M. pisze:

> Jak można sprawdzić (zwykły szary człowiek) czy lekarz płaci podatki?
> Kasia

Napisac donos do urzedu skarbowego.Potem Ty stajesz pod urzedem
skarbowym i sledzisz gdzie idzie kontrola.Meza wysylasz pod dom lekarza
zeby sprawdzal czy dotarli a Ty nie przegapilas.
Problem jest jak ma prywatny gabinet.Ale jesli dobrze wychowasz dzieci
to Ci pomoga.

60. Data: 2007-10-18 09:40:47

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zapewne ty mu się naraziłeś
> skoro robisz to samo co ci
> wadzi u innych...i jeszcze
> bijesz się w nieswoje piersi
> zamiast dyskutować o meritum
> treści czyjejś wypowiedzi...
Koniecznie chcesz merytorycznie? Proszę. Bredzenie o 'dopuszczaniu do
zawodu lekarza lub prawnika jedynie ludzi dyspozycyjnych wobec układu'
dowodzi albo że zaślepiło Cię całkowicie bo zbyt długo wsłuchiwałeś się
w słowa cynicznych manipulatorów albo sam jesteś takim manipulatorem.
Wiesz, zostałem lekarzem nie z nadania mitycznego układu tylko
zapierdalając po kilkanaście godzin dziennie, zrobiłem specjalizację i
parę innych rzeczy też nie na spotkaniu loży masońskiej tylko
zapierdalając po kilkanaście godzin dziennie. Owszem, spotkałem się z
powszechnym korupcyjnym układem mafii profesorskiej - w opowieściach
patentowanych leni i durniów którzy nie potrafili studiów ukończyć i nie
potrafili też przyznać dlaczego tak się stało. Pewnie - pan X, czy dr Y
może być świnią i złodziejem. Ale wyciąganie z tego wniosku o
wszechogarniającej ośmiornicy i spisku pozbawiającym szczęścia i
pomyślności przeszlachetny i cudowny Naród Polski jest potrzebne tylko
wiecznie przegranym i tym co na istnieniu wiecznie przegranych chcą zbić
kapitał.

> pasuje ci więc przypomnieć:
> jaki pan
> taki kram ;P
Nie obrażaj Pana. Bo Jego jest pomsta...

> czyli typowy przedstawiciel Tuskolandu ;P
Kotek, masz obsesję z tym Tuskiem...

--
Krzysiek
Szczęśliwy kto za radą złych ludzi nie kroczy

migrena
Jakiej firmy szczepionka na grype
brzuch
Przeziębienie - wyższe tętno - czemu?