Leki na recepte

1. Data: 2001-08-14 08:28:52

Temat: Leki na recepte
Od: Tomek <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam nadczynnosc tarczycy, aktualnie jestem na
etapie leczenia Thyrozol'em ale mam maly problem -
lek mam brac jeszcze 10 dni, po czym mam udac sie
na wizyte kontrolna ale niestety tabletek wystarczy
mi jeszcze na jakies 3 dni.
Aktualnie przebywam poza stalym miejscem zamieszkania
i miejscem gdzie sie lecze (praktyki). Jakie sa mozliwosci
aby kupic ten lek ?
Gdzie nalezy sie udac, na pogotowie ???

W aptece bez recepty nie da sie tego kupic - nawet
gdy pokazuje, ze juz mam te leki, tylko mi sie koncza, to
bez recepty nigdzie nie chca mi tego lekarstwa sprzedac :-(

Pozdrawiam,
Tomek

2. Data: 2001-08-14 12:27:47

Temat: Re: Leki na recepte
Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

no niestety - nie bede mowil "a trzeba bylo sprawdzic na ile wystarczy" - bo to
i tak nic nie da :-))
jesli to rejon dzialania tej samej kasy - udaj sie do ktorejs z przychodni
wytlumacz sprawe - mysle ze napewno znajdzie sie jakis lekarz ktory wypisze
recepte na kontynuacje leczenia. jesli to inna kasa chorych - to chyba tylko
pogotowie zostaje....-ale najpierw nie zaszkodzi sprobowac w przychodni....

adam

ps: powodzenia w szukaniu!!

3. Data: 2001-08-14 19:06:25

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <9lang4$479$1@zeus.polsl.gliwice.pl>, t...@i...pl
says...

> Gdzie nalezy sie udac, na pogotowie ???

Najprosciej - zyczliwy lekarz ci wypisze. Tylko mniej jakies papierki
przy sobie ze faktycznie zazywasz i sie leczysz.

4. Data: 2001-08-14 23:45:58

Temat: pytanie
Od: "Konrad" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Mam nadczynnosc tarczycy, aktualnie jestem na

Pytam z ciekawosci. (sorry). Jakie sa objawy nadczynnosci tarczycy. W jaki
sposob zauwazyles, ze cos jest "nie tak"?

Odruch wymiotny
zylaki nog
Wyleczyłem kręgosłup bez operacji
Lipobay - co sadzicie o tej aferze?