Lekki odkurzacz ?

1. Data: 2008-12-28 21:59:31

Temat: Lekki odkurzacz ?
Od: Adam Foton <u...@g...comk> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Chcialem kupic idealny odkurzacz, ale wyglada na to, ze to musza byc 2
urzadzenia:
- mocne, wydajne, do ciezkich porzadkow, z elektroszczotka
- lekkie, do szybkiego sprzatania, zaraz jak dzieci cos nabroja

No i mam do Was pytanie o sugestie dotyczace tego lekkiego odkurzacza.
Co byscie polecili ?

Zerkam niesmialo w kierunku odkurzaczy recznych - nie trzeba sie
schylac, podlaczac wezy, rur, szybko sie chowa do lazienki.

Godze sie na rozwijanie kabla zasilajacego. Sa wprawdzie modele zupelnie
bez kabli, na akumulator, ale obawiam sie o:
- skutecznosc takiego odkurzacza, moc 25...75W przy 900...1400W dla
zasilanego z sieci nie moze nie dac roznicy
- za jakis czas akumulatory straca pojemnosc a kupno nowych bedzie
nieoplacalne (lub trzeba bedzie samodzielnie skladac pakiet z ogniw)

Zastanawiam sie rowniez nad odpornoscia takiego odkurzacza na kurz. Moze
w pogoni za przenosnoscia i cena producent poszedl na latwizne, czego
praktycznie doswiadczylem z obecnym odkurzaczem... Super-hiper system
dla alergikow, filtry HEPA, aby kurz nie wydostawal sie na zewnatrz, ale
w srodku to mogl demolowac silnik :(

AF

2. Data: 2008-12-28 22:04:02

Temat: Re: Lekki odkurzacz ?
Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> - lekkie, do szybkiego sprzatania, zaraz jak dzieci cos nabroja
>
> No i mam do Was pytanie o sugestie dotyczace tego lekkiego odkurzacza.

Przerabialem temat w wakacje i przerobilem
kupilismy ZELMER SYRIUS i jak na razie 0 wad.

3. Data: 2009-01-01 11:12:34

Od: "Artur Dębski" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

- mam :
http://www.zelmer.pl/odkurzacze/odkurzacze-klasyczne
/odkurzacz-syrius/ -
polecam

- chcę :
http://www.electrolux.pl/node37.aspx?categoryid=6753 - do
szybkich niewielkich akcji lekki mały poręczny, bardziej chwalony
niż krytykowany z tego co się doczytałem.

(po jedzeniu z dziećmi, przy psach i kotach, na szybko
piach z butów, rozsypane produkty w kuchni, "koty" na parkiecie bez
schylania
bez sznura zasilania, zawsze pod ręką, niedużo miejsca na przechowanie,
ładny
- myślę że wszelkie niedogodności zasilania akumulatorowego zostaną
przyćmione zaletami)

Artur Dębski
http://gui54.internetdsl.tpnet.pl

Pralka i suszarka MIELE - gdzie kupić w tym roku?
Ile kosztuje eksploatacja domku?
Płyta gazowa
Pralka Electrolux EW 910T (ładowana z góry)
problem z wata szklana