Re: Lenistwo jest zdeterminowane genetycznie

Data: 2013-04-10 07:20:37
Temat: Re: Lenistwo jest zdeterminowane genetycznie
Od: m...@g...com

W dniu wtorek, 9 kwietnia 2013 22:44:28 UTC+2 użytkownik glob napisał:
> [...]
...leniwi zadziej narazaja sie na ryzykowne zachowania, dlatego ta mutacja

> [...]
>
> To jest ten rodzaj badań , co kilka lat temu głosili że w genach jest
>
> zapisane morderstwo i ty nie możesz postanowić-, nie zabiję-, gen
>
> ciebie zmusi do zabójstwa.
>
> I tak trzeba wszystkich uniewinić, bo to nie ON to geny. Ty nic nie
>
> wybierasz to bozia-gen tobą steruje.
>
> A jak im powiesz, że to twoje wybory kształtują czy jesteś leniem,
>
> czy zabójcą i twoje wybory kształtują nawet geny/ epigenetyka/, to im
>
> kościół ich modłów do bozi-genu obalasz , plujesz na rozmodlone
>
> dzieci, które nie chcą ponosić odpowiedzialności że lenie.

A kto ponosi odpowiedzialnosc za twoje zakrecenie?
Inni? Czy ty sam? ;P
Moze jednak zwal na te geny...bedzie ci latwiej ;)
Chyba ze uwazasz sie za szczesliwego, ale jakos tego po tobie Globiku nie widac. A
moze wyznajesz zasade: "bede szczesliwy jesli wszyscy wokolo mnie beda robic to co ja
uwazam za wlasciwe...wiec musze zmienic caly swiat!? A jak nie to czort z wami..."
??? :)