Leki antyalergiczne

1. Data: 2006-04-06 12:24:32

Temat: Leki antyalergiczne
Od: "jowisz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam czy moglibyscie powiedziec jakie sa sukteczne leki antyalergiczne (np
na zapalenie spojowek ? i ogolnie alergie)
(z zaznaczeniem czy na recepte czy bez)

mam claritine ale to srednio dziala
dziekuje bardzo

2. Data: 2006-04-06 12:31:26

Temat: Re: Leki antyalergiczne
Od: "Ferne Oleane" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na ataki kataru Cirrus - bez recepty
Ogólnie na alergię - Telfast - na receptę, nie powoduje ani senności ani
pobudzenia.
Pozdrawiam. Marta

3. Data: 2006-04-06 13:22:07

Od: twiza <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

jowisz napisał(a):
> Witam czy moglibyscie powiedziec jakie sa sukteczne leki antyalergiczne (np
> na zapalenie spojowek ? i ogolnie alergie)
> [...]
Wybierz sie lepiej do okulisty, z oczami nie ma żartów, bez recepty na
oczy nic dobrego nie dostaniesz, sama sie lepiej nie lecz.

atecortin na receptę na oczy -stany zapalne spojówek oraz kącików oka, z
towarzyszącą infekcją bakteryjną.
http://www.przychodnia.pl/el/leki/leki.php3?lek=258

POLCROM na oczy- na receptę, jest lekiem przeciwalergicznym
na zapalenie spojowek i rogówki( w tym wiosenne i sezonowe)
Przeciwwskazania: Nadwrazliwość na kromoglikan sodowy lub inne składniki
preparatu http://www.i-apteka.pl/go/_info/?id=622

fenistyl bez recepty na alergie, w kroplach bądź w tabletkach- bez recepty
http://www.novartis.pl/ch.php?subpage=http://www.nov
artis.pl/lekich/fenistil_kapsulki/index.php

zyrtec w kroplach bądź tabletkach na alergię- na recepte
http://medycyna.linia.pl/zyrtec.html

Wapno -leczenie wspomagające chorób alergicznych bez recepty

Pozdrawiam Twiza

4. Data: 2006-04-06 13:33:09

Od: twiza <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

twiza napisał(a):

> [...]
> http://medycyna.linia.pl/zyrtec.html
>
> Wapno -leczenie wspomagające chorób alergicznych bez recepty

aha jest bardzo dobry lek na alergie skóry elidel-bez sterydów, ale
kosztował on około 100pl, teraz może 70pl, i jescze cutivate na recepte
jest o wiele tańszy.- tylko ty nie napisalaś czy chcesz to na skórę.

5. Data: 2006-04-06 15:43:15

Od: "jowisz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje mam jeszcze troche pytan
Czy ten lek claritine jest bardzo skuteczny czy na kogos kto zazywal tez nie
dzialal ?
przegladajac forum spotkalem sie z lekiem telfast 18- czy moze ktos sie
wypowiedziec

jakie leki na Was podzialaly ? pozdrawiam

6. Data: 2006-04-06 17:07:12

Od: twiza <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

jowisz napisał(a):
> [...]
> wypowiedziec
>
> jakie leki na Was podzialaly ? pozdrawiam

Mój mąż ciągle ma przepisywany ten lek: claritine, i ciągle mówi że na
niego nie dziala. Może tu chodzi o solidarność lekarzy z farmaceutami?

7. Data: 2006-04-07 07:57:12

Od: "jowisz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "twiza" <b...@t...pl> napisał w wiadomości

> Mój mąż ciągle ma przepisywany ten lek: claritine, i ciągle mówi że na
> niego nie dziala. Może tu chodzi o solidarność lekarzy z farmaceutami?

a co podzialalo ? pozdrawiam!

8. Data: 2006-04-07 08:13:35

Od: "Ferne Oleane" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jowisz" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

> przegladajac forum spotkalem sie z lekiem telfast 18- czy moze ktos sie
> wypowiedziec

Już Ci napisałam o Telfaście - są dwie odmiany słabsza 120 i silniejsza 180.
Na mnie te tabletki działają i nie powodują skutków ubocznych, jak to
miejsce przy starszych lekach antyalergicznych. Jednak jeśli mam silny atak
kataru i kichania (np. podczas pylenia) decyduję się na Cirrus. Pozostałe
leki są dla mnie raczej słabe albo mają jakieś minusy a alergikiem jestem od
wielu lat. Np. mam uczulenie na koty (nie tylko) i biore sobie ten Telfast a
dwa koty mieszkają ze mną w domu.
Marta

9. Data: 2006-04-07 09:30:36

Od: twiza <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

jowisz napisał(a):
> Użytkownik "twiza" <b...@t...pl> napisał w wiadomości
> nie

> a co podzialalo ? pozdrawiam!

Myślę że kąpiele w Balneum Hermal, ale najbardziej przyjmowanie
regularnie wapna, dieta, jedzenie ziemniaków, slońce -a zwłaszcza
jod nad morzem. Ale to i tak jest taka choroba- atopowe zapalenie skóry
której nigdy nie da się wyleczyć.
Na moje dziecko na skórę bardzo dobrze działa elidel i cutivate.
A to są maści przepisywane przez pediatrę więc dobre.
Oprócz tego regularnie brany zyrtec bądź fenistyl
> http://mediweb.pl/sklep/article_info.php/articles_id
/8

Pozdrawiam Twiza
Tylko ty dalej nie napisalaś na co masz alergię.

10. Data: 2006-04-07 09:45:33

Od: twiza <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

twiza napisał(a):

> [...]
/8

> Pozdrawiam Twiza
> Tylko ty dalej nie napisalaś na co masz alergię.

Jak masz taki problem to wybierz się do alergologa który ci zrobi testy
i będziesz wiedziała czego unikać, ale wcześniej do dermatologa po
skierowanie. A później to najwyżej na odczulanie.

Wyniki posiewu moczu
teoria poprawnej pozycji przy komputerze
Czy konieczne okulary?
[sprzedam] zarys dermatologii i wenerologii
POMÓZCIE KTO ILE MOŻE